Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivon isäni kuolemaa, olen ihan hirveä :/

Vierailija
19.07.2014 |

Mutta en voi sille mitään. Tuntuu että kaikki oma kärsimykseni on isäni syytä. Ilman sitä munkaan ei olis koskaan tarvinut syntyä. Miksi hullun ja muutenkin sairaan mielenterveyspotilaan pitää mennä lisääntymään? Miksei voinut pitää munaansa vaan housuissa ja olla siirtämättä omia ongelmiaan ja pilaamaan muidenkin elämän?

Isälläni ei ole mitään syytä enää elää. Hän on sanonut että minä olen hänen ainoa syynsä mutta nekin sanat vaan ällöttää. Ällöttää koko ihminen! Ällöttää olla mitään sukua saatika näin läheistä, en tunne koko ihmistä enkä haluakaan tuntea. Isäni on kai väärinymmärretty, mutta mitä väliä enää? Pääsisi itsekin helpommalla jos kuolisi eikä enää tarvisi kärsiä mielensä ja elämänsä ja virheidensä kanssa. En ole koskaan tuntenut isääni, ei mulla ole sellaista. Muuten en ole katkera, mutta tätä en voi antaa anteeksi tai unohtaa. Ei mullakaan olisi päässä vikaa jos ei olisi näin surkeita geenejä.

Isäni haluaa nähdä aina kun pääsee näkemään, mutta mä en enää halua. :( koko näkeminen on niin outoa ja ahdistavaa kun toinen on niin lääkkeissä ja muutenkin sekava enkä ole koskaan häntä kunnolla tuntenutkaan tai pitänyt isänäni. Yäk.

Haluaisin kauneusleikkaukseen vain siksi etten näyttäisi isältäni.

Haluaisin myös tappaa ex-isäpuoleni. En sitä tee, mutta fantasioin siitä. Syyttäkää vaan hulluksi, niin tekin haluaisitte jos tietäisitte.

Tuntuu että psyykkeeni on lopullisesti pilalla kiitos näiden kahden herran. Pelottaa että alan vihaamaan miehiä :( kauhean syyllinen olo kaikista näistä tunteista. Mutta pakko oli avautua kun ei kellekkään voi ääneenkään puhua. Ahdistaa niin mielettömästi, haluaisin vajota koomaan ja herätä uudelleen vailla muistoja menneistä.

Haaveilen omasta perheestä, mutta en uskalla. :( parempi tällaisen hullun ollakin yksin ja siirtämättä näitä paskageenejä eteenpäin. Ja mies lähtisi kuitenkin. Ei kukaan mies ole musta ennenkään pitänyt, kaikki vaan vihannut ja saanut mut vihaamaan itteäni. En koskaan tule riittämään. Ahdistaa ihan kaikki, mikään ei tunnu enää miltään. Haluaisin vaan kuolla.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 15:48"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 15:30"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 15:25"]Ok ap ei taida olla enää paikalla joten s-postitarjous meni (ennen kuin joku teini laittaa trollatakseen omansa).

Joo toki perus lääkäriin jne. Soita oman kuntasi psyk päivystykseen (Helsingissä Aurora, googlaa) tai ihan vaan terveyskeskuksesi puhelimeen, kyllä ne osaa sut neuvoa eteenpäin. Muuta toiselle paikkakunnalle (jätä kamat jälkeesi ja aloita kaikki alusta, itse tein näin). Pelasta kissa.

[/quote]

Mikä kissa?

[/quote]

No kuule vaikka Misse-kissa. Ylipäätään joku lopetusuhan alla oleva tai joku kissataloon hylätty rassukka. Käyttäisit päätäsi argh.

[/quote]

No miten se tähän liittyy? Ymmärrän, että sulla on paha olo mutta aloittajan pitäisi kyllä pelastaa itsensä eikä mitään kissaa. ARGH itsellesi.

[/quote]

No siten se liittyy että kotieläimet lisäävät onnellisuutta. Kissan hoitamisesta/hellimisestä tulee molemmille hyvä mieli, kissalle ja ihmiselle. Tämä ei ole yksin ratkaisu mihinkän mutta onni onkin monen tekijän summa. Argh kun pitää kaikki vääntää rautalangasta.

Vierailija
22/32 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 15:48"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 15:30"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 15:25"]Ok ap ei taida olla enää paikalla joten s-postitarjous meni (ennen kuin joku teini laittaa trollatakseen omansa).

Joo toki perus lääkäriin jne. Soita oman kuntasi psyk päivystykseen (Helsingissä Aurora, googlaa) tai ihan vaan terveyskeskuksesi puhelimeen, kyllä ne osaa sut neuvoa eteenpäin. Muuta toiselle paikkakunnalle (jätä kamat jälkeesi ja aloita kaikki alusta, itse tein näin). Pelasta kissa.

[/quote]

Mikä kissa?

[/quote]

No kuule vaikka Misse-kissa. Ylipäätään joku lopetusuhan alla oleva tai joku kissataloon hylätty rassukka. Käyttäisit päätäsi argh.

[/quote]

No miten se tähän liittyy? Ymmärrän, että sulla on paha olo mutta aloittajan pitäisi kyllä pelastaa itsensä eikä mitään kissaa. ARGH itsellesi.

[/quote]

No siten se liittyy että kotieläimet lisäävät onnellisuutta. Kissan hoitamisesta/hellimisestä tulee molemmille hyvä mieli, kissalle ja ihmiselle. Tämä ei ole yksin ratkaisu mihinkän mutta onni onkin monen tekijän summa. Argh kun pitää kaikki vääntää rautalangasta.

[/quote]

No jos olisit ilmaissut ekassa viestissäsi itseäsi paremmin, niin saisit viestisi perille eikä tarvitsisi vääntää rautalangasta. Ei ole lukijan vika, jos teksti ei avaudu. Mukavaa, että sinulla on hyviä neuvoja ap:lle js että, olet itse selviytynyt vastaavast tilanteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 14:49"]

Mutta en voi sille mitään. Tuntuu että kaikki oma kärsimykseni on isäni syytä. Ilman sitä munkaan ei olis koskaan tarvinut syntyä. Miksi hullun ja muutenkin sairaan mielenterveyspotilaan pitää mennä lisääntymään? Miksei voinut pitää munaansa vaan housuissa ja olla siirtämättä omia ongelmiaan ja pilaamaan muidenkin elämän?

Isälläni ei ole mitään syytä enää elää. Hän on sanonut että minä olen hänen ainoa syynsä mutta nekin sanat vaan ällöttää. Ällöttää koko ihminen! Ällöttää olla mitään sukua saatika näin läheistä, en tunne koko ihmistä enkä haluakaan tuntea. Isäni on kai väärinymmärretty, mutta mitä väliä enää? Pääsisi itsekin helpommalla jos kuolisi eikä enää tarvisi kärsiä mielensä ja elämänsä ja virheidensä kanssa. En ole koskaan tuntenut isääni, ei mulla ole sellaista. Muuten en ole katkera, mutta tätä en voi antaa anteeksi tai unohtaa. Ei mullakaan olisi päässä vikaa jos ei olisi näin surkeita geenejä.

Isäni haluaa nähdä aina kun pääsee näkemään, mutta mä en enää halua. :( koko näkeminen on niin outoa ja ahdistavaa kun toinen on niin lääkkeissä ja muutenkin sekava enkä ole koskaan häntä kunnolla tuntenutkaan tai pitänyt isänäni. Yäk.

Haluaisin kauneusleikkaukseen vain siksi etten näyttäisi isältäni.

Haluaisin myös tappaa ex-isäpuoleni. En sitä tee, mutta fantasioin siitä. Syyttäkää vaan hulluksi, niin tekin haluaisitte jos tietäisitte.

Tuntuu että psyykkeeni on lopullisesti pilalla kiitos näiden kahden herran. Pelottaa että alan vihaamaan miehiä :( kauhean syyllinen olo kaikista näistä tunteista. Mutta pakko oli avautua kun ei kellekkään voi ääneenkään puhua. Ahdistaa niin mielettömästi, haluaisin vajota koomaan ja herätä uudelleen vailla muistoja menneistä.

Haaveilen omasta perheestä, mutta en uskalla. :( parempi tällaisen hullun ollakin yksin ja siirtämättä näitä paskageenejä eteenpäin. Ja mies lähtisi kuitenkin. Ei kukaan mies ole musta ennenkään pitänyt, kaikki vaan vihannut ja saanut mut vihaamaan itteäni. En koskaan tule riittämään. Ahdistaa ihan kaikki, mikään ei tunnu enää miltään. Haluaisin vaan kuolla.

[/quote]

Tekstisi perusteella sinä olet ainoa syyllinen ongelmiisi. Mene hoitoon!

Vierailija
24/32 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 16:05"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 15:48"]

[/quote]

Mikä kissa

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No jos olisit ilmaissut ekassa viestissäsi itseäsi paremmin, niin saisit viestisi perille eikä tarvitsisi vääntää rautalangasta. Ei ole lukijan vika, jos teksti ei avaudu. Mukavaa, että sinulla on hyviä neuvoja ap:lle js että, olet itse selviytynyt vastaavast tilanteesta.

[/quote]

Mukavaa, on mukavaa. Kaipa tuo "pelasta kissa" on sitten niin monin tavoin tulkittavissa (mistä toisaalta voisitkaan tietää, jos tarkoitinkin aivan tuulesta temmattua random kissaa joka on välittömässä vaarassa..).

Jeeps jeeps hyvää päivänjatkoa

Vierailija
25/32 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/32 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele tykkäämään ja hyväksymään itsesi. Ajattele, että menneisyys on ollut mitä on ollut johon sinä olet syytön. Mieti mitä hyviä asioita sinulla nyt on elämässä ja mitä vielä haluat elämääsi. Jos isäsi ja isäpuolesi ovat olleet paskoja se ei tarkoita että sinä olet.

Jo se, että pystyt avautumaan ikävistä asioista kertoo ettet ole huono tyyppi. Tiedostat, että sinulla on ongelmia nyt vaan teet töitä niiden eteen ettei ne olisi enään sinulle ongelmia. Jos vaan pystyt ajattelemaan menneisyydestäsi jotain positiivista ajattele niitä. Tämä on auttanut minua vaikeitten asioiden yli pääsemisessä. Tsemppiä sinulle!

Vierailija
27/32 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liene koskaan lukenut noin paljon vihaa huokuvaa tekstiä. Vihaat isääsi ja entistä isäpuoltasi ja olet sitä mieltä, että he ovat yksin syyllisiä pahaan oloosi. Heilläkin lienee osuutta asiaan, mutta kyllä se suurin syy löytyy sinusta itsestäsi. Tuntuu, että lietsot itsesi raivoon ihan tahallaan. Yritä hakea toinen lähestymiskulma asioihin, niin näet ehkä koko kuvion eri tavalla. Mutta ennen kaikkea hae itsellesi apua asiantuntijoilta. Me täällä palstalla olemme pelkkiä diletantteja. Muuten, minkä ikäinen olet? Jotenkin tekstistä ja sanavalinnoistasi huokuu, että et voi olla kovin vanha, hyvä jos täysi-ikäinen.

Vierailija
28/32 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kosto sinua loukanneille ihmisille on se, että menet itse elämässäsi eteenpäin. Jätät ikävät muistot ja otat tilalle mukavampia. Ei se ole helppoa, mutta mahdollista kuitenkin. Älä suostu siihen, että menneisyytensi pilaa nykyisyytesi ja tulevaisuutesi. Hienoa, että pystyt tunnistamana ja tunnustamaan tunteesi. Mieti, mitkä asiat tekevät sinusta arvokkaan riippumatta geeneistäsi? Mikä sinussa on arvokasta ja ihanaa? Et sinä ole sama kuin isäsi tai isäpuolesi, vaikka biologisesti isälläsi on jotakin samaa kuin sinulla. Sinä olet silti ihan oma yksikkösi. Ja pystytkö antamaan anteeksi isällesi? Kaikista vioistaan huolimatta hän kai välittää sinusta, kun haluaa olla yhteydessä?

Vierailija
29/32 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aika sama juttu.

Vierailija
30/32 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti isän kuolema ei auta asiaa. Ei isästä sillä pääse, että isä kuolee.

Vierailija
31/32 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on kunnon kriisi.

En kyllä ymmärrä, miten isäänsä voi syyttää tuollaisista asioista. Ilman isääsi et olisi olemassa.

Vierailija
32/32 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:llä on kunnon kriisi.

En kyllä ymmärrä, miten isäänsä voi syyttää tuollaisista asioista. Ilman isääsi et olisi olemassa.

Sehän juuri on asian ydin. Ei isää, ei kärsimystä. Ette ilmeisesti pysty kuvittelemaan, mitä on kokoaikainen, jatkuva, tauoton henkinen kärsimys lisättynä sillä, ettei saa ajatuksiaan hetkeksikään irti vihaamastaan henkilöstä ja joutuu koko ajan ajattelemaan niitä kamalia asioita, joita tuo vihan kohde on saanut aikaiseksi ja pilannut minun elämässäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi