Peukutetaan asioita, joihin olemme sortuneet!
Minä aloitan! Leggiensien käyttö housuina?
(Eli, jos olet tähän sortunut -> peukku ylöspäin! Ja jos et, niin peukku alaspäin!)
Kommentit (392)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:59"]
Ateenassa olin moottoripyörän kyydissä ja tuli liikennevalot niin hyppäsin pois.
[/quote]
Sun kantsis ehkä tarkistaa vielä tuolta aloituksesta mikä tämän ketjun idea on.
Vinkkiä voi saada myös viestistä 334.
[/quote] jos se oli mulle niin oikein tein kun hyppäsin liikennevaloissa pois koska mua alkoi pelottamaan
[/quote]
Miten niin jos? Näkeehän sen mihin viestiin on vastattu. Jos se oli sun viesti niin se oli sulle. How simple is that. Mutta sitä vaan tosiaan ihmettelen että miten nuo juttusi tähän ketjuun liittyvät. Siksi kehotin tarkistamaan mistä ketjussa on kyse.
Rakastanut ja vihannut samaa ihmistä yhtä aikaa.
Vuosituhannen vaihteessa muodissa olleet housut, joissa oli pieni hame kiinniommeltuna suoriin housuihin.
Esittänyt Spice Girlsin jäsentä?
Mina olen sortunut tanne Haniaan. Onneksi vaan viikko. Kylla mun paikkoja ovat isot kaupungit jossa on nahtavaa. Kerran kay taalla niin se on siina. Halvalla paasi.
Pierassut hississä kun sielä ei ole ollut muita
Kirjottanut nimettömän valituskirjeen naapurille ja laittanut sen postilaatikosta/ilmotustaululle
Meinannut jäädä auton alle, koska olet kuunnellut musiikkia etkä ole tajunnut katsoa tietä molempiin suuntiin ennen ylitystä..
Harrastanut seksiä auton takapenkillä
Valehdellut tehneensä jotain, vaikka ei oikeasti ole. esim hypäänyt benjihypyn tms.
Rivon sähköpostin kirjoittaminen miehelle
Jääny pissalle puoleksi tunniksi
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:26"]
Suudellut yli 20 ihmistä?
[/quote] minä vielä enemmän