Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsiperheen arki on helvettiä

Vierailija
19.07.2014 |

Miten ihmeessä voitte nauttia siitä? Lupauduin ottamaan kaverin kaksi lasta neljäksi päiväksi luokseni ja nämä neljä päivää ovat lujittaneet päätöstäni siitä, että en haluaisi koskaan elää lapsiperhe-elämää. Ei hetkeäkään rauhaa, ei päivällä eikä edes yöllä, mitään ei saa hoidettua ilman että joku inisee ja vaatii jotain. Normaalista nukkumisesta on turha haaveilla ja alan olla ärtynyt.

En rehellisesti käsitä miten joku voi haluta tätä ja vielä nauttia.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 15:50"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 15:49"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 15:40"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 08:38"]Niin se alkuun on, mutta lapset kasvaa ja niistä tulee ihmisiä, mahtavia tyyppejä joiden elämässä haluaa olla mukana. Ehkä saavat itse vielä lapsia. On mukavaa kun voi vanhana kutsua perheen syömään ja paikalle tulee iiiso perhe ♡ Ja rakastan noita hassuja juttuja nyt kun lapset on jo vähän isompia. Ei enää vauvoja, jes!

[/quote]

Miten kukaan voi unelmoida tällaisesta? En käsitä. Pikkulapsiaika on toki perseestä, mutta mikä ihmeen palkinto siitä tuo muka on?

[/quote]

Niin, toisille on ilmeisesti vaikeaa käsittää, että ihmiset tykkäävät eri asioista. Ei ihan kaikilta voi vaatia kykyä ymmärtää monimuotoisuutta.

Mä muuten tykkään myös vauva- ja pikkulapsiajasta, voit kauhistella sitä vaikka seuraavassa viestissäsi.

[/quote]

Sitten minulla on käynyt tuuri, kun en halua mitään tuollaista, minkä saavuttaminen vaatii monen vuoden kärsimyksen. Käy sääliksi ihmisiä, joiden unelmat ovat vaikeita.

[/quote]

Missä kohtaa mainitsin kärsimyksen? En minä puhunut mitään mistään kärsimyksestä.

[/quote]

Et taida olla ketjun (tai maailman)  ainoa ihminen. Monen vanhemman mielestä pikkulapsiaikaan liittyu paljon kärsimystä. 

[/quote]

Mutta miksi ihmeessä se piti kommentoida juuri minun viestiini?

[/quote]

Mitä luulet? 

Vierailija
62/65 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 08:38"]Niin se alkuun on, mutta lapset kasvaa ja niistä tulee ihmisiä, mahtavia tyyppejä joiden elämässä haluaa olla mukana. Ehkä saavat itse vielä lapsia. On mukavaa kun voi vanhana kutsua perheen syömään ja paikalle tulee iiiso perhe ♡ Ja rakastan noita hassuja juttuja nyt kun lapset on jo vähän isompia. Ei enää vauvoja, jes!

[/quote]

Miten kukaan voi unelmoida tällaisesta? En käsitä. Pikkulapsiaika on toki perseestä, mutta mikä ihmeen palkinto siitä tuo muka on?

[/quote]

Niin, toisille on ilmeisesti vaikeaa käsittää, että ihmiset tykkäävät eri asioista. Ei ihan kaikilta voi vaatia kykyä ymmärtää monimuotoisuutta.

Mä muuten tykkään myös vauva- ja pikkulapsiajasta, voit kauhistella sitä vaikka seuraavassa viestissäsi.

[/quote]

Sitten minulla on käynyt tuuri, kun en halua mitään tuollaista, minkä saavuttaminen vaatii monen vuoden kärsimyksen. Käy sääliksi ihmisiä, joiden unelmat ovat vaikeita.

[/quote]

Eihän tuo sinällään vaikeaa ole, verrattuna vaikka väitöskirjaan.

Mutta ymmärrän kyllä pointtisi, kuka haaveilee siitä että pääsee laittamaan isolle perheelle ruokaa?

Minusta kerta kaikkiaan säälittävä unelma. Jos haluaa laittaa isolle sakille safkaa niin mikäs sen helpompaa järjestää? maailma on täynnä kodittomia ja katukerjäläisiä - sen kuin kutsuu heidät. Tai vaikka tuttunsa. Kaikkihan tulevat mielellään syömään. Ei siihen tarvitse lapsia tehdä. ja kaikki puljut hakevat vapaaehtoistyövoimaa - sinne vain laittamaan ruokaa vaikka työttömien pisteeseen. Ilmaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmosta se on. Joillekin vanhemmuus sopii, toisille ei. Itse en halua koskaan omia lapsia mutta hoidan siskojeni lapsia oikein mielelläni. Saavat tulla tädin luo kyläilemään koska vaan ja joskus reissataankin yhdessä :)

Mulla sama. Ikinä en hanki omia lapsia, mutta joskus voin hoitaa toisten lapsia. Se riittää mulle.

Vierailija
64/65 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen näitä vanhempia, jotka sanovat, että ei ne omat lapset sitten ole rasittavia, mutta ne muut. MIKSI joka puolella silti huutelevat, että hankkikaa lapsia, ei saa jäädä lapsettomaksi? Muiden lapsethan oli rasittavia. Mitä ketään siis liikuttaa onko niitä vai ei? En ymmärrä.

Vierailija
65/65 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se alkuun on, mutta lapset kasvaa ja niistä tulee ihmisiä, mahtavia tyyppejä joiden elämässä haluaa olla mukana. Ehkä saavat itse vielä lapsia. On mukavaa kun voi vanhana kutsua perheen syömään ja paikalle tulee iiiso perhe ♡ Ja rakastan noita hassuja juttuja nyt kun lapset on jo vähän isompia. Ei enää vauvoja, jes!

Mitä ihmeen hassuja juttuja? Lasten jututhan ovat ihan äärettömän tyhmiä ja ne niiden "vitsit" eivät naurata edes vahingossa, paitsi ehkä tahattomalla typeryydellään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi