Ehkäisy petti, mutta tyttöystävä haluaa pitää lapsen
Käytimme siis pillereitä, luotan että hän otti ne sovitusti. Olen vaimokkeelleni aiemmin sanonut, että jos hän tulee raskaaksi, toivon hänen ottavan abortin. En työ- ja opiskelukiireiltäni todellakaan pysty nyt alkamaan kenenkään täysipainoiseksi ja tasapainoiseksi isäksi, eikä kyllä kiinnostakaan. Noh, naiseni sitten päätti että haluaa pitää lapsen. En tiedä mitä tehdä, tuntuu julmalta sanoa että suhteemme päättyy, jos hän lapsen synnyttää, mutta se on kuitenkin järkevintä. Parempi että hän sitten etsii miehen joka haluaa ottaa isän roolin lapsen elämässä, kuin että minä roikkuisin siinä ollen joko välinpitämätön isä tai valheellisesti "joku setä". Onko ketään joka olisi
Kommentit (424)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 23:28"]
Aivan, taivas todella on sininen. Enpä ole sitä koskaan tajunnut.
[/quote]Ensimmäinen oivallus on alku viisauteen.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 23:36"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 23:13"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 23:09"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:47"]Ei abortista voi etukäteen mitään sopia! Saati vahingon sattuessa penätä, "mutku sä lupasit.." Hei oikeasti, onko tässä nyt teineistä tulossa vanhempia, vai minkä ikäinen syytää suustaan tuollaisia keskenkasvuisen typeryyksiä?
Kanna vastuusi. Suhteessa sun ei tarvitse lapsesi äitiin olla, ei edes nähdä häntä. Jos ei susta miestä saa kantamaan vastuusi, niin maksa edes ne elarit suosiolla, jotta ainoa vastuuntuntoinen osapuoli teidän suhteessa, jälleen kerran äiti, ei joudu täysin pulaan koska sä et pysty edes omia hommias hoitamaan.
[/quote]
Miksei abortista voi etukäteen sopia? Naisen moka jos mieli muuttuu
[/quote]öööö... kukahan täällä on pahoillaan kun mieli on muuttunut? L.A.P.S.E.L.L.I.S.T.A
[/quote]
Niin, vielä kerran, missä mä olen syyttänyt ketään tilanteesta tai sanonut että naisen mieli ei olisi saanut muuttua? Voitteko te lapset nyt vastata tähän vihdoin vai jatkuuko samat valheet edelleen sivulta toiselle?
Hän saa mun puolesta pitää lapsen, minä en vain aio olla tämän lapsen elämässä mukana jos näin käy. Ei katkeruutta, elämä jatkuu.
[/quote] elarit joudut maksamaan ja takaraivossa kokoajan että sulla on lapsi, alahan miehistyä
[/quote]
Taas on vaikeaa, hyvin vaikeaa pysyä aiheessa. Yritetäänkö nyt edes?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 23:37"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 23:34"]
Eiköhän ap:n ja tyttöystävän yhteinen taival ole päättymässä, päätyi tyttöystävä raskauden suhteen mihin ratkaisuun tahansa.
[/quote]
Mieti miten paska fiilis, jos tuo tyttöystävä näkee tämän ketjun? Yksin, raskaana, poikaystävästä tuli kusipää joka uhkaa jättää jos ei tee aborttia ja sitten vielä lukea noita oksettavia kommentteja ihmisen kirjoittamana, jota joskus ainakin rakasti ja rakastaa varmaan vieläkin.
Surku käy tyttöä, toivotan tsemppiä ja voimia tytölle! Toivottavasti hän tekee niinkuin itse kokee parhaaksi ja jättää tuon ketkun.
[/quote]Kaikilla arvoilla ei voita ja ap:n tyttöystävä iski kätensä paskaan.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 23:35"]Täytyy myöntää ap et olet todella ikävän kuuloinen ihminen
[/quote]ap ei ole lupauksensa rikkoja, kuten naisystävänsä...
[/quote]
*stomp stomp*
Tytöt, hankkikaa kierukka, oli mullakin aikoinaan ja en ollut synnyttänyt mutta en ollut seksisuhteessa alle 20 v. Sitten hommatkaa vielä pillerit ja poika käyttäköön kortsua. Eli kolminkertainen suoja. Pillerit ottaa säännöllisesti ja jos ripuloi kuuden tunnin sisällä niin uusi pilleri popsia.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 23:39"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:47"]Ei abortista voi etukäteen mitään sopia! Saati vahingon sattuessa penätä, "mutku sä lupasit.." Hei oikeasti, onko tässä nyt teineistä tulossa vanhempia, vai minkä ikäinen syytää suustaan tuollaisia keskenkasvuisen typeryyksiä?
Kanna vastuusi. Suhteessa sun ei tarvitse lapsesi äitiin olla, ei edes nähdä häntä. Jos ei susta miestä saa kantamaan vastuusi, niin maksa edes ne elarit suosiolla, jotta ainoa vastuuntuntoinen osapuoli teidän suhteessa, jälleen kerran äiti, ei joudu täysin pulaan koska sä et pysty edes omia hommias hoitamaan.
[/quote]
[/quote]öööö... kukahan täällä on pahoillaan kun mieli on muuttunut? L.A.P.S.E.L.L.I.S.T.A
[/quote]
Niin, vielä kerran, missä mä olen syyttänyt ketään tilanteesta tai sanonut että naisen mieli ei olisi saanut muuttua? Voitteko te lapset nyt vastata tähän vihdoin vai jatkuuko samat valheet edelleen sivulta toiselle?
Hän saa mun puolesta pitää lapsen, minä en vain aio olla tämän lapsen elämässä mukana jos näin käy. Ei katkeruutta, elämä jatkuu.
[/quote] elarit joudut maksamaan ja takaraivossa kokoajan että sulla on lapsi, alahan miehistyä
[/quote]
[/quote]Et ehkä ymmärrä, mutta tuo LIITTYY aiheeseen.
Ap, kauanko olette seurustelleet?
Miksi susta ei omasta mielestä ole isäksi? Puhuit kiireestä, mutta onko enemmän kyse siitä ettei sua vain kiinnosta (kuten alussa laitoit)?
Mitä suunnitelmia sulla on esim. seuraavalle 4 vuodelle? Eli miten sä olit suunnitellut että seuraavat 4v menee, jos koko tätä vahinkoraskautta ei olisi tapahtunutkaan?
Mitä suotta, jätkä on mikä on eli munaton, tarina tuskin muuttuu.. tätä samaa jankkaamista.
Ihan mielenkiinnosta, mitä ap olisi halunnut kokea eksänsä kanssa ennen lastenhankintaa? ja olisiko ap halunnut edes myöhemmin lapsia ko. naisen kanssa?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 23:40"]
Tytöt, hankkikaa kierukka, oli mullakin aikoinaan ja en ollut synnyttänyt mutta en ollut seksisuhteessa alle 20 v. Sitten hommatkaa vielä pillerit ja poika käyttäköön kortsua. Eli kolminkertainen suoja. Pillerit ottaa säännöllisesti ja jos ripuloi kuuden tunnin sisällä niin uusi pilleri popsia.
[/quote]Tai sitten voi vain jättää seksin väliin ap:n kaltaisten kusipäiden kanssa. Älkää naiset harrastako seksiä miesten kanssa, joista ette toivoisi miestänne ja lastenne isää tai ette usko että miehestä on sellaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 23:41"]
Ihan mielenkiinnosta, mitä ap olisi halunnut kokea eksänsä kanssa ennen lastenhankintaa? ja olisiko ap halunnut edes myöhemmin lapsia ko. naisen kanssa?
[/quote]Tarviiko tuota kysyä?
Minusta kysymys kuuluu että miksi vitussa tuo nainen on ollut missään tekemissä ap:n kanssa? Osaako joku antaa edes yhden vihjeen?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 23:39"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Et ehkä ymmärrä, mutta tuo LIITTYY aiheeseen.
[/quote]
Pitäisi jotenkin vastata myös siihen viestiin jota lainaa. Edelleenkin, missä olen sanonut että tyttöystävälläni olisi velvollisuus tehdä abortti tai että hän ei olisi saanut muuttaa mieltään? Ei ole kovin vaikea tehtävänanto.
En ymmärrä mikä siinä abortissa on niin vitun vaikeaa.
T. Mies (ei ap)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 23:35"]Täytyy myöntää ap et olet todella ikävän kuuloinen ihminen
[/quote]
Niin, sitähän me ei tiedetä. Tyttöystävä kun ei ole täällä kertomassa että mitä ap on hälle lupaillut. Ja mehän jo todettiin, ettei mitään sopimusta abortista ole. Ap vaan toivoi aborttia. Toive ei ole vielä sopimus.
"Olen vaimokkeelleni aiemmin sanonut, että jos hän tulee raskaaksi, toivon hänen ottavan abortin."
Että mitä jos pitäydyt tosiasioissa, etkä keksi omiasi?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 23:45"]
[/quote]Tarviiko tuota kysyä?
Minusta kysymys kuuluu että miksi vitussa tuo nainen on ollut missään tekemissä ap:n kanssa? Osaako joku antaa edes yhden vihjeen?
[/quote]
Itseasiassa tarvii, kun se voi kertoa aloittajan tärkeyskriteereistä paljonkin.
BileBileBiletyökuntosalikouluBileBileBile- ihmiset harvemmin ovat kypsiä vanhemmuuteen ainakaan ennen kolmeviittä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 23:37"]
[/quote]
Niin, sitähän me ei tiedetä. Tyttöystävä kun ei ole täällä kertomassa että mitä ap on hälle lupaillut. Ja mehän jo todettiin, ettei mitään sopimusta abortista ole. Ap vaan toivoi aborttia. Toive ei ole vielä sopimus.
"Olen vaimokkeelleni aiemmin sanonut, että jos hän tulee raskaaksi, toivon hänen ottavan abortin."
Että mitä jos pitäydyt tosiasioissa, etkä keksi omiasi?
[/quote]tässä kohtaa nainen olisi voinut joko olla harrastamatta seksiä apn kanssa tai ainakin sanoa suoraan ettei tee aborttia.
Ap, kauanko olette seurustelleet?
Miksi susta ei omasta mielestä ole isäksi? Puhuit kiireestä, mutta onko enemmän kyse siitä ettei sua vain kiinnosta (kuten alussa laitoit)?
Mitä suunnitelmia sulla on esim. seuraavalle 4 vuodelle? Eli miten sä olit suunnitellut että seuraavat 4v menee, jos koko tätä vahinkoraskautta ei olisi tapahtunutkaan?
[/quote]
Työn ja opiskelun hektistä yhdistämistä. Muutenkin ollu aika ns. kädestä suuhun -tyyppistä elämää, jossa on maisemat vaihtunu ja tyttöystävän kanssa seurustelukin ollu enemmän sellaista viikonlopputapailua. Sitä on kestäny 1,5 vuotta ja molemmat lähinnä nähty kun kiireiltämme ehditty.
Lasten ei pitäisi harrastaa seksiä. Ap, kasva aikuiseksi. Joudut elämään tekojesi kanssa, kannattaisi alkaa kantamaan vastuuta just nyt.