Minkä hintainen reppu?
Minkä hintaisen (suunnilleen) repun ostatte koululaisellenne? Käyttääkö vain vuoden vai monta?
Minkä hintainen reppu on mielestäsi kallis, minkä hintainen halpa?
Kommentit (10)
Joka vuosi ostan uuden, jos lapsi haluaa. Jos minä itsekin käyttäisin vuoden ajan viisi päivää viikossa samaa laukkua, saattaisinpa haluta uuden vuoden kuluttua :) Hinnasta ei ole niin väliä, ehkä noin 50e on sopiva summa.
Tilasin tytölle juuri 18 euron repun, se oli mielestäni halpa. Toivottavasti nyt edes vuoden kestää. Edellinen laukku oli suunnilleen saman hintainen ja on kahden vuoden käytön jälkeen täysin ehjä, vähän likainen paikoin.
Taas Ilkassa juttua Toholammesta. Nainen kärynnyt törkeestä rattijuoppoudesta :(
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 21:14"]Taas Ilkassa juttua Toholammesta. Nainen kärynnyt törkeestä rattijuoppoudesta :(
[/quote]ups, tuli vahingossa tähän :)
90 e kånken. Toivottavasti kelpaa pari vuotta.
Meillä on eskariin ostettu 20€ angry birds -reppu. Muksu sanoi käyttävänsä sitä eikä halua uutta koulun alkuun. Ostan sitten kun haluaa.
Joku 50€ on ihan ok kunnon repusta, 20-25 markettirepusta. Oma läppärireppu (70€) on ollut lähes jokapäiväisessä käytössä 4 vuotta, ja vielä kestää ja näyttää siistille. Lapsen koulureppu saisi kestää pari vuotta.
Meillä parina ekana vuonna ostettii uusi reppu joku n. 25e. Sitten halusi kånkenin jota on k.yttänyt pari vuotta ja haluaa edelleen käyttää samaa. Ostettiin se tarjouksesta 65e ja on mielestäni kallis reppu. Tosin kun nyt kelpaa useamman vuoden ei lopulta niin paha hinta ollutkaan.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 21:09"]
Jos minä itsekin käyttäisin vuoden ajan viisi päivää viikossa samaa laukkua, saattaisinpa haluta uuden vuoden kuluttua :) [/quote]
Sä varmaan kauhistuisit mun laukkuani. On nimittäin ollut sama päivittäin käytössä melkoisen monta vuotta.
Onko väliä sillä, onko reppu kallis koska sillä on hieno merkki vai siksi että siinä on hyviä ominaisuuksia (esim. sateenkestävyys)?
Me ostettiin alennuksesta just 60 e maksava reppu. Kallis oli mielestäni, mutta hyvä pitäisi olla ja kestää useamman vuoden.
Edellinen halpa kesti paikattuna vuoden, sitä edellinen vähän kalliimpi 2 v, mutta jäi sitten pieneksi.