Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut julkkiksen kanssa samassa liikennevälineessä?

Vierailija
20.07.2014 |

Mitä, missää ja milloin?

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iina Kuustonen oli tossa joku aika sitten samalla lennolla matkalla Köpikseen.

Vierailija
42/77 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneessa on vieressä istunut ( eri lennot) Olli Rehn, Tiina Lymi, Ben Furman. Samassa koneessa on ollut Mika Salo, Mari Rantasila... no muita ei nyt tule mieleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja sängyssäkin oon ollut..

Vierailija
44/77 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parfymööri Max Perttulan kanssa samassa pitkän matkan bussissa, persujen kansanedustaja Olli Immosen kanssa samassa lentokoneessa. Max näytti yhtä huolitellulta sympaattiselta kuin siinä dokumentissä.

Vierailija
45/77 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 12:25"]

Joo ja sängyssäkin oon ollut..

[/quote]

uu, kerro lisää.

Vierailija
46/77 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut spårassa useankin julkkiksen kanssa.

Vierailija
47/77 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Anna Abreun kanssa samassa dösässä matkalla Itikseen

-Pekka Saurin kanssa samassa sporassa

-Martinan kanssa samassa taksissa

-Anni Sinnemäen kanssa samassa metrossa

Vierailija
48/77 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssi Kelan kanssa samassa bussissa ja raitiovaunussa matkusti Jasper Pääkkönen.

Vierailija
49/77 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut samalla lennolla nykyisen pääministerin kanssa. En tiedä lasketaanko häntä julkkikseksi, ei ollut vielä silloin pääministeri ja hänellä oli vaimo ja lapset mukana. Toisen kerran olen ollut samalla Norwegian halpislennolla kuin Sofi Oksanen, bongasin hänet mennen tullen samassa koneessa. 

Vuosilukua en muista, parin vuoden sisään.

Vierailija
50/77 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi Lampi oli samassa koneessa matkalla Kallioon.

Vierailija
51/77 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pete Parkkonen sekä bussissa Pihtiputaalle että joskus lentokoneessa.

Vierailija
52/77 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 13:22"]Olen ollut spårassa useankin julkkiksen kanssa.

[/quote]

Ja nimiä muuten peikot hyökkää

Vierailija
53/77 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi69:n kanssa samalla lennolla ollut matkalla Saksaan, Helena Lindgrenin vieressä istunut bussissa...

Kauhein oli kumminkin kohtaaminen Maria Veitolan kanssa pitkänmatkan ruuhkajunassa. Minulla oli kuukausikortti, millä ei ole mitään tiettyjä paikkoja kyseiselle välille. Oli todella vaikeaa löytää istumapaikkaa, mutta Veitolan vieressä olisi ollut yksi. Kysyin, että "voinko istua tähän?" - vastaus: "no jospa et kuitenkaan."

Vierailija
54/77 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofi Oksanen ja miehensä sekä Maki Kolehmainen istuivat kaikki samassa rivissä lentokoneessa minun kanssa, pariskunta oli häämatkalla, liekö Maki ollut kolmantena pyöränä. :D

Olen myös ollut erään rokkarin kanssa samassa taksissa, ja myöhemmin hotellihuoneessa (illan aikana ei seksiä).

Vierailija
55/77 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 13:22"]Olen ollut spårassa useankin julkkiksen kanssa.

[/quote]

Ja nimiä muuten peikot hyökkää

[/quote]

No esim. Heikki Paasonen.

Vierailija
56/77 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mato valtonen rovaniemi-Helsinki lento.

Vierailija
57/77 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noin viikko sitten Maija Vilkkumaan kanssa samassa bussissa täällä pk-seudulla :)

Vierailija
58/77 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 14:06"]Jussi69:n kanssa samalla lennolla ollut matkalla Saksaan, Helena Lindgrenin vieressä istunut bussissa...

Kauhein oli kumminkin kohtaaminen Maria Veitolan kanssa pitkänmatkan ruuhkajunassa. Minulla oli kuukausikortti, millä ei ole mitään tiettyjä paikkoja kyseiselle välille. Oli todella vaikeaa löytää istumapaikkaa, mutta Veitolan vieressä olisi ollut yksi. Kysyin, että "voinko istua tähän?" - vastaus: "no jospa et kuitenkaan."

[/quote]

Mitä sä tollasia kysyt, kysyt vaan onko paikka vapaa/istuuko siinä joku, ja sitten vaan runttaat ittes siihen. Vaikka julkkis on niin milläs oikeudella hän kahta paikkaa varaa yhden lipun hinnalla. Toisaalta kun noin epämääräisesti kysyit niin saattoihan paikka olla varattu, ja henkilö muualla. Tai Veitola luulla, että haluat vaan hengailla hänen kanssaan ja jutella (jos sulla ei ole paljoa matkatavaroita).

Vierailija
59/77 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi Pitkänen ja Hunks-miehensä Teppo metrossa. Kiinnitin ensin huomiota Suviin, joka seisoi todella happaman näköisenä käytävällä. Parin pysäkin jälkeen kyytiin tuli Teppo, joka oli ihonväriltään kirkkaan oranssi. En tässä vaiheessa vielä tunnistanut heitä, mutta vähän myöhemmin välähti. Menin metrosta noustessani aseman R-kioskille lataamaan matkakorttiani, ja ilmaantuivat myös sinne hakemaan jotain H&M tms. pakettia.

Vierailija
60/77 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 14:24"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 14:06"]Jussi69:n kanssa samalla lennolla ollut matkalla Saksaan, Helena Lindgrenin vieressä istunut bussissa...

[/quote]

Mitä sä tollasia kysyt, kysyt vaan onko paikka vapaa/istuuko siinä joku, ja sitten vaan runttaat ittes siihen. Vaikka julkkis on niin milläs oikeudella hän kahta paikkaa varaa yhden lipun hinnalla. Toisaalta kun noin epämääräisesti kysyit niin saattoihan paikka olla varattu, ja henkilö muualla. Tai Veitola luulla, että haluat vaan hengailla hänen kanssaan ja jutella (jos sulla ei ole paljoa matkatavaroita).

[/quote]

No voi olla, että kysyinkin että onko paikka vapaa tai jotain sinne päin. Ylimielinen vaikutelma jäi kumminkin. Eipä olisi muutenkaan kiinnostanut siinä aamuisessa unenpöpperössä suurelle julkkikselle jutella vaan pikemminkin hetki torkkua vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi