Mikä on lyhyin aika, kun olet ollut työpaikassa?
Eli missä ajassa olet irtisanoutunut tai joutunut irtisanotuksi uudessa työpaikassa? Missä työssä oli ja miksi jätit työn? Onko joku perunut töihin menemisensä, ennen kuin ehti edes aloittaa? Miksi?
Kommentit (48)
Kuukauden ehdin olla ravintola-alan työpaikassa, ennen kuin koronarajoitukset tuli niin koviksi, että uusimmat työntekijät irtisanottiin.
Puhelinmyynnissä taisin kitua 3 päivää.
3 pvä. Tein puhelinmyyntiä, kolmantena päivänä mun kone meni jatkuvasti jumiin jostain syystä ja pyysin monta kertaa pomon apua. Lopulta hän sanoi mut irti sen takia :DD En ollut soittanut puoleen päivään mennessä kun 1/3 päivän tavoitteesta joten mua oli kuulemma turhaa pitää töissä.
Sain onneksi uuden, paremman työn seuraavalla viikolla.
En ole irtisanoutunut, mutta lyhin työjaksoni on ollut määräaikainen 3 päivän maatalouslomitus tutulla tilalla. 4 lehmää oli lypsettävänä ja hoidettavana.
Olin kaksi viikkoa mäkkärissä ja otin loparit. Ei ollut mun juttu.
Kaksi viikkoa poimin mansikoita, eka kesätyö, mutta sitten meidät kaverin kanssa passitettiin kotiin koska sato oli huono (tai me oltiin huonoja). Tarkoitus oli olla kuukausi.
Kolmantena päivänä olen aloittanut uudestaan työnhaun. Ei valitettavasti ihan ehti tärpännyt, joten 3 kuukautta kärsin siinä paikassa.
3 h puhelinmyyjänä. Pidin ja sain myytyäkin jotain, mutta vuoron esimies sai jonkun raivarin ja huusi kurkku suorana puolisen tuntia minulle. Läksin.
Puhelinmyynti 2 päivää. En tainnu ees sopparia ehtiä allekirjoittaa.