Suomalaiset sisustaa näin:
Ei uskalleta käyttää värejä, mutta sitten ollaan rohkeita ja vetäistään "tehosteseinä". Ja sitten se iänikuinen nukkamatto.
Kommentit (66)
Totta. Harmaa on pääväri.
Onneks ei ole pakko laittaa samanlaista. Meiltä löytyy värejä :)
Laitahan seuraavaksi kuva omasta olohuoneestasi, niin näemme, miten kuuluisi sisustaa?!
Niin. Mikä olisi hieno ja ei-suomalainen tapa sisustaa? Tuo olohuone on ihan harmonisen näköinen. Se on tärkeintä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 14:09"]
Laitahan seuraavaksi kuva omasta olohuoneestasi, niin näemme, miten kuuluisi sisustaa?!
[/quote]
No en laita, mulla on niin tunnistettava olohuone, että paljastuisin saman tien :) Mutta voin kertoa, että värejä löytyy ja persoonallisuutta. Ja huom, värien käyttö ei tarkoita räikeyttä, vaan sillä voi saada hyvinkin harmonisen lopputuloksen.
Toki kukin sisustaa miten tykkää :) ap
Tämän ketjun aihe olisi voinut olla Suomalaiset on näin kateellisia ja haukkuu toisia näin.
Laitahan nyt vaan kuva siitä omastasi. Mun mielestä tämä aloitus on vain sananhelinää, jos et pysty omaasi näyttämään. Mua kiinnostaisi nähdä se ei-suomalainen :)
No mitä jos joku ei tykkää värikkyydestä? Pitäisikö sinun mieliksesi kuitenkin laittaa sateenkaaren kaikki värit? Kaikki ei muuten edes harrasta sisustusta, niin pinnalla kuin se nykyään onkin. Jotkut laittaa vaan jotain suunnilleen siistiä ja harrastavat sitten jotain muuta.
En mäkään sisusta. Vaakeahkoon vuokra-asuntoon on lätätty muutama toimiva huonekalu. Sillä siisti.
Jokainen sisustakoon yksilöllisen makunsa mukaisesti. Luin, että suurin osa sisustaa kotinsa ikäänkuin "myytävään kuntoon", ja mökkinsä sitten räväkämmin ja itsensä näköisesti. Tuo kuvan tyyli myy tänä päivänä hyvin.
Itse pinnoitimme juuri rivarimme makkarien seinät vaalealla cellolevyllä, joka on ajaton ja tyylikäs. Ja ihan sen takia, että jos myymään joutuu. Ei tarvitse koskaan tapetoida, eikä maalata. Värejä saa vaihdellen tekstiileillä. ja jos haluaa laminaatit vaihtaa, seiniin sopii mikä tahansa väri.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 14:24"]
Säikähdin että kuka on laittanut kuvan meidän olohuoneesta :D
[/quote]
alapeukutin vahingossa, sori! :)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 14:24"]
Säikähdin että kuka on laittanut kuvan meidän olohuoneesta :D
[/quote]
Mä katoin ensin että kuva on siskon asunnosta. :D on tosi saman näköistä.
Totta, mutta kyllä ne graafiset kodit lokkivalaisimineen, tripptrappeineen ja artekeineen ovat myös niin tyypillisiä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 14:39"]
Artekissa säilyy arvo, se on sijoitus. Ja taitaa olla kestäväkin.
[/quote] Mutta tylsä, epävarman sisustajan valinta.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 14:39"]
Artekissa säilyy arvo, se on sijoitus. Ja taitaa olla kestäväkin.
[/quote]
Lapsiperheessä mikään ei ole sijoitus.
Ok