Kysyn teidän mielipidettä. Kauanko kattelisitte miestä joka
VAAN ryyppää, nytkin putki n.2kk. Ei ole omaa rahaa koska hässi kelanrahatkin ryyppäämisen takia.
Ostattaa mulla viinaa ja kaljaa. Tärkeintä on vaan saada juomista. Apaattisena tuijottaa telkkaria sohvassa. Sit piristyy hiukan kun saa viinaa taikka kaljaa.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 18:28"]
Kai se nyt on aikuisen miehen oma asia, paljonko juo ja milloin. Sama pätee työntekoon, mitä se sinulle kuuluu? Olet tiukkapipoinen nipo.
[/quote]
On oma asia, ja myös on ap:n oma asia haluaako katsella sellaista miestä. Minä en katselisi, saa mies sitten jatkaa juomistaan ja loikoiluaan ihan ilman nipotusta.
Huh huh. Ohjaa katkaisuhoitoon ja sano ,että nyt on hyvä toimia ennenkö terveys pettää!
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 18:16"]VAAN ryyppää, nytkin putki n.2kk. Ei ole omaa rahaa koska hässi kelanrahatkin ryyppäämisen takia.
Ostattaa mulla viinaa ja kaljaa. Tärkeintä on vaan saada juomista. Apaattisena tuijottaa telkkaria sohvassa. Sit piristyy hiukan kun saa viinaa taikka kaljaa.
[/quote]
No ehkä aamuun jos ei keksisi muuta yöpaikkaa.
Omalla kohdalla varmaan en jaksaisi edes yrittää tukea hoitoon. Olen katsellut alkoholisti isääni niin kauan, että kiitos riittää jo.
Hmmm... kyllä sen puoli tuntia katselisi.
ap oletko koskaan miettinyt, että sä olet teidän tarinan mahdollistaja. mahdollistat miehen toiminnan kun kustannat kaiken. ei kukaan tommosta elämää halua, nyt tosiaan pika pikaa lähdet itse menemään tai heität miehen 'pellolle' riippuen kumman asunto on. sun paljon parempi elää ilman juoppoa luuseria joka käyttää sua hyväkseen! ja eiköhän miestäkin ala työkkärin ja kelan määräämät asiat kiinnostamaan, kun tulee pakkotilanne eikä rahoittajaa enää ole.
Tässä on nyt virheellinen näkökulma siitä että juoppo on automaattisesti luuseri ja huono.
Juoppo on hyvä siinä mitä tekee. Eli hyvä juomamies! Kyllä miehesi vielä kyllästyy juomiseen. Itse suosittelen sellaisia parin päivän kuivia jaksoja ja sen jälkeen tyhjään vatsaan ai jai!
T: 11cm mies
en hetkeäkään