Mikä vaivaa perheitä jotka isäntänä toimiessaan aloittavat vuosisadan parisuhderiidan
Olisiko liikaa vaadittu ilmoittaa ettei nyt kannata tulla pariksi yöksi meille vaikka ollaankin niin sovittu kun on haastava tilanne?
Kommentit (14)
Ei uskalla riidellä miehensä kanssa jos ei ole ulkopuolisia erotuomarina?
Arvioivat voimansa väärin. Luulevat että pystyvät käyttäytymään mut vieraiden aiheuttama stressi yhdistyneenä tiukkaan parsuhdetilanteeseen ottaa liian lujille. Varasinkin jos vieraiden kanssa otetaan vaikka vähänkin alkoholia.
Ne on niitä jotka riitelevät täysillä ja rakastavat täysillä ja ovat YLPEITÄ SIITÄ ;)
Kuulostaa siltä, että jompi kumpi ei halunnut vieraita ja toinen on tyyliä kutsun, mutta en hoida vierailujen aiheuttamaa työtä.
Vierailija kirjoitti:
Voin vahvistaa tämän ja mun vanhemmat on jo niin vanhoja ettei niitä voi aina kutsua, joten joudun käyttämään kavereita joskus tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin vahvistaa tämän ja mun vanhemmat on jo niin vanhoja ettei niitä voi aina kutsua, joten joudun käyttämään kavereita joskus tähän.
Pyydätkö edes anteeksi myöhemmin?
Ap taitaa olla niitä joiden parisuhteessa istutaan hiljaa sohvalla ja luetaan Raamattua? Ja tulee järkytyksenä jos muiden parisuhteissa keskustellaan vähän räväkämmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut ihan erota?
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla niitä joiden parisuhteessa istutaan hiljaa sohvalla ja luetaan Raamattua? Ja tulee järkytyksenä jos muiden parisuhteissa keskustellaan vähän räväkämmin?
Vieraiden ei tarvitse istua yleisönä seuraamassa riitelyä. Törkeää toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Teidän riitanne eivät ole vieraittenne ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kerran voidaan poliisi soittaa paikalle ilman vieraitten läsnäoloa. Pääsevät lapsetkin turvaan. Tai sitten vain huoli-ilmoitus sossuun, kun perheen vanhempien juominen ei ole hallinnassa.
Kerran olen ollut todistamassa, kun kaveripariskunta sai aikaan kunnon riidan. Oli vähän hemmetin vaivaannuttavaa. 😀
Jotkut kaipaavat yleisöä. Sama ilmiö kuin niillä joiden on pakko sekstailla vastaavassa tilanteessa. Varmaan se jokin kypsymättömyyshäiriö on.