Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Schipperke ekaksi koiraksi. Luonne?

Sipukka
15.07.2021 |

Olen käynyt monia rotuja läpi ja nyt kiinnostaisi schipperke rotu. On vähän kokemusta koirista, mutta ei paljoa, scipperke olisi ensimmäinen koirani. Koira asuisi omakotitalossa. Nyt kyselisin luonteesta. Olen kuullut, että haukkuvat aika paljon. Entä koulutus? Tykkäävätkö puuhastella yhdessä ja opetella uusia temppuja vai toimiiko enemmän palkka työllä. Entä allergia. Aiheuttaako kovasti allergiaa. Perheessä yhdellä ihan pieni allergia (nuhaa). Pystyisikö esim siedättymään koiralle? (Olen lukenut paljon muita tällaisia keskusteluja, mutta nämä kysymykset vielä olisi. Olen myös lukenut muutaman kirjan koiriin liittyen.)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä itse, äläkä täältä kysele. Jos et siihen kykene, niin et sinä koiraakaan kykene pitämään.

Vierailija
2/2 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Schipperken luonne: vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh vuh 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla