Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on lyhyin aika, kun olet ollut työpaikassa?

Vierailija
15.07.2021 |

Eli missä ajassa olet irtisanoutunut tai joutunut irtisanotuksi uudessa työpaikassa? Missä työssä oli ja miksi jätit työn? Onko joku perunut töihin menemisensä, ennen kuin ehti edes aloittaa? Miksi?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti 2 päivää. En tainnu ees sopparia ehtiä allekirjoittaa.

Vierailija
42/48 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden ehdin olla ravintola-alan työpaikassa, ennen kuin koronarajoitukset tuli niin koviksi, että uusimmat työntekijät irtisanottiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynnissä taisin kitua 3 päivää.

Vierailija
44/48 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 pvä. Tein puhelinmyyntiä, kolmantena päivänä mun kone meni jatkuvasti jumiin jostain syystä ja pyysin monta kertaa pomon apua. Lopulta hän sanoi mut irti sen takia :DD En ollut soittanut puoleen päivään mennessä kun 1/3 päivän tavoitteesta joten mua oli kuulemma turhaa pitää töissä.

Sain onneksi uuden, paremman työn seuraavalla viikolla.

Vierailija
45/48 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole irtisanoutunut, mutta lyhin työjaksoni on ollut määräaikainen 3 päivän maatalouslomitus tutulla tilalla. 4 lehmää oli lypsettävänä ja hoidettavana. 

Vierailija
46/48 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaksi viikkoa mäkkärissä ja otin loparit. Ei ollut mun juttu.

Kaksi viikkoa poimin mansikoita, eka kesätyö, mutta sitten meidät kaverin kanssa passitettiin kotiin koska sato oli huono (tai me oltiin huonoja). Tarkoitus oli olla kuukausi.

Vierailija
47/48 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmantena päivänä olen aloittanut uudestaan työnhaun. Ei valitettavasti ihan ehti tärpännyt, joten 3 kuukautta kärsin siinä paikassa.

Vierailija
48/48 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 h puhelinmyyjänä. Pidin ja sain myytyäkin jotain, mutta vuoron esimies sai jonkun raivarin ja huusi kurkku suorana puolisen tuntia minulle. Läksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme