Miksi pitää juttailla,karpata,nutrata,miksei perus kotiruoalla
voi laihduttaa??
Mua ahdistaa tää tietotulva ja muiden painostus. Mulla on 45kg ylipainoa ja nyt on tullut hetki kun olen tajunnut asian kunnolla,miten iso olen ja tahdon tehdä asialle jotain. Vuosien saatossa on kokeiltu vaikka ja mitä,mutta aina repsahdus tulee,ehkä jos syö liian vähän alku innostuksen vuoksi? En taho alkaa millekkään kuurille..voiko tavallisella,terveellisin valinnoin tehdyllä kotiruoalla laihtua? perunaa ja nakkikastiketta,salaattia paljon, jauhelihakeittoa,linssikeittoa,makaroonilootaa,välipalaksi hedelmää,aamulla puuroa,illalla rahkasta tehty pirtelö marjojen kera tms tms.
Kommentit (44)
Normaali kotiruokaa syömällä olen laihtunut 16 kg nyt olen raskaana rv 27+ 2 ja painoa on tullut alle kilo
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 15:36"]Normaali kotiruokaa syömällä olen laihtunut 16 kg nyt olen raskaana rv 27+ 2 ja painoa on tullut alle kilo
[/quote]ja ole vielä jättänyt herkut pois
Joo, mä en myöskään ymmärrä kaikenlaisia superdieettejä sun muita, jotka rajoittaa hirveästi syömisiä. Kyllähän ne kilot lähtee hyvää tahtia tuollaisella dieetillä, mutta mitäs sen jälkeen sitten? Aika harva jaksaa vetää loppuelämää noin tiukalla ruokavaliolla, vaan jotenkin pitäisi "palata takaisin" siihen normaaliin ruokavalioon ja mitenköhän se onnistuu kun ei ole harjoitellut järkeviä annoskokoja sitä ns. normaalia ruokaa ja yleenskäkään sitä, kuinka paljon voi syödä/herkutella ja pysyä silti samassa painossa?
Mä alottasin ihan siitä, että sinnittelisin pari viikkoa ilman makeita herkkuja. Ei alkuun muita muutoksia. Sitten on helpompi lähteä rukkaamaan annoskokoja, kun verensokeri on päässyt tasaantumaan.