Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä ei myönnä edes itsellensä, että haluaa minut takaisin.

Vierailija
19.07.2014 |

Aloimme seurustella kolme vuotta sitten. Puoli vuotta siitä eteenpäin sain työtarjouksen Tampereelta, josta en tahtonut kieltäytyä. Mies kannusti minua lähtemään ja hän jäi itse meidän kotikaupunkimme Jyväskylään. (Kaupungit muutettu, välimatka suunnilleen oikea) Aluksi meillä meni kaukosuhteessa hyvin ja päätimme, että emme anna välimatkan pilata suhdettamme. Kuitenkin vähitellen näkemiset harvenivat, soitot vähenivät yms. Puoli vuotta sitten päätimme yhdessä erota. Molemmat olimme sitä mieltä, että olimme toisillemme täydellisiä, välimatka vain tuotti liikaa ongelmia, eikä kummallakaan kaupungin vaihtaminen olisi ollut mahdollista. Olemme olleet eron jälkeen todella hyvissä väleissä. Nyt viikko sitten ilmoitin, että olen käymässä Jyväskylässä vanhempieni luona viikonlopun ja vanhemmat ovat mökillä, jos hän halua nähdä minua. Hän pääsi töistä myöhään ja tuli luokseni. Hän ei edes ehdottanut seksiä, vaikka sitäkin olemme muutaman kerran harrastaneet eromme jälkeen, joten siitä ei voinut olla kyse, että hän olisi vain halunnut seksiä kanssani. Muutenkin mies on muuttunut huomaavaisemmaksi minua kohtaan eromme jälkeen ja yhteyttä pidämme vähintään kerran viikossa. Mies on erittäin periaatteen mies, joten pelkään, ettei hän ottaisi exäänsä takaisin, vaikka haluaisikin. Muutenkin hänen käytöksestään huokuu se, että hän välittää minusta edelleen, vaikka ei itse ehkä tajuakaan sitä. Mitä voin tehdä tai sanoa, että saan hänet ajattelemaan suhdettamme uudelleen? Tuntuu, että olen menettänyt sielunkumppanini. Työtilanteeni on muuttunut ja nyt pystyisin muuttamaan takaisin Jyväskylään tarpeen vaatiessa. Mitä teen? :( anteeksi, viestistä taisi rulla hieman epäselvä, mutta tiivistettynä; miten saan exäni tunnustamaan tunteensa edes itsellensä näin aluksi?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että ei jää kaivelemaan, että "olisit eronnut hyvästä miehestä". Tuli ehkä vähän epäselvästi tuohon edelliseen viestiini.

21

Vierailija
22/40 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en ymmärrä sinua 21 ja 22? :D ei ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:49"]

Miksi en ymmärrä sinua 21 ja 22? :D ei ap

[/quote]

No en tiedä.

Vierailija
24/40 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulta purjeisiin vaan! Exäsi on ainakin imarreltu, jos pyydät häntä yhteen, vaikka ei sitten haluaisikaan enää yhteen. Peltojaan ainakin tehnyt voitavasi.

Vierailija
25/40 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:53"]Tuulta purjeisiin vaan! Exäsi on ainakin imarreltu, jos pyydät häntä yhteen, vaikka ei sitten haluaisikaan enää yhteen. Peltojaan ainakin tehnyt voitavasi.

[/quote]

Peltojaan=olet :D

Vierailija
26/40 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tarkoitatko, että mies voi olla hyvä mies, vaikka pitäisikin ap:tä nolona kinuavana eksänä, eikä ole sen verran humaani, että ymmärtää, että tunteet tai tilanteet muuttuu, eikä sen julkituomisessa ole mitään nolona pidettävää? No, mulle ei olisi hyvä mies ja ihminen sellainen. Ainakaan niin hyvä, että innosta kiljuisin. 

Enkä mä pikein tykkäisi siitäkään jos miehellä ei ole enää tunteita, että hönkii sitten paikan päälle vain siksi että mä kysyn. Ja jos tuleekin omasta halustaan, vaikka ei ole enää niitä tunteita mua kohtaan tai ei siis halua olla enää mun knassa, niin sitten ei pidä käyttäytyä aivan kuin se voisi olla mahdollista. Siis harhauttaa. Ja jos harhautti tietämättään, ja sitten vielä pitää mua nolona, niin ei hyvä. Siksi mä sanoin, että ei niin hyvä mies.

21

Vierailija
27/40 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä puhua niin suoraan kuin vaan pystyt. Vaikka exäsi olisikin tällä hetkellä sitä mieltä, että ei tahtoisi sinua takaisin, voit saada hänet ajattelemaan asiaa uudelta kantilta sen jälkeen kun olet esittänyt hänelle näkemyksesi erostanne. Yrittänyttä ei laiteta.

Vierailija
28/40 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin kyllä osaavat toimia todellisten tunteidensa pohjalta. Jos hän todella haluaa sit takaisin, niin hän kyllä ottaa sen puheeksi. Sinäkin voit ottaa sen puheeksi, mutta älä nyt herranjestas mene sille sanomaan, että "tiedät" että hänkin tuntee niin. Typerintä on luulla tietävänsä mitä toinen tuntee.

On vain kaksi vaihtoehtoa: 1) eksä todella pitää sinusta ja haluaa palata yhteen, varsinkin jos teillä on mahdollisuus asua samassa kaupungissa lähitulevaisuudessa, tai 2) yksinäisyys ei ole eksällesi mieleinen juttu ja hänestä on kiva saada sinusta mukavaa seuraa, mutta hänen tunteensa sinua kohtaan ovat vain ystävyyden tasolla.

Puhumalla tuo selviää. Mutta älä ahdistele, ja puhu vain omista tunteistasi.

Vierailija
29/40 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä se vaan haluaa

Vierailija
30/40 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikanani kinneristä exän kanssa meillä ei ollut mitään varsinaista syytä, ajauduimme vain siihen. Päätin saada hänet takaisin ja kirjoitin tietokoneellani varmaan kuukauden "puhetta" jonka aioin pitää exälleni. Muokkasin ja muokkasin tekstiä ja kun sain siihen kaikki tahtomani asiat, pidin exälleni ulkomuistista tuon hienon puheeni :D Sainpas hänet takaisin :D eli yritän sanoa, että mieti tarkkaan mitä sanot ja miten etukäteen, että kuulostat mahdollisimman uskottavalta.

Vierailija
31/40 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan, että ero kaduttaa ja tahdot vielä yrittää.

Vierailija
32/40 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et uskalla suoraan sanoa, nii sano vaikka ohimennen et "voisin töiden puolesta muuttaa takaisin jklään, jos olis hyvä syy..." Tms. Ja katso miestä silmiin.

Vierailija
33/40 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että eroon on aina pätevä syy. Rakastatko exääsi vai vain ajatusta hänestä?

Vierailija
34/40 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/40 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 00:47"]Up

[/quote]

Down

Vierailija
36/40 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä..

Vierailija
37/40 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/40 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika omahyväinen otsikko :D mutta exäsi käytöksen perusteella häntäkin vähintään mietityttää eronne...

Vierailija
39/40 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap:lle kuuluu? Palasitteko yhteen, muutitko takaisin "Jyväskylään"?

Vierailija
40/40 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan että kertoisit heti omat tunteesi, voisitko kysellä avoimin kyssärein hänen fiiliksiään:
Miten meidän suhteemme voisi sinun mielestäsi kehittyä?
Mitä olet minusta mieltä?
Jne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän