Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen päässyt ulkomaalaisen makuun ja nyt ei kotimainen enää haluta!

Vierailija
20.07.2014 |

Ennen tapailin vain suomalaisia miehiä ja nyt olen kokeillut paria ulkomaalaista, ja suomalainen mies ei herätä yleisesti ottaen enää minkäänlaisia intohimoja. Onkohan tämä ihan yleistäkin niille, jotka ovat päässeet kokeilemaan vierasmaalaista lihaa? Hetken aikaa minulla oli seksisuhde erääseen albaanimieheen ja nyt viikonloppuna tutustuin kreikkalaiseen. Olen huomannut yleensäkin että suomalaiselta mieheltä puuttuu sellainen tietty miehekäs "swag," ovat jotenkin liian pehmoisia, eivät sopivan "machoja" ja itsevarmoja naisten kanssa. Tuntuvat jotenkin androgyyneiltä!

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 13:19"]

Ennen tapailin vain suomalaisia miehiä ja nyt olen kokeillut paria ulkomaalaista, ja suomalainen mies ei herätä yleisesti ottaen enää minkäänlaisia intohimoja. Onkohan tämä ihan yleistäkin niille, jotka ovat päässeet kokeilemaan vierasmaalaista lihaa? Hetken aikaa minulla oli seksisuhde erääseen albaanimieheen ja nyt viikonloppuna tutustuin kreikkalaiseen. Olen huomannut yleensäkin että suomalaiselta mieheltä puuttuu sellainen tietty miehekäs "swag," ovat jotenkin liian pehmoisia, eivät sopivan "machoja" ja itsevarmoja naisten kanssa. Tuntuvat jotenkin androgyyneiltä!

[/quote] Suomen kielikin alkanut unohtua?

SWAG

The most used word in the whole fucking universe. Douche bags use it, your kids use it, your mail man uses it, and your fucking dog uses it. If you got swag, you generally wear those shitty hats side way, and your ass hanging out like a fucking goof cause your pants are half way down your white ass legs. To break down the word, it means (Secretly We Are Gay). It is also a word that means to represent yourself/ the way you represent yourself, baggy clothes, shitty hats, small penis and basically a way to say your afraid to come out of the closet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kehutaan ulkomaalaisia ja sitten haukutaan niitä että juovat sekä lyövät naisiaan ja ovat jopa pahempia kuin mitä suomalaiset. Mitä ihmeen ihannointia se sellainen oikein on. Kohta kai jo sanotaan miten muslimit heittävät pommeja sekä pakottavat avioliittoon hengenlähdön uhalla.

Kyllä joku selkeä linja tulisi olla siinä että jos kerran kehutaan ulkomaalaisia niin niiden pitäisi sitten olla hyviä eikä ryhtyä perumaan juttujaan.

Ellei kyse ole vain halusta ärsyttää ilman mitään todellisuuspohjaa.

Vierailija
4/47 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää. Seurustelen tällä hetkellä balkanilaisen miehen kanssa ja hän on tietyllä tavalla miehisempi kuin monet suomalaiset miehet. Tietysti Suomessakin on raavaita miehekkäitä miehiä, mutta normi on myös sellainen pehmompi miestyyli. Ja mieheni ei siis ole mikään öykkäri, mutta selkeästi itsevarmempi mitä monet suomalaiset miehet. Tykkään itsevarmoista miehistä jotka eivät pelkää olla vähän machoja.

Vierailija
5/47 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomalainen mies enää edes kelpuuta ap:tä noiden etnosekoilujen jälkeen.

Vierailija
6/47 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tyhmä kysymys mutta mitä etno tarkoittaa?

Vierailija
7/47 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu jonkin aikaa tuo on sinusta eksoottista ja mielenkiintoista, mutta annappa ajan kulua ja tulet palaamaan suomalaiseen takaisin. Sitä kultturieroa kun ei vaan jaksa alun viehätyksen jälkeen.

Vierailija
8/47 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 16:03"]Ei suomalainen mies enää edes kelpuuta ap:tä noiden etnosekoilujen jälkeen.

[/quote]

Eihän ap edes halua suomalaista miestä?

Vierailija
9/47 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 16:03"]

Ei suomalainen mies enää edes kelpuuta ap:tä noiden etnosekoilujen jälkeen.

[/quote]Jos luit ap:n kirjoitukset, niin hän nimenomaan sanoi, ettei suomalainen mies edes kiinnosta enää, kelpuutti tai ei.

Vierailija
10/47 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli nuorempana tuo vaihe. Ehdin seurustella nigerialaisen, ghanalaisen, skotin ja taiwanilaisen kanssa. Luulin, ettei paluuta ole, mutta lopulta se oli suomalainen mies, joka vei jalat alta ja jonka kanssa päädyin naimisiin.

Vierailija
11/47 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 16:06"]Juu jonkin aikaa tuo on sinusta eksoottista ja mielenkiintoista, mutta annappa ajan kulua ja tulet palaamaan suomalaiseen takaisin. Sitä kultturieroa kun ei vaan jaksa alun viehätyksen jälkeen.

[/quote]

Minä olen jaksanut jo 10 vuotta muslimimiestä. ;)

Vierailija
12/47 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimimies täälläkin :)

Vierailija
13/47 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 16:15"]

[/quote]Ja aloititte ihan seksisuhteilla useiden ulkomaalaisten kanssa kuten ap?

Vierailija
14/47 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama. Seurustelen tällä hetkellä ulkomaalaisen kanssa ja mieli muuttui tässä matkan aikana. Häneen aikoinani osin vahingossakin rakastuin, vaikka kuvittelin päätyväni yhteen suomalaisen kanssa. Hänen kanssaan on kuitenkin tullut koettua upeita asioita, joita saman kulttuurin jakava pari ei koe parisuhteensa aikana. 

Seurustelu suomen kielellä kuulostaa nyt omaan korvaan tosi kornilta, kun toista ei voikaan luontevasti kutsua esimerkiksi hunajaksi, huh huh. On ollut tosi antoisaa pystyä hellittelemään toista enemmän sanoilla ja teoilla, kun suomeksi se ei toimi samalla tavalla. 

Ja joo, tuo mies on todella hyvä seksissä ja lisäksi hän on todella huomaavainen ja niin minä olen myös takaisin hänelle. Rahasta ei ole meillä ollut koskaan kiistaa, vaan kaikki on yhteistä ja opiskelijoina meillä on sitä suunnilleen saman verran käytössä. 

Voimme matkustaa ulkomailla hänen sukulaistensa luokse ja yöpyä heidän kesämökeillään ilmaiseksi, mikä erityisesti näin opiskelijana on iso plussa matkustelussa. Hän osaa useita kieliä ja vie minua eri paikkoihin, joista en voisi tietää ilman paikallista opasta. 

Seurustellessa minulle on todella tärkeää olla kokonaisvaltaisesti sekä henkisesti että fyysisesti läsnä ja tätä en ole saanut toimimaan suomalaisten kanssa lähellekään yhtä hyvin kuin ulkomaalaisen kumppanini. Hän ei ryyppää eikä velttoile, hän on aktiivinen ja hyväkäytöksinen ja listaa voisi jatkaa loputtomiin.

Varmaan suomalaisissa miehissäkin on muutama tällainen yksilö, mutta he ovat äärimmäisiä harvinaisuuksia ja heistä tapellaan kynsin ja hampain. Ulkomailla mieheni on hyvinkin tyypillinen sukupuolensa edustaja ja hänen on vaikea uskoa edes kokemusten jälkeen, millaisia suomalaiset miehet usein ovat.

Kulttuuriero ei ole ongelma, sillä hän on keskieurooppalainen amerikkalaisella vivahteella, eli jaamme erinomaisesti länsimaisen kulttuuripohjan ja sitten sattuman kautta poliittisen ja sosiaalisen ajatusmaailman. 

Jos tästä suhteesta syystä tai toisesta ei tulisi pitkällä tähtäimellä mitään, niin kyllä hyvin varmasti olisin kiinnostunut enemmän ulkomaalaisista kuin suomalaisista miehistä tulevaisuudessakin.

Vierailija
15/47 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swag=seacredly we are gay, joten oletko nyt varma tästä

Vierailija
16/47 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 16:15"]

[/quote]Ja aloititte ihan seksisuhteilla useiden ulkomaalaisten kanssa kuten ap?

[/quote]

Ihan tavattiin ihastuttiin, muutettiin yhteen ja mennään naimisiin....

Vierailija
17/47 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on turkkilainen rakastaja, mutta en mä siitä vakavaa juttua haluaisi. On se kyllä erilainen sängyssä kuin suomalaiset. Kerrankin olin väsynyt ja torjumassa sitä kun se alkoi riisua mua. Kysyin mitä se tekee niin se sano: "Mä panen sua nyt." Ihan helvetin kiihottavaa ja suostuin heti.

Toki se voikin tehdä noin, koska ollaan tunnettu 2 vuotta ja luotto 100%. Tää ei siis tarkoita, että raiskaaminen tai painostaminen ois ok. Pitää vaan osata lukea seksikumppaniaan. Suomalaiset on vähän epävarmoja usein.

Vierailija
18/47 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten alistaminen KIIHOTTAA! Harmi ettei suomalaiset äijät oikein sisäistä asiaa.

Vierailija
19/47 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumaa kuumaa

Vierailija
20/47 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla miehillä puuttuu yleensä itseluottamus ja ikävä kyllä juovat liikaa alkoholia mun makuun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan