Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäkukkien lannoitteet, mitä käytät?

Vierailija
06.06.2014 |

Onko ne kaikki jotain kanan/hevonkakkajuttuja, siis puhdasta paskaa ja haiseejo ne?

Onko jotain suihketta ja ei "sitä ihteesä"...?

Mitä käytätte ja asiallisia/oikeita vastauksia, jos joku alkaa taas aukoo päätään - tyhmänä pidän jos ei lukemaansa pyyntöä ymmärrä...

Kiitän jo jos löytyy asiallisia vastaajia :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kukaan mitään käytä, kuten vastauksien puuttumisesta näet. Kyllä siihen osataan "vastata" kun kysytään "meniskö kuselle vai paskalle". Mä en oo käyttäny mitään. 

Vierailija
2/6 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse kyllä laitoin just ihan sitä kanankakkaa. Haiseehan se, mutta on riittosaa. Merileväähän voi kans käyttää. Mutta kannattaa varmaan mennä ihan kauppaan ja katsoa mitä kaikkea on tarjolla. Jo meidän prismasta löytyy ihan kattava valikoima.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kolmonen lisää etteihän se kanankakka haise kuin sen hetken kun sinne multaan sen ripottelet. Mutta ei siihen tarvitse edes käsin koskea.

Vierailija
4/6 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Greencaren ( ent kemira) puutarhan kesä, Kekkilän kastelulannoite tai kesäkukkien istutuslannos, Kekkilän kanankakka ( ei haise niin paljoa)

Vierailija
5/6 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananpaska polttaa juuret. En ymmärrä miten ihmiset voivat vielä tänäkin päivänä olla niin pällejä että kesäkukta hankitaan tyyliin Kodin Terrasta ja sitten vaan kananpaskat päälle...

Vierailija
6/6 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 15:27"]

Kananpaska polttaa juuret. En ymmärrä miten ihmiset voivat vielä tänäkin päivänä olla niin pällejä että kesäkukta hankitaan tyyliin Kodin Terrasta ja sitten vaan kananpaskat päälle...

[/quote]

Miten voi olla että minulla ei ole yhtenäkään vuonna ollut mitään onglemia kanankakalla lannoittaessa. Rehevästi ovat kukkineet niin sisällä kuin ulkonakin. Viime syksynä kuskasin vielä osan sisälle kylmiltä suojaan kun muuten kukkivat vielä kauniisti. Ja ulkokukatkin on haettu paikalliselta puutarhalta.