Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen ruotsin risteilysi?

Vierailija
15.07.2021 |

Minä vuonna menit? Mikä laiva? Mitä jäi mieleen?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa , ... En hakenut merenkulkualalle ja sitä myöten opiskellut merikapteeniksi⚓.

No lapsena perheen kanssa sekä tätini ja enoni kanssa , Kokkola, - Vaasa Uumaja risteilyllä , se oli Vaasa Line( nykyisin Kokkolasta ei kulje matkustaja laivat vain rahtislukset, vaan eikä myös Vaasa Line), sekä Vaasa- Uumaja ristelyllä nämä oli kumminkin , siinä 1980 luvun lopussa.

Tuo Uumajan laiva oli Finjet eikä enää liikennöi,

Ja sitä ennen ei oltu käyty Ruotsissa kun monet kesät Oulussa Turkansaaressa sisävesi laivalla.Ja Hailuodon lautalla Hailuodossa

No veljeni kanssa käytiin koti paikkakuntamme , järjestämis nuorten retkillä , jotka oli Norjaan, Osloon tai Tromsoon,

No 87, ja 88, ja laivat oli Viking Line Sally, Amorella, ja Silja Line,nämä laivat kävivät tietysti Tukholmassa.

No sitten kun olin jo opiskelemassa,

Ammattikoulussa kävimme Tukholman risteilyn , laivat oli Silja Europa, ja pois tullessa Helsinkiin oli Viking Cinderella.

Sekä ( tämä ei ole Ruotsia mutta kommentoin silti Vielä koska .. Ei mulla ole tullut käytyä sitten Siis missään Ruotsin laivoilla eikä muuallakaan)

Siis 2017 ja 2001 Tallink Siljalla Tallinnaan ja Kööpenhaminaan mentiin sillä lautalla .

Joo kun ei sitte tullu haettua manitsemalle alalle, koska niin jäi lapsena paitsi Ruotsin risteilyillä kun vanhempsni Ei raskineet mitään Tukholman ristelyä ostaa( vaikka isällä on siskonsa asuu siellä , eli olisi ollut Hyvä syykin edes kesälomalla käydä).

Hän kun on vielä perheetön ei ketään omaisia siellä.

Vierailija
22/22 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen piti olla joskus 20 vuotta sitten, mutta se peruuntui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi