Yökukkujat! Kertokaa miksi ette nuku. :)
Itse en nuku koska olen saanut lomailun takia unirytmini päälaelleen, nukuin päikkärit illalla. Huono idea. Synnytykseni myös lähenee! Voiko sekin valvottaa? Niin ja selaan puhelinta sängyssä kaiken aikaa.
Kommentit (51)
Valvominen on välillä ihanaa ja vähän jännittävää, kun tietää että saa huolettomasti aamulla nukkua pitkään. :)
-ap
Nukuin koko päivän. Kaipaan rakkaani viereen. En tykkää nukkua yksin :P
On liian kuuma, mutta nyt on jo tippunut alle 25 asteen, joten kyllä kohta pääsee jo nukkumaan.
En saa unta, kun rintakehään sattuu.
Päikkärit illalla mullakin eikä nyt nukuta yhtään
Liian kuuma. Mies reissussa. Liian hyviä juttuja av:ssa.
Asun Japanissa ja täällä on jo aamu.
Mun porukat lähti ryyppään ni jäin yksin kotiin ja teen itelleni ruokaa. :3
'00
Uni ei tule. Nukahdan varmaankin pädi kouraan.
Olen yöpöllö... tai käki... tai mikälie... kukkuja :)
Olen baarissa ja tunnen itseni vanhaksi. Eka kertaan neljään vuoteen viihteellä ja musiikki on kovalla, lattiat tahmaiset ja tämä ei vaan ole minun juttu.
Heräsin vasta 15.45, koska nukahdin vasta 8.30, koska en nukahda. Minulla oli unettomuutta ja nyt sen johdosta unirytmi on surkea. Olen alkanut jännittää ja pelkäämään nukkumaan käymistä. :(
Liian kuuma ja liian hyviä keskusteluja! :D
En saa unta, joten kulutan aikaani täällä ja iltapäivälehtien sivuilla. Hohhoijakkaa..
Olen työtön. Menen joka päivä aamulla nukkumaan ja herään iltapäivällä. Luontainen unirytmini.
Pitkästä aikaa vapaa viikonloppu ilman minkäänlaista etukäteen suunniteltua ohjelmaa :) otan kaiken siis irti