Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää tuo suppailu nyt jokaisella

Vierailija
15.07.2021 |

Suppailu nyt muotia ja jokainen nyt kuuluttaa instassa, kuinka on ihana olla suppailemassa. Ihan, kuin se oisi nyt pakollinen kesän tekeminen kaikilla. Pakko olla kuva suppailemassa. Ärsyttävää..

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se on sinulta pois, jos muilla on hauskaa? Minä en ole koskaan käynyt suppailemassa, mutta muut käykööt, jos kiinnostaa.

Hauskanpito on maailmassa vakio ja jos joku muu pitää enemmän hauskaa kuin minä, niin se on minun potentiaalisesta hauskanpidosta pois. Joku päivä voi käydä niin, että aamupäivällä on muut ehtineet jo kuluttaa kaiken hauskanpidon ja mitäs minä sitten teen, nih? 

Vierailija
42/72 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö poistua somesta, jos muiden tekemiset ärsyttää näin paljon?

Ymmärtäisin, että ärsyttää, jos joku koko ajan painostaa suppailuun tai perheenjäsenet ei muusta puhuisi. Mutta se, että monet ihmiset kokeilevat jotain lajia ärsyttää, niin jo on pienet murheet sinulla. Anna ihmisten pitää hauskaa ja jossain vaiheessa innostus hiipuu, niin voit ostaa sup-laudan halvalla omalle mökille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää muutenkin ihmiset. Hyi.

Vierailija
44/72 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, itsekin huomanut. Ihminen on sellainen massana toimiva eliö. Kaikki matkitaan muilta. Yksi villitys on aina kerrallaan ja sitten uutta kehiin johon aivottomat kanssaeliöni lähtevät.

Vierailija
45/72 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, itsekin huomanut. Ihminen on sellainen massana toimiva eliö. Kaikki matkitaan muilta. Yksi villitys on aina kerrallaan ja sitten uutta kehiin johon aivottomat kanssaeliöni lähtevät.

Toisaalta tulevana viikonloppuna voisit valita yli tuhannesta tekemisestä mitä teet. Kun näet tai kuulet muiden tekevän jotain, niin noista yli tuhannesta jokin nousee esiin. Saatkin idean kokeilla juuri sitä, mitä ystäväsi tai tuttusikin oli kokeillut sekä tykännyt. Älylaitteiden sovellusten ja pelien suhteen sama juttu tai striimauspalveluiden ohjelmien. Et pakosti valitse parasta, vaan joki nousee esiin harmaasta massasta.

Vierailija
46/72 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se näyttää mahdottoman tylsältä :"D En ymmärrä mistämoinen kiinnostus.

Vierailija
47/72 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instassa en ole mutta faceen kyllä laitan SUP kuvia. Niin olen tehnyt jo yli 7 vuotta eli siitä asti kun aloitin aikuisikäni top 1 harrastuksen. Lautojakin on jo monta.

Kannattaa sinunkin kokeilla. Tiedä vaikka miten paljon tykkäisit. Tai jos et niin mitä muiden kuvat haittaa? Eihän niitä ole pakko katsoa...

Vierailija
48/72 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se näyttää mahdottoman tylsältä :"D En ymmärrä mistämoinen kiinnostus.

Toisaalta nätillä kelillä vesillä on kiva olla. Suppailu tarjoaa siihen helpon vaihtoehdon. En sitten ymmärrä suppailua esim. Tapiolan keskusaltaassa. 

Vierailija
49/72 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna jokin uusi villitys, johon "kaikki" trendikerttuset osallistuvat sosiaalisen paineen alla.

Hyvä kun kauppa käy!

Vierailija
50/72 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta ja lautoja saa Torista halvalla, kun menee pois muodista. Niin aina käy hetken villityksille.

Ite suppailin ekaa kertas vuonna 2012 enkä usko että olin silloinkaan lajin edelläkävijä.

Vierailija
51/72 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin suppaillessa jätetään arvoesineet, jos siis vuokraa laudan? Esim. Turun Hirvensalossa sup-lautoja vuokraavan yrityksen sivuilla lukee, että tuovat laudat varauksesta, ei siis ole mitään toimistoja tms. Jätetäänkö ne sitten heille säilöön rannalle vai miten toimitaan? Ei ole autoa ja huvittaisi kokeilla. Olisi kyllä hienoa, jos noita lautoja saisi käytettynä halvalla, saattaisin jopa ostaa, mutta monta sataa en ole valmis maksamaan.

Varmaan muita arvoesineitä ei ole mukana, jos tarkoituksella suppailemaan lähdössä...Eli puhelin ja avaimet tms. Monissa paikoissa vuokraan kuuluu vedenkestävä pussukka puhelimelle ja, jos ei kuulu niin Minigrip pussi myös hyvä. Tai sitten jättää sen puhelimen kotiin.

Vaatteetkin saa aika vaivatta mukaan, johonkin pussukkaan. Itse jätän autoon ja otan vaan sandaalit ja juomaa mukaan. Ne saa kiinnitettyä lautaan.

Suosittelen pieniä järviä, joissa jotain nähtävää.

Vierailija
52/72 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laji vaikuttaa järkevältä keskikehon treeniltä ja on varmaan kivaa. Ihmiset kokeilee koska noita vuokrataan joka paikassa.

Vierailija
53/72 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa ihmiset, jotka ärsyyntyy toisten tekemisistä. Varsinkin tuommoisesta mikä ei aiheuta mitään harmia muille, ei melua eikä saastuta. Jos toisten kuvien katsominen ärsyttää niin ei ehkä kannata seurata somea.

Itse en kans ymmärtänyt suppailua ennen kuin kokeilin kaverin luona, ja olihan se hitsin kivaa! Semmoista rentoa ajanviettoa, täydellistä tekemistä hellesäälle ja vieläpä "koronaturvallista", joten ymmärrän hyvin miksi se on nyt niin suosittua. Sadekesänä suppailua näkee varmasti paljon vähemmän.

Vierailija
54/72 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta ja lautoja saa Torista halvalla, kun menee pois muodista. Niin aina käy hetken villityksille.

80-luvun purjelaudat maksaa käytettynä satasia ja saman aikakuden 2t vesiskootterit tonneja.

Molemmista on tarjolla uudempia ja parempia. Nykyään surffilautaan saa ns. Foiling-settiä, kantosiipiköliä jolla purjelauta nousee pelkän kölin ja peräsimen varaan, vedenpinnan yläpuolelle. Huisaa menoa, moottoriveneen vauhtia mutta vaatii kovan, tasaisen tuulen.

Vierailija
55/72 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikestahan sitä toki voi mielensä pahoittaa.

Vierailija
56/72 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella voimaannuttavaa ku seisoo vedessä ja pieree. Kivasti kuplii. Tuntuu että ois porealtaassa. Tykkään.

Vierailija
57/72 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako kun sulla ei oo varaa lautaan?

Köyhä luulee että suppi laudat ovat kalliita.

Vierailija
58/72 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin ihminen tekee mitä tekee vain jotta saisi siitä sisältöä someen.

Ilman somea jäisi tekemättä.

Vierailija
59/72 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jokainen tekee mitä tahtoo. Ei ole itseltä pois. Lähinnä huvittaa vaan tämä suomalaisten laumautuminen ja apinointi ihan joka asiassa. Kun Iltalehdessä hehkutetaan että punainen vaate naisen päällä saa miehen pään kääntymään, ei telkkarissa tai katukuvassa näy seuraavaan puoleen vuoteen kuin pelkkää punaista naisten päällä. Sama tämä suppailu, mediassa jokaisessa kuvassa suppaillaan ja niin sitten suppailee jokainen suomalainenkin. :D Vähintäänkin outoa, että kaikki tekevät samoja asioita ja poimivat vinkit elämäänsä jostain Iltalehdestä! :D Nämä siis vain muutamia esimerkkejä monien joukossa.

Vierailija
60/72 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttääkö teitä myös esim joululahjojen osto tai juhannuksen vietto? Sehän on kans semmoista laumatoimintaa. Pitäisi olla uniikki lumihiutale, joka ei tee samoja asioita kuin muut.