Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivänajovalot jokin salainen homokoodisto Turussa?

Vierailija
20.07.2014 |

Olemme ostaneet ihan uuden valkoisen Skoda Octavian, jossa on nämä uudenlaiset päivänajovalot. Mieheni ei suostu käyttämään niitä, koska hän väittää tai on väittänyt jo pitkään, että päivänajovalojen käyttö olisi tietyissä kaupungeissa (Turussa) jonkinlainen homokoodi? Päivänajovalojen päällä pito siis olisi kätevä tapa tunnistaa toinen homo vastaantullessa. Jotkut jopa vilkauttelevat keskiviivan puoleista vilkkua merkiksi hyväksymisestä tai muuten vain tueksi.

Olen monta kertaa joutunut ystävilleni selittämään, miksi ajamme normaalit ajovalot päällä esim. heille kylään saapuessamme. Olen joutunut aina keksimään erinäisiä syitä, koska en kehtaa kertoa totuutta mieheni mielipiteistä.

Miten minun pitäisi toimia? Tämä on minusta todella noloa. Menee uusi auto aivan hukkaan :( Yhdelle homolta vaikuttavalle miehelle olen tästä maininnut töissö ja hän vain myhäili salaperäisesti minulle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi tuntee turkulaisen homokoodiston pienimmätkin detaljit - oletko ap koskaan miettinyt, miksi on näin?

Vierailija
2/8 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi tietyt taksit kruisailevat koodilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki.

Samahan on myös rekisterinumerossa, nykyään kun numeron saa itse valita, homot ostavat rekisterinumeron joka alkaa H- tai G-kirjaimella (Homo ja Gay) ja näin tunnistaa homon liikenteessä.

Vierailija
4/8 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy asiaa seuraavalta taksikuskilta, joka vaikuttaa mielestäsi homolta.

Vierailija
5/8 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi miehesi osti Skoda Octavian, joka on erittäin tunnettu koodi alan piireissä? Kyllä asia taitaa ap olla niin, että päivänajovalot ovat kovassa käytössä miehesi "kruisaillessa" yksinään (Turussa).

Vierailija
6/8 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

punainen auto on homokoodi

Vierailija
7/8 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ihan mahtava tapa saada seksiä. Minäkin olen pannut jo usean miehen kanssa vaikka olen ihan umpihetero (ja mies tietty).  Ladan kanssa piti aina tehdä semmonen moottoripyöräilijöiden homoheilutus vastaantullessa ja käsikin siinä tuli kipeäksi.

Vierailija
8/8 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nythän on 2010-luku, tiedoksenne. Homofoobikon jos mieheksesi sait...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän