Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tolkuton määrä lastenvaatteita

Höpö
15.07.2021 |

Hei.

Minulla kahdelta lapselta pieneksi jääneitä vaatteita PALJON. En vaan pääse niistä eroon..

Lähikirppis ihan sika kallis viedä. Viikkovuokra yli 40e ja ei siellä tunnu menevän. Meidän alueen facekirppiksellä ei vaatteet mene kaupaksi oikeen minkään kokoiset.

Laitanko vaan UFFille vai meneekö tori.fi:ssä esim vaatepaketteja?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tori.fissä voi hyvin mennä kun laitat kohtuullisella hinnalla. Mulla on mennyt aikuistenkin vaatepaketteja ja varmaan lasten sellaisille on enemmän kysyntää.

Vierailija
2/12 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistit lastenvaatepaketit menevät kyllä.

Ne on yleensä pilattu sillä, että niissä on kaikki kaapista löytynyt. Karsi ei-kivat pois ja myy vain ne kivat pakettina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siistit lastenvaatepaketit menevät kyllä.

Ne on yleensä pilattu sillä, että niissä on kaikki kaapista löytynyt. Karsi ei-kivat pois ja myy vain ne kivat pakettina.

Tää on kyllä totta.

Vierailija
4/12 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että nykyään kaiken pitää olla jotain merkkiä. Tavalliset, perussiistit vaatteet ei mene.

Vierailija
5/12 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä roskiin ellei jollekin tuttavalle kelpaa.

Vierailija
6/12 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitä roskiin ellei jollekin tuttavalle kelpaa.

Vien UFFille jos ei kelpaa kelleen. Ei kai roskiin ehjiä siistejä vaatteita

Vierailija
7/12 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoisia vaatteet on? Kokeile kans Huutonettiä, voisin ostaa!

Vierailija
8/12 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä kokoisia vaatteet on? Kokeile kans Huutonettiä, voisin ostaa!

En oo ikinä huutonettiä käyttänyt. Meneekö siellä tavarat? Torissa oon myynyt ja laitan tänään sinne paketteja myyntiin.

Vierailija
9/12 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole ketään tuttuja joilla olisi pieniä lapsia? Me tarjoamme koko ajan pienempien lasten vanhemmille niitä vaatteita mitä lapsiltamme jää pieneksi. Melkein kaikki menevät siten kiertoon.

Vierailija
10/12 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis valmis antamaan ilmaiseksi? Kannattaa kokeilla paikallisia "roskalava"-ryhmiä, missä annetaan tavaraa ilmaiseksi pois. Olen muutamassa ryhmässä, ja olen nähnyt todella oudolle ja hyödyttömälle roinalle löytyvän ottajia. Luulisi, että ehjät lastenvaatteet viedään käsistä. 

Vierailija
11/12 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit koittaa lahjoittaa ne johonkin. Kierrätyksessä pienten lasten vaatteita oli pakko heittää roskiin kun niitä tuli paljon enemmän kuin meni.  

Vierailija
12/12 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ystävillä on samankokoisia lapsia kuin meillä eli ei onnistu ja sukulaisista meillä ainoat pienet lapset. Täytyy roskalavalla yrittää antaa jollekin jos ei mene kaupaksi. Tuntuu että kun pieni paikkakunta niin ei ihmiset kehtaa ostaa toisten vanhoja. En tiedä mutta jotenkin tällainen ajatus hiipinyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan