Lomarahat tuli, mitenkähän juhlistaisi?
Sain tänään palkan, lomarahat ja urakkapalkkaa yhteensä 20.300€. Tilille siitä tuli noin 14.000€. Mitenkähän tätä pitäisi juhlistaa?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Etkö aiemmin ole saanut palkkaa ja lomarahoja. Minulle niitä on tullut joka vuosi, joten säästöä on, ei minun tarvitse riemuita yhden vuoden lomarahoista.
Yritän iloita tästä joka vuosi yhtä paljon. Vai pitäisikö tähän tottua?
Hyvä firma teillä kun noin isoja summia saatte. Mä olen julkisella puolella, kunnalla töissä, ja mun lomarahani on vain 950 euroa. Menee suurimmaksi osaksi auton jarrujen korjaamiseen ja ehkä hammaslääkärissä käyntiin (viimeksi kävin kaksi vuotta sitten, silloinkin lomarahoilla ja vaihdatin vanhat muovipaikat uusiin).
Lapsellinen ulostulo. Lomarahoja saavat kaikki työssäkäyvät, joka vuosi. Nyt saatu palkka + lomarahat, ovatko ainoat eurosi?
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen ulostulo. Lomarahoja saavat kaikki työssäkäyvät, joka vuosi. Nyt saatu palkka + lomarahat, ovatko ainoat eurosi?
Eivät tietenkään ole. Ihmettelen, miksei asiasta saisi olla hyvillään? Pitääkö kaikkeen hyvään tottua?
Hyvä fiilis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät tietenkään ole. Ihmettelen, miksei asiasta saisi olla hyvillään? Pitääkö kaikkeen hyvään tottua?
Mieti sitä!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä fiilis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti sitä!
Joidenkin lasi tuntuu elämässä olevan aina olevan puoliksi tyhjä.
Mää haluun vaan nukkumaan.... taidan mennä. Heippa.
Onpa paljon raha, hyvä ap! Kyllä minä todellakin juhlistaisin, meette kivasti jonnekin syömään ja vaikka jäätelölle perheen kanssa. Loput säästöön ja sijoituksiin :) Itse tein juuri näin, vaikka summat paljon pienempiä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään läheskään kaikki ei saa lomarahaa, se on tes-/ työpaikkariippuvainen
Käy syömässä hyvin perheen kanssa,
osta kotiin jotakin mitä et yleensä raaski.
Ja loput säästöön, älä hassaa kaikkea!
Itse lähinnä ihmettelisin mihin tililläni olevat varat oikein ovat kadonneet?
Etkö aiemmin ole saanut palkkaa ja lomarahoja. Minulle niitä on tullut joka vuosi, joten säästöä on, ei minun tarvitse riemuita yhden vuoden lomarahoista.