Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vanhan neitsyen kanssa voisit olla?

Vierailija
19.07.2014 |

Miten ihmiset suhtautuvat ns. vanhempiin neitsyisiin? Sanotaan nyt vaikka yli 25 vuotias, kelpaisiko sinulle tuollainen kumppani jolla ei olisi kokemusta seksistä? Itse olen yli 30 vuotta ja neitsyt (ei mitään uskonnollista syytä) - onko minun mahdollisuuteni mennyt jo, vai vieläkö on toivoa? Varsinkin olen kiinnostunut 40+ vuotiaiden miesten vastauksista, olisiko kokematon kumppani totaalinen turn off?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 31-vuotias neitsyt. Minulla ei ole mitään negatiivisia kokemuksia lapsuudessa eikä nuoruudessa. En ole koulukiusattu eikä minua ole millään lailla satutettu. En ole särkenyt sydäntäni enkä ole sitoutumiskammoinen. Olen omasta mielestäni suhteellisen normaali. Ihan kaunis, urheilullinen, ystävällinen, koulutukseltani fm, sosiaalinen, jne. Olen suudellut useita kertoja ja harrastanut oraaliseksia n. kymmenisen kertaa. Yhdyntään asti en ole kuitenkaan koskaan edennyt. En halua yhden yön juttuja. En ole kuitenkaan löytänyt ketään tarpeeksi kiinnostavaa seurustelukumppania, jolle voisin neitsyyteni menettää. Enää minua ei asia edes häiritse, en jaksa ottaa paineita. Seksi ei oikeastaan ole minulle kovin tärkeä asia. Viihdyn hyvin yksinkin, eli ehkä olen ikisinkku loppuikäni. Voisi asiat olla huonomminkin. :)

Vierailija
22/25 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella helpottavaa huomata, että asiaan suhtaudutaan aika suopeasti. Lähinnä sen kannalta, että loppuelämääni ei ole ennalta kirjoitettu tämän asian osalta. :) Kiitoksia kaikille vastauksista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Varsinkin jos olet edes ok-näköinen ja luonteeltasi niin se on vain plussaa mitä vähemmän sulla on ollut miehiä

t mies 30+

Vierailija
24/25 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 01:08"]

Seksi kuitenkin menee niin luonnostaan, että ei kannata olla huolissaan vaikka ei temppuja osaisikaan. Ne "temput" kyllä oppii äkkiä.

[/quote]

Seksi taitaa kyllä olla jotain muuta kuin temppuja ja mahdollisimman akrobaattisia asentoja. Just saying.

Vierailija
25/25 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisessa on suuri turn off se että hän ylipäänsä jaottelee ihmiset joihinkin neitsyisiin ja ei-neitsyisiin. Kummassakaan ei ole mitään vikaa mutta jos hän alkaa selittelemään jotain kumpaan ryhmään kuuluu ikään kuin se olisi joku tärkeäkin asia niin ei se paljoa mielenkiintoa nosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi