Jos valitan lääkärille vatsavaivoja mitä tapahtuu?
Kommentit (24)
Sanni16kerava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni16kerava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työntää sormen pyllyyn ja tunnustelee.
=tuseeraus.
Ei.
Tuseerauksessa yritetään edesauttaa kakan ulostuloa peräsuolesta. Lääkäri tutkii enempi pukamia, kasvaimia yms epämuodostumia.Ja ihan vaan että millaista ulostetta on tulossa, tai että onko.
Alapeukuttajat ei varmaan ole koskaan ollut vatsavaivan kanssa lääkärissä. :)
Vatsavaivan kanssa olen ollut lääkärissä eikä todellakaan työnnetty mitään mihinkään.
Ihan vain sivuhuomiona tämä.
Ja ap:n aloitus on ihan idioottimainen.Ihan vain sivuhuomiona.
Peräsuolen aukon ympäristön tunnusteleminen vatsavaivoja tutkiessa on ihan normaali hoitotoimenpide, niinkuin aikasemmin sanottu.
Siinä ei ole mitään idioottimaista.
Eihän tuossa sanottukaan idioottomaiseksi tutkimista, vaan ap:n aloitusta! Miksi te ette koskaan lue mitään kommentteja mihin vastaatte?
Vierailija kirjoitti:
Minä valitin vatsakipua työterveyslääkärille,hän sanoi,että eikös meillä kaikilla ole joskus vatsakipuja.Kipu osoittautui myöhemmin endometrioosiksi,jonka toinen lääkäri löysi ja leikkasi pois.
Mulla oli kauheita vatsa-, selkä- ja kylkikipuja, ja pissa oli veristä, kun odotin viimeisilläni neljättä lastani. Menin sairaalaan ja siellä fiksu radiologi sanoi ennen ultraamista, että tuossa tilassa pienet pissavaivat on ihan normaaleja. Mulla oli munuaiskivi juuttunut virtsateihin ja munuaisallas laajentunut kovasti, ja tuska oli kamala. Mutta onneksi vaivan syy löytyi. En edes valittanut mitään muita pissavaivoja kuin virtsan verisyyttä. Synnytys piti käynnistää munuaiskiven takia.
Minua lääkäri käski lopettamaan piereskelyn. Kysyin, että miksi. Siksi, että kuulisin mitä yrität sanoa, hän vastasi.
Oliko mies vau naislääkäri??