Onko muiden miehet samanlaisia kaupassa?
Juostaan kuin hirvi kaupan läpi ja ostetaan vaan ne pari tuotetta, mitä tultiinkin hakemaan.
Itse haluaisin rauhassa katsella tavaroita ja vaatteita. Mutta kun ei voi kun toinen juoksee tuhatta ja sataa.
No eipähän kerkiä tulla niitä heräteostojakaan mukaan. ;-)
Kommentit (17)
Olisin enemmän huolissani jos miehesi jäisi sinne hypistelemään vaatteita...
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 20:07"]Et ole yksin! Sit jos hidastelet, yks on hermona loppuillan.
[/quote]
Niinpä.
Ap
Ei jumalauta. Ei kauppaan mennä shoppailemaan. Ostetaan tarvittavat tuotteet ja lähdetään pois. Olen nainen ja vihaan kaikkia prismoja, cittareita ja muita hehtaarihalleja ja ymmärrän täysin miksei miehet niissä viihdy.
Vitosen kanssa täysin samaa mieltä!
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 20:11"]Ei jumalauta. Ei kauppaan mennä shoppailemaan. Ostetaan tarvittavat tuotteet ja lähdetään pois. Olen nainen ja vihaan kaikkia prismoja, cittareita ja muita hehtaarihalleja ja ymmärrän täysin miksei miehet niissä viihdy.
[/quote]
Olet harvinainen nainen. :-O
Ap
Jaa... ja mua kun just vituttaa aina miehen kanssa kaupassa, ku se on sellanen helvetin perässä vedettävä lammas. Jos mä pysähdyn - hän pysähtyy, eikä taatusti liiku milliäkään ennenkun mun liikkeestä huomaa mihin suuntaan seuraavaks mennään. Huh, kaikesta sitä voikin ärsyyntyä :)
Miehesi tapa on ainoa oikea tapa toimia, kauppaan mennään hakemaan ne mitä pitikin, ei jumittamaan moneksi tunniksi.
Mun mies on täysin päinvastainen! Jos ollaan ostamassa ihan vaan vaikka puuttuvia ruokajuttuja, menee kaupan kiertämiseen puolitoista tuntia. Haluaa kiertää kaikki osastot läpi (siis vaikka Prismassa) ja jos löytyy vähänkin sellaista tavaraa mitä voisi joskus johonkin tarvita, täytyy sitä jäädä katsomaan ja pohtimaan ja vertailemaan. Ja auta armias jos on kalastustarvikkeita jossain ja vielä alennuksella, niin siinä voi mennä valehtelematta puoli tuntia! Ja ruokapuolella ( tämä tapahtuu ihan vaikka Siwassakin) jos on ollut tarkoitus ostaa leipää, leikkelettä ja salaattia, löytyy kärrystä myös 3 pakettia makkaraa, kilon graavilohi, puolet juustotiskistä, kolme lajia leipää, pari keksipakettia ja iso karkkipussi. Ja kaikki mahdolliset -30% -tarralla varustetut elintarvikkeet, oli sitten kyseessä wasabitäytteinen kaalikääryle ankanmaksalla tai salmiakkipunajuuri-inkiväärijogurtti!
Ja meitä on tosiaan vaan kaksi meidän taloudessa, noista on hirveen kiva miettiä ateriakokonaisuuksia...
Täällä miesten mies. Mulla on tapana tutkia ja ihmetellä, myös kaupassa. Vituttaa kun joillakin on sellainen kiire, että oksat pois.
Meillä kyllä tosin päin. MInä teen nopeat ja mietityt ostokset, yritän edetä ripeästi. Mies jää hiplaamaan ja tutkimaan ja ostosreissu venyy.
Minä käyn ruokakaupan läpi nopeaan, joskus joudun tekemään vertailua tuotteista joita ei joka viikko osteta, kuten lapsen kengät, joskus vilkaisen nopeaan alennuskorit läpi. Sitten harvakseltaan lähden shoppailemaan mutta silloin menen pikkuliikkeisiin tutustumaan valikoimiin.
Jos minun piti käydä ostamassa maitopurkki niin minulla meni 10min matkoineen jos en mennyt pahimpaan ruuhkaan.
Exä jos lähti hakemaan maitopurkkia niin hänellä meni keskimäärin kolme tuntia kun piti kiertää kaikki hyllyt ja hiplata kaikkea. Voitte arvata että emme käyneet kovinkaan usein yhdessä kaupassa.
Lapsi on onneksi tullut enemmän minuun joten hänen kanssaan voi käydä ostamassa sekä sen maitopurkin nopeaan sekä joskus shoppailla ilman varsinaista tarvetta millekään.
Niin ja vielä selvennykseksi että minä olin meistä se joka oli raskaana ja synnytti jos jollekin jäi epäselväksi.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 20:23"]Mun mies on täysin päinvastainen! Jos ollaan ostamassa ihan vaan vaikka puuttuvia ruokajuttuja, menee kaupan kiertämiseen puolitoista tuntia. Haluaa kiertää kaikki osastot läpi (siis vaikka Prismassa) ja jos löytyy vähänkin sellaista tavaraa mitä voisi joskus johonkin tarvita, täytyy sitä jäädä katsomaan ja pohtimaan ja vertailemaan. Ja auta armias jos on kalastustarvikkeita jossain ja vielä alennuksella, niin siinä voi mennä valehtelematta puoli tuntia! Ja ruokapuolella ( tämä tapahtuu ihan vaikka Siwassakin) jos on ollut tarkoitus ostaa leipää, leikkelettä ja salaattia, löytyy kärrystä myös 3 pakettia makkaraa, kilon graavilohi, puolet juustotiskistä, kolme lajia leipää, pari keksipakettia ja iso karkkipussi. Ja kaikki mahdolliset -30% -tarralla varustetut elintarvikkeet, oli sitten kyseessä wasabitäytteinen kaalikääryle ankanmaksalla tai salmiakkipunajuuri-inkiväärijogurtti!
Ja meitä on tosiaan vaan kaksi meidän taloudessa, noista on hirveen kiva miettiä ateriakokonaisuuksia...
[/quote]
Heh, teillä onkin näin päin. ;-D
Hassu mies!
Ap
Joo, paitsi että se ei osta edes niitä sovittuja juttuja. Jos se menee yksin kauppaan, se ryntää läpi ja ostaa puolet listan ruoista. Lisäksi onnistuu valitsemaan vihanneksista ja hedelmistä aina ne mätääntyneet/homeiset.
Yleensä mies kuitenkin nakittaa jollain verukkeella kaupassakäynnin mulle.
Joskus käydään yhdessä ja mä katson kummissani sitä touhua. Mies seilaa sinne tänne, eikä löydä mitään, vaikka olen ihan häntä varten laittanut ne tavarat siihen listaan juuri siihen järjestykseen, jossa ne on kaupassa. :D (ja hän tietää tämän) Muutaman minuutin päästä mies tulee mun luokseni ja vaatii, että nyt täytyy lähteä, hän ei kestä enää olla kaupassa.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 20:11"]Ei jumalauta. Ei kauppaan mennä shoppailemaan. Ostetaan tarvittavat tuotteet ja lähdetään pois. Olen nainen ja vihaan kaikkia prismoja, cittareita ja muita hehtaarihalleja ja ymmärrän täysin miksei miehet niissä viihdy.
[/quote]
Olet harvinainen nainen. :-O
Ap
[/quote]
Voi olla. Kyllä minäkin tykkään välillä shoppailla mutta silloin menen pieniin putiikkeihin tai muihin mielenkiintoisiin kauppoihin ja ilman miestä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 20:25"]Täällä miesten mies. Mulla on tapana tutkia ja ihmetellä, myös kaupassa. Vituttaa kun joillakin on sellainen kiire, että oksat pois.
[/quote]
Mies mun makuun!
Mäkin haluaisin katsoa kaikki asiat rauhassa, varsinkin kun ollaan menossa johonkin isompaan kauppaan kuten Prismaan, missä on parempi valikoima kuin lähikaupoissa.
Ap
10 jatkaa vielä: Haluaisin harrastaa mieheni kanssa kaupassakäyntiä useamminkin, mutta hän tosiaan suostuu sinne niin harvoin että se menee ärsyttäväksi haahuiluksi ja pähkäilyksi että järki lähtee. Itse käyn tarvittaessa nopeastikin kaupassa, mutta tykkään kyllä haahuillakin siellä tuntikausia jos on luppoaikaa. Harvemmin vain tulee osteltua mitään siltikään, ellei ole ihan superalennuksessa, ja silloin ei tarvitse miettiä ja pähkäillä, tavara pistetään vaan kärryyn ja jatketaan matkaa.
Et ole yksin! Sit jos hidastelet, yks on hermona loppuillan.