Peukutetaan asioita, joihin olemme sortuneet!
Minä aloitan! Leggiensien käyttö housuina?
(Eli, jos olet tähän sortunut -> peukku ylöspäin! Ja jos et, niin peukku alaspäin!)
Kommentit (392)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:47"]Heittänyt kaulakorun lattialle jonka sain silloiselta poikaystävältä, matkustanut pummilla, astunut ulkomailla täytekakun päälle autossa vahingossa,
[/quote]
Sait poikaystävältäsi lattian?
[/quote]
125 on tähän mennessä saanut poikaystävältä lahjaksi lattian. Me jotka ei olla saatu lattiaa lahjaksi olemme kateellisia?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:55"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:47"]Heittänyt kaulakorun lattialle jonka sain silloiselta poikaystävältä, matkustanut pummilla, astunut ulkomailla täytekakun päälle autossa vahingossa,
[/quote] hidas sytytys, huono sanajärjestys
Sait poikaystävältäsi lattian?
[/quote]
125 on tähän mennessä saanut poikaystävältä lahjaksi lattian. Me jotka ei olla saatu lattiaa lahjaksi olemme kateellisia?
[/quote]
Ateenassa olin moottoripyörän kyydissä ja tuli liikennevalot niin hyppäsin pois.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:59"]
Ateenassa olin moottoripyörän kyydissä ja tuli liikennevalot niin hyppäsin pois.
[/quote] Aikoinaan Ateenassa olin yökerhossa ja joku mies tarjosi drinkit(en yleensä ota) ja sanoin meneväni vessaan ja lähdin samantien ulos.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:33"]
Tappanut eläimen? Edes hiiren?
[/quote]
Toistaiseksi 11 ihmistä väittää, ettei ole koskaan tappanut edes hyttystä tai kärpästä. Kai tuo hiiri on vain esimerkki eikä tarkoita pienintä tapettua eläintä, jota tässä tarkoitetaan?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:33"]
Tappanut eläimen? Edes hiiren?
[/quote]
Toistaiseksi 11 ihmistä väittää, ettei ole koskaan tappanut edes hyttystä tai kärpästä. Kai tuo hiiri on vain esimerkki eikä tarkoita pienintä tapettua eläintä, jota tässä tarkoitetaan?
[/quote]
Hyttynen ei ole eläin
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 18:31"]
Ottanut jonkun polkupyörän "lainaksi" ja hylännyt pyörän jonnekkin, kun et ole enää tarvinnut sitä?
[/quote]
En todellakaan varasta muiden ihmisten polkupyöriä!
Turmellut kirjaston kirjan/CD levyn/DVD levyn tms. Vahingossa tai tahalleen ja väittänyt kiinni jäädessä jonkun muun tekemäksi ?
Vienyt hotellista kylpypyyhkeen, kylpytakin, tyynyn, peiton tai jotain muuta mitä ei saa viedä?
Tuntenut suurta nautintoa kun menestynyt inhoamasi ihminen on kulisseissa täysin ahdistunut ja onneton.
Olet uskaltanut tehdä rajuja ratkaisuja onnesi eteen, mutta kokenut siitä huonoa omatuntoa?