Harmittaako, kun et tänäkään kesänä päässyt Kreikan tai Espanjan lämpöön?
Olisiko ihana nauttia lämpimistä illoista ja uimavesistä?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinne lähtisin kun jo täälläkin tukahtuu.
Jouluksi sitten espanjaan kun siellä sopivat 20-25astetta
Miksi tukehtuisi? Viileät rakennukset, lempeä välimeren tuuli ja illalla saa kiskoa takkia niskaan kun aurinko laskee. Kyllä siellä tuhansien vuosien saatossa jotain on hoksittu, toisin kuin täällä junttilassa.
Suomessakin on jo tarpeeksi kuuma tänä kesänä.
En lämpöä kaipaa vaan niitä komeita ja fiksuja miehiä joita Suomessa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Teki niin hyvää päästä pois suomen ahdistavasta ilmapiiristä, Täällä espanjassa sielu lepää
Olen asunut pitkään ulkomailla, koska olen kiinnostunut kansainvälisistä kokemuksista, vieraiden kielten oppimisesta yms., mutta arvostan kotimaatani suuresti. Jos koet Suomen ilmapiirin ahdistavaksi, syy siihen löytynee sinusta itsestäsi, eli on se kuuluisa peiliin katsomisen paikka. Ei ole fiksua mollata omaa kotimaata, melkein millä tahansa mittarilla yhtä maailman parhaimmista maista.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on ankeuttajien maa siksi huomenna lento kohti välimerta.
Sinä kuulostat itse yhdeltä niistä, joilla on ankea ja negatiivinen asenne, mutta ei sitä kannata yleistää. Eikö Välimerelle voisi lähteä positiivisella mielellä ja palata loman päätteeksi kotiin kiitollisena hienosta isänmaastamme? T. Kauan ulkomailla asunut, joka tapaa mukavia suomalaisia joka visiitillä kotimaassa.
Ei harmita. En olisi matkustanut Suomesta minnekään kesällä. Kiva että lämpöä ja aurinkoa On riittänyt täälläkin.
Miten nii en pààssy, tààltà Benidormin biitsiltà spàmmàilen.
Espanjaan pääsee kyllä jos haluaa. Juuri oltiin perheen kanssa siellä lomamatkalla. Finnair lentää, maahan pääsee kunhan on joko täysi rokotesuoja tai max 48 tuntia vanha testitulos. Paluu kotimaahan onnistuu myös sujuvasti, ei vaadita edes testitulosta. 3 vrk omaehtoinen katanteeni vierähtää mukavasti vaikka mökillä.
Mulla on kyllä hirveä ikävä Espanjaan, mielelläni lähtisin.
Vierailija kirjoitti:
Teki niin hyvää päästä pois suomen ahdistavasta ilmapiiristä, Täällä espanjassa sielu lepää
Mikä on tekosyysi sille, että palaat kohta takaisin Suomeen?
Vierailija kirjoitti:
Siellä taitaa olla aika hiljaista, kun britit puuttuu ja ravintolatkin menee jo aikaisin kiinni?
kreikkaan tai espnjaan tuskin olisin lähtenyt mutta bulgarian kultahietikolla on tullut ontua monta kesää putkeen niin se harmittaa ettei sinne taaskaan päässyt :(
Miten muka pääse? Kesää on vielä jäljellä. Menen elokuussa, muuten menisin vaikka heti mutta olen varannut kotimaanmatkan ja festarilipun ensi kuun vaihteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei todella!
Ei tässä kyseisiin kohteisin ole pääsyt enenkään eikä pääse tulevaisuus.Niin todella ei harmita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä taitaa olla aika hiljaista, kun britit puuttuu ja ravintolatkin menee jo aikaisin kiinni?
Ilman brittejä saattaa olla hauskempaa.
- eri
En ole koskaan käynyt Kreikassa tai Espanjassa, koska en ole mikään auringonottaja. Jos lähden kesällä ulkomaille, menen mielelläni mm. Alpeille.
Harmittaa ja sitä ei Suomen helteet korvaa. Tykkään Suomessa enemmän viileästä kesästä, mutta Espanjassa, Kreikassa tms. helle on ihanaa.
Olin kesäkuussa koko kuukauden etätöissä Espanjassa
Ei, nyt kun Suomessakin on Espanjan ja Kreikan lämpötilat.
Suomi on ankeuttajien maa siksi huomenna lento kohti välimerta.