Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin av:lle, kun miehellä on nostalgiasessiot valokuvien

Vierailija
20.07.2014 |

kanssa. Tuolla se nyt käy läpi ensirakkauttaan 80-luvun biisien soidessa.

Mitä teidän ukot tekee tällä hetkellä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pesee roskisämpäriä, lapset juoksevat ympyrää sohvan ympärissä ja mä yritän sulkea korvani ja istun koneen äärellä. Olen pakannut uimakamppeet valmiiksi, kohta lähdetään uimaan.

Vierailija
2/9 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussii mua perseeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 11:11"]

Mies pesee roskisämpäriä, lapset juoksevat ympyrää sohvan ympärissä ja mä yritän sulkea korvani ja istun koneen äärellä. Olen pakannut uimakamppeet valmiiksi, kohta lähdetään uimaan.

[/quote]

Mekin mennään tänään uimaan, kunhan tuo mies saa unelmointinsa ja muistelunsavalmiiksi.

Sai kuulla eilen, että ensirakkauden elämä ei ole mennyt kovin hyvin. Murehtii sitä, että miten pienestä on kiinni, että nainenkin joutuu vankilaan yms.

Ja itsekin olen tavannut tuon naisen silloin aikoinaan nuorena: oli ainakin silloin todella hyväsydäminen ja toisia auttava. Ihan samoissa piireissä ei kuljettu, mutta törmäiltiin tutun tuttujen kanssa.

ap

Vierailija
4/9 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole ukkoa!

Vierailija
5/9 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun sohvalla, poikaystävä nukkuu pää mun sylissä ja mä selaan kännykällä AV:ta :)

Vierailija
6/9 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vei pojan harkkoihin ja soitti tyttärelle joka on poikakaverin luona, että tarviiko myös kyytiä harkkoihin. Nyt renkkaa omaa tietokonetta makkarissa.

Minä olen omalla koneella keittiössä.

Vierailija
7/9 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja poika ovat pelaamassa. Istun tässä sohvalla, vaikka mun pitäisi silittää pyykkiä.

Vierailija
8/9 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika päiväunilla,akka ajaa nurmikkoa ja itse olen autotallissa ihmettelemässä projekteja.

minäkin katselin joku aika sitten vanhoja valokuvia ja ihmettelin miten nopeasti aika menee.

nyt on joka vehkeessä kamera,tietokoneilla,puhelimissa ym. tuhansia kuvia ja sitten kun joku vehe hajoaa on aina kuvatkin sillä selviä,millä digikuvat saisi säilytettyä?

jos teetättää paperi kuvia on kuvien paperi huonoa,kuvissa koko eroja ja millä ne valkkaa mitä haluaisi säilyttää?

meilläkin muistikortillinen tärkeitä keskospojan kuvia,mutta kuinka kauan kuvat säilyy sillä?

Vierailija
9/9 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvipalvelu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan