APUA! Lennämme kolmen päivän kuluttua Ukrainan yli Kreikkaan!
Onkohan tämä hysteriaa, mutta olen aivan hermona. Mukana 2 lasta, 12- ja 9-vuotiaat sekä minä. Pelottaa. Mitä jos meillekin käy noin? :(
Kommentit (36)
Ukrainan ilmatila on suljettu. Siellä lentäminen on kielletty.
Rauhoituin näistä kommenteista :) On niin paljon stressiä ja muistettavaa ennen lähtöä, että hysterisoidun ilman syytä. Onneksi saitte orastavan migreenini taltutettua :D Kiitos siitä.
Kyllä me lähdemme. Tajusin jo miten järjetöntä olisi ruveta perumaan kallista matkaa.
Nyt aloitamme suuren Pakkausoperaation viikon varoiksi :)
ap
No mikä siinä Länsi-Ukrainassa nyt niin pelottaa? Ihme hysteerikkoja taas liikenteessä.
Pessimistit, ilkeäsieluiset ja foliohatut, lopettakaa ap:n pelottelu! Mitään ei tule tapahtumaan!
Nyt ei uskalla lähteä mihinkään koneella. Takaraivossa pelko.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 15:15"]Nyt ei uskalla lähteä mihinkään koneella. Takaraivossa pelko.
[/quote]
Paskapuhetta. Kukaanei lennä Ukrainan, Syyrian, Palestiinan jne. yli. Varsinkaan Ukrainan. Lopettakaa aloittajan säikyttely.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 14:50"]Onkohan tämä hysteriaa, mutta olen aivan hermona. Mukana 2 lasta, 12- ja 9-vuotiaat sekä minä. Pelottaa. Mitä jos meillekin käy noin? :(
[/quote]
Eihän lentoyhtiöiden pitäisi enää siitä lentää. Älä lähde, jos noin tyhmä lentoyhtiö.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 15:15"]Nyt ei uskalla lähteä mihinkään koneella. Takaraivossa pelko.
[/quote]
Voit ottaa foliohatun silmiltäsi.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 14:50"]Onkohan tämä hysteriaa, mutta olen aivan hermona. Mukana 2 lasta, 12- ja 9-vuotiaat sekä minä. Pelottaa. Mitä jos meillekin käy noin? :(
[/quote]
Eihän lentoyhtiöiden pitäisi enää siitä lentää. Älä lähde, jos noin tyhmä lentoyhtiö.
[/quote]
Finnair on sen verran iso yhtiö, ettei todellakaan lennä sieltä. Ap tarkoitti varmasti Unkaria ja hermoili siksi, että luuli väärin.
Kateelliset pelottelee ja kieltää lähtemästä. Ap on yksi niistä onnekkaista, jotka saivat napattua äkkilähdön. Mitään ei käy eikä tule käymään! Voit olla aivan huoletta.
Suurempi todennäköisyys on jäädä auton alle kun pääset perille, älä sitä lentomatkaa nyt ainakaan pelkää.
Ehdottomasti lähdet. Haaskata nyt hieno loma av-mammojen säikyttelyn takia!
Itse lensin just Kreikasta Suomeen keskiviikkona eikä kone (Finski) todellakaan lennellyt missään Ukrainan peltojen yllä. Lähes viivasuoraa lentokäytävää pitkin tultiin itäisen Kreikan saaristosta --->vanha-Jugoslavia--->Unkari--->Puola--->Latvia--->Viro
En usko, että Ukrainassakaan ammutaan sen enempää vahingossa koneita alas. Ehkä ne yritti ampua sen asekoneen joka jäi Suomen tulliin.
Terveiset Kreikasta! Täällä on niin upeaa, että sinuna ottaisin riskin vaikka lennettäisiinkin Itä-Ukrainan yli (mitä ei edes tehdä).
Ollaan tänään lentämässä kotiin Kreikasta, mutta viimeisimmän tiedon mukaan Finnair ei toistaiseksi lennä Ukrainan yli. Lentoaika saattaa tämän vuoksi pidentyä vartilla, mutta se nyt on pieni paha.