Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, seksikkäin asusteesi

Vierailija
15.07.2021 |

Pyydän, että kuvalisitte makuuhuonevermeitänne tarkasti kun miellytätte miestänne. Toivon, että niitä löytyisi useammilta. Alastomuus ei ole nyt asu

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet ei voisi tehdä samaa. Nysät ja kissan ulkoiluttajat voivat pitää haaveensa itsellään

Vierailija
2/22 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä. Mä en tiedä miesten seksiasuista juurikaan. Olen suhteellisen lihaksikas, näillä keleillä ruskettunut. Teen pihatöitä farkuissa ilman paitaa. Ei tarvitse öljyä, koska iho kostuu. Ja kun nään vaimoni, farkut näyttää jotain ihme pullotusta.  Tavallaan näytän asfalttimieheltä vaikka semmoinen en ole.

Kertokaahan nyt naiset jotain. JA ihmettelen miksi vastauksen tuli olla niin vihainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla löytyy monenlaista asua perus korseteista, seksimekoista, stay-upeista ja seksikengistä burkhaan ja eläin-asuihin, mutta ei ole miestä.

Luulen, että näillä asioilla on yhteys.

Vierailija
4/22 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/22 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Asuste

AP puhuu asusteesta, makuuhuonevermeistä ja asusta, joten tuskin on kyse mistään kovin rajatusta.

Vierailija
6/22 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä. Mä en tiedä miesten seksiasuista juurikaan. Olen suhteellisen lihaksikas, näillä keleillä ruskettunut. Teen pihatöitä farkuissa ilman paitaa. Ei tarvitse öljyä, koska iho kostuu. Ja kun nään vaimoni, farkut näyttää jotain ihme pullotusta.  Tavallaan näytän asfalttimieheltä vaikka semmoinen en ole.

Kertokaahan nyt naiset jotain. JA ihmettelen miksi vastauksen tuli olla niin vihainen?

Naisena. En usko sanaakaan. Hyvännäköiset tyypit ei tällaisiin palstoihin aikaansa hukkaa

Vierailija
7/22 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni seksikkäin on eri kuin puolisoni mielestä seksikkäin. Vastaan molemmat.

Omasta mielestäni seksikkäin on olkavarteen asti ulottuvat pitsikäsineet. Niillä hyväilen miestä kaikkialta ja runkkaan. Tunnen itseni seksijumalattareksi noissa.

Miehen mielestä seksikkäin on minimittainen koulutyttöhame.

Vierailija
8/22 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon vermeistä suosikkini on ehdottomasti musta korsetti ja takapuolta hienosti koristavat samanväriset pikkuhousut (ei missään nimessä mitään stringejä). Lähinnä pukeutuu niihin, kun lähdetään yhdessä hotellilomalle tms.

Vaimosta seksikkäimmät vaatteeni taasen ovat mustat pillifarkut ja prätkärotsi. Etteivät nyt mitään makuuhuonekamaa. Paitsi näitä farkkuja pidän kyllä sessiomaisemmissa piiskaus yms. jutuissa päällä. Kun vaimo on alasti ja minä pukeissa, niin alastomuus tuntuu hyvin erilaiselta, joka luo sopivaa tunnelmaa näihin hetkiin.

Vierailija
9/22 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma taas. EI vastauksia. Ja olen kovin seksuaalinen itse. Ja lihaksikas. Mun päälle käytiin. Mikä hemmetin katkeruus naisilla on täällä?

Vierailija
10/22 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanel 58

Vierailija
11/22 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chanel 58

siis ihan pelkkä Chanel 5

Vierailija
12/22 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin, että alastomuus ei ole vaihtoehto. Eli laamapaita ilmeisesti?

Vierailija
13/22 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysin, että alastomuus ei ole vaihtoehto. Eli laamapaita ilmeisesti?

No ei ole laamapaitoja missään meillä. Mutta kyllä me vaan aina alsatomina nukumme, molemmat.

Joten sitkeesti vedän Chanel femmalla.!

Inhottaa jotku hikoavat housut tai paidat tms, yöks. sitäpaitsi miehen kanssa sopimus, että värkit saatavilla jos siltä tuntuu aina. Ne on yhteiset molemmilla, ja oltava aina pääsy niihin esoitta. Ja näin menty vuosikymmenet..ehkäpä jurii siki mentykin! Äsken antoi extempore kielihoidon ukkoni...kiitos ol namia.

Aamulla saapi kunnon  jörnimiset normihoitoineen sitten mies. Yes.

Vierailija
14/22 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi aiheesta, Miksi piti vastata?

Vierailija
15/22 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohi aiheesta, Miksi piti vastata?

Pitäskö vastaajan vastata oikein? Kysyjän haluamalla tavalla! hah. Jos mä "pukeudun" Chanel vitoseen, niin sen teen. Tykkäsit tai et!

Parfyymi muuten voi vaihdellakin, mutta tuo on aina hyvä.

Vierailija
16/22 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et puhunut seksiasuista. Mene pois pois pilaamasta ketjua.

Vierailija
17/22 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et puhunut seksiasuista. Mene pois pois pilaamasta ketjua.

Taas mies joka niin kohtelias.  No näitä riittää.

Vierailija
18/22 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma taas. EI vastauksia. Ja olen kovin seksuaalinen itse. Ja lihaksikas. Mun päälle käytiin. Mikä hemmetin katkeruus naisilla on täällä?

' Onko sulla ongelma. hyvinkin vaikea? Ilmeisesti. Liikaa stereoideja naamassa.

Vierailija
19/22 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahas täälä ukko haluaa tarinaa..

No joo on tietysti push up liivit, joissa nännien kohdalla aukot.. ja siihen sopivat pitsiset saman

laiset pikkarit kuin on rintsikatkin... ja toki toki se aukko siellä missä pitääkin...ettei tarvitse edes kesken riisua...

Jokainen muijahan noissa vermeissä nukkuu, armaan kuorsaajansa vierellä! Eikös!

Pääsitkö fiilikseen lihaskimppu?

Vierailija
20/22 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt. Eivät kiihota minua. Asiallisia kommentteja odotin. Naisille näemmä mahdotonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän