Mikä on lyhyin aika, kun olet ollut työpaikassa?
Eli missä ajassa olet irtisanoutunut tai joutunut irtisanotuksi uudessa työpaikassa? Missä työssä oli ja miksi jätit työn? Onko joku perunut töihin menemisensä, ennen kuin ehti edes aloittaa? Miksi?
Kommentit (48)
4 päivää, työpaikalla oli niin huono ilmapiiri, aloitin työt kun kunnon show oli pystyssä työpaikalla ja vähin äänin häivyin saman tein.
Kolme viikkoa. Löysin paremman duunin koeajalla. Valmistumisen jälkeen ns. Oman alan hommissa lyhyin aika on ollut 5kk. Pomoni oli noin hirveä, että otin lopputilin vailla tietoa tulevasta. Sain onneksi nopeasti mukavamman työpaikan.
Kolme päivää. Puhelinmyyjänä. Siinäkin oli kolme päivää liikaa :D
24 vuotta. Eikä loppua näy vaikka mitä tekisi. Edes tekemättä jättäminen ei tilipussissa näy.
Etänä kohta puolitoista vuotta. Toisia olen autellut välistä kun ei iltalehteä jaksa koko päivää lukea.
Varmaan joku kolme minsaa. Aika nopeasti tuntuu pojilta/miehiltä irtoavan. Kohtuullisille tuntiliksoille pääsee.
Puolitoista päivää mansikanpoimintaa natsitilalla riitti. Raippa kirjaimellisesti heilui jos nousit penkistä selkää suoristamaan, never again :D
Varastotyö vuokratyöfirman kautta jäi kertakokeiluun, vaikka ihan ok sen aamun pärjäsinkin.
Vierailija kirjoitti:
Puolitoista päivää mansikanpoimintaa natsitilalla riitti. Raippa kirjaimellisesti heilui jos nousit penkistä selkää suoristamaan, never again :D
Itse jaksoin puoli päivää tuota. Oisko ollu sama paikka..
Kaksi päivää erään autoliikkeen kampanjaviikonloppuna avustamassa.
Saman verran konttoritarvikeliikkeessä inventaariota tekemässä.
Muutaman viikon. Sitten työnantaja ilmoitti että maanantaista alkaen palkka on 2 euroa tunti joten ilmoitin että en tule enää maanantaina. Myöhemmin tuli postissa irtisanomisilmoitus työnantajalta sellaisella syyllä etten sitten lopulta joutunut karenssiin vaikka olisin ollut aivan valmis ottamaan karenssin koska minullakin on jokin raja sille miten pienellä palkalla suostun töihin. En enää ihmettele miksi tietyillä aloilla ei löydy tekijöitä kuin ulkomailta.
Oman alan töistä (mihin siis useampi haastattelu kierros ) 3kk ( josta 3 viikkoa kesälomalla), siellä on tosi moni asia pielessä, lopulta ilmeni että firman rahatkin loppu ja uutena työntekijänä jouduin järjestelemään rahoitusta muista maista. Sen jälkeen seuraavassa duunissa joku 60v ämmä huusi mulle palaverissa, ihan syyttä ja myöhemmin huonekaveri itki koska tämä samainen nainen oli tehnyt niin monen elämästä siellä hlvettiä, joten läh 3kk jälkeen sieltäkin. Onneksi sen jälkeen on ollut siedettäviä paikkoja. Opiskeluaikoina kokeillut puhelinmyyntiä muutamia vuoroja, sekä jotain markkinatutkimuksia, ja olimpa päivän hyllyttämässä ja seuraavaan klo 6 alkavaan vuoroon en vaan jaksanut herätä, joten en mennyt enkä ilmoitellutkaan mitään ( aikuinen minäkin vetäisi korville tuota nuorta...)
Olin yhden päivän poimimassa mansikoita. Oli huono mansikkavuosi, ei mitään järkeä poimia tulospalkalla. Iltapäivällä vastasin että en aio jatkaa. Äiti oli vihainen.
Mainoksia jaoin yhden vuoron ennenkuin tajusin että tuntipalkaksi muodostuu vain pari euroa tunti. Ilmoitin lopettavani, mutta tyhmänä annoin suostutella itseni tekemään vielä toisen vuoron että firma hankkia jonkun tilalle.
Olin luvannut mennä töihin ja sovittu alkamispäivä 3 kk:n päähän. Tulin katumapäälle ja hain toista työtä epätoivoisesti (ei ollut mitään työtä alla), mutta ei tärpännyt ennen kuin 2 vk ennen sovittua aloituspäivää. Vähän hävetti ilmoittaa, että en tulekaan sinne ekaan paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Puhelinmyynnistä irtisanouduin noin 6 tunnin jälkeen.
Hyvä päätös, ei olekaan täyspäisen hommaa!
Vajaa kuukausi, kun löysinkin paremman työpaikan.
Viikon eräässä palvelutalossa. Oli niin tappotahtinen työ ja omituinen ilmapiiri, että lähdin pois koeajalla.
Yhden sotkamolaisen kuntavaaliehdokkaan työhistoria oli työkeskuksessa siivouspäällikkö kokonaisen yhden päivän. Sen jälkeen eläkkeelle. n. 30v
2.5 kuukautta.