Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko itse ohjannut tarkoituksella toisen osapuolen eroamaan?

Vierailija
15.07.2021 |

Oletko ohjannut kumppaniasi eroamaan sinusta, koska et ole itse halunnut sanoa hänelle haluavasi erota hänestä, niin olet ohjannut kumppanisi tarkoituksella eroamaan sinusta?

Jos olet, miksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Kestäisi liian kauan tuollainen, enkä pitäisi siitä että joku ajattelisi minun olevan ilkeä.

Vierailija
2/9 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan aina naisen päättää suhde, voin ohjata tähän suuntaan ja sitten teeskennellä surullista. Helpompi näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, piti päästä itsetuhoisesta alkiksesta eroon juuri noin.

Oli parempi antaa toisen jättää ohjatusti, niin ei sattunut häneen ero paljoa

Vierailija
4/9 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä tapa, jos kuvioissa on toinen nainen, etkä halua pettää toista tai kertoa toisesta naisesta.

Vierailija
5/9 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette sen tehneet?

Vierailija
6/9 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma, vaikka jouduinkin lopulta sanomaan viimeisen sanan. Pois muutin jo aiemmin, tiesin että toinen ei jaksa draamailla lopulta enää kun on tottunut ja löytänyt lohduttajia. Olisinpa tajunnut vuosia sitten, että itsariuhkailut olivat pelkkää kiristystä, olisin lähtenyt jo alussa. Tuollaiset kiristäjät sitten muuten pettääkin, kannattaa jättää samantien kerralla kunnolla jos haksahdatte tällaiseen...

Vierailija
7/9 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama homma, vaikka jouduinkin lopulta sanomaan viimeisen sanan. Pois muutin jo aiemmin, tiesin että toinen ei jaksa draamailla lopulta enää kun on tottunut ja löytänyt lohduttajia. Olisinpa tajunnut vuosia sitten, että itsariuhkailut olivat pelkkää kiristystä, olisin lähtenyt jo alussa. Tuollaiset kiristäjät sitten muuten pettääkin, kannattaa jättää samantien kerralla kunnolla jos haksahdatte tällaiseen...

Kuulostaa hyvinkin tutulta!

Minulla oli juuri tuollainen exä, joka vilkkui red flageja, joi paljon, ja kukasta kukkaan hyppääjä.

Hän myös syytteli entistä exäänsä narsistiksi jne.

Päätin kuitenkin ohjata suhteen eroon, koska olin ihastunut toiseen, enkä halunnut pettää, tai ottaa riskiä toisen itsetuhoisuudella, jos sellaista edes oli.

Kuitenkin hän ei sitä saanut selville, ja annoin hänen erota minusta, että olin huono kumppani, kun tarkoituksella en panostanut häneen, enkä olisi muutenkaan panostanut.

Vierailija
8/9 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää toimintaa, en hyväksy.

Vierailija
9/9 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kommentit viimeistä lukuun ottamatta saman henkilön kirjoittamia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi