Kuinka usein kiinnostunut mies pitää yhteyttä?
Kommentit (28)
Oliko nimen toinen kirjain O ja herra keski-ikäinen ja vaalea? Jos kyllä, saattaa olla sama henkilö. Ja jos samasta henkilöstä kyse, niin aika varma narsisti hän on. Sain selville, että varattu ja tapaili samalla muitakin kuin minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailumies viestitteli joka päivä, alkoi aamulla huomenta-viesteillä.
Tapaili montaa naista samaan aikaan ja oli kaiken lisäksi varattu. Loppujen lopuksi ei ollut edes minusta kiinnostunut.
Eli viestittely ei kertonut mitään minun tapauksessa.
Alkoiko hänen nimensä T:llä ja asuu Vantaalla? Olen epäillyt hänen olevan narsisti. Hän on jatkuvasti wapissa, ei pysty lainkaan olemaan yksin ja tarvitsee naisten ihailua.
Oliko nimen toinen kirjain O ja herra keski-ikäinen ja vaalea? Jos kyllä, saattaa olla sama henkilö. Ja jos samasta henkilöstä kyse, niin aika varma narsisti hän on. Sain selville, että varattu ja tapaili samalla muitakin kuin minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä ja hänen elämäntilanteestaan ja viestimistavoistaan.
Yök mikä vastaus. Ei näin.
Jos sulle tulee "outo olo" miesten viestinnästä ja tavasta olla sun kanssa, niin se on väärä mies sulle. Älä vain lähde noihin outoihin selityksiin mukaan.
Koska hyvät miehet ymmärtävät paitsi naisia yleensä, mutta eritoten juurikin sinua täysin telepaattisesti, ja viestivät juurikin sen verran kuin haluat ja tarvitset, koska miehet eivät ole onneksi yksilöitä omine elämäntarinoineen ja historioineen. Vain naiset ovat uniikkeja lumihiutaleita, minkä toki naisena tiedät hyvinkin tarkkaan.
🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan täysin miehestä.
Erikoista että kiinnostuneen kohdalla tämän selitetään riippuvan ihan miehestä, koska kuitenkin ne ei-niin-kiinnostuneet on kuitenkin veistetty täysin samasta puusta mitä tulee viestimistapoihin ja yhteydenottotiheyteen..
Itse sanoisin kokemuksesta, että jos miehen kiinnostusta pitää yhtään aprikoida (saati avata siitä ketju av-palstalle) niin mies ei ole aidosti kiinnostunut.
Tämä on muuten Jumalan tosi. Miehet eivät ole kovin monimutkaisia, varsinkaan näissä asioissa. Jos joudut miettimään onko mies kiinnostunut, hän ei ole kiinnostunut.
Jep, komppaan edellisiä. Kun mies on sinusta oikeasti kiinnostunut niin kyllä tiedät sen eikä tarvitse arvailla. Kiinnostuksen syy tosin voi vaihdella, aina se ei ole puhdas ja pyyteetön rakkaus vaan voi olla ihan seksintarvekin.
Kerran kohdalleni osui kuuma-kylmä -taktiikkaa käyttävä mies. Olin pahasti ihastunut ja toisaalta varma, että kylmäjaksojen aikana mies jallitti jotain toista daamia. Laitoin homman poikki ennen kuin poltin näppejäni pahemmin. Ymmärsin myös, ettei mies jallittanutkaan toista daamia vaan se olikin alkoholi joka jallitti miestä. Siksi hänestä ei välillä kuulunut mitään.
Osa miehistä ei tykkää whatsappista ollenkaan ja ei ole kirjallisesti kovin lahjakkaita.
Sisältö edellä, anna miehelle happea, keskity muuhun kuin odottamaan viestiä 😊
Voisin kuvitella että vaihtelee YKSILÖITTÄIN..
Miehiä, aivan kuten naisia on joka lähtöön. Mikä pätee yhteen, ei välttämättä päde toiseen.
Meillä oli kerran yhden miehen kanssa tosi tiivis viestittely"suhde" jossa niitä lenteli monta kertaa päivässä ja kun elettiin vähän eri aikatauluja (toinen yötöissä) niin aina toinen jatkoi siitä mihin toinen lopetti. Oli jatkuvasti vuorovaikutus käynnissä eli ei mitään huomenta mitä kuuluu viestejä vaan keskustelu jatkui päivästä, viikosta, kuukaudesta toiseen aivan kuin olisimme istuneet samassa kahvipöydässä. Joskus jotain päivänpolttavia asioitakin, enemmän henkilökohtaisia asioita mitä kulloinkin tapahtunut ja kaikkein eniten yhteiseen harrastukseen liittyvää.
Mutta merkillisintä asiassa oli se että kaikesta viestittelystä huolimatta (ja vaikka tapailimmekin harvakseltaan tuon harrastuksen merkeissä) ei juttu ikinä johtanut mihinkään sen kummempaan suhteeseen.
Se oli aika merkillinen juttu se kun jatkuikin ainakin yli vuoden, en nyt enää tarkkaan muista montako jouluakin meni.
Siihen nähden nykyisen "säädön" lähinnä vain tapaamisesta sopimiseksi viestittely tuntuu niin kovin pliisulta.