Hävettikö seurustelun alussa pieraista miehen kuullen? Milloin muuttui?
Olen seurustellut nyt 1.5 v ihanan miehen kanssa ja voimme puhua mistä tahansa nolostakin asiasta, mutta en ikinä kehtaisi pieraista hänen kuultensa. Hän kylläkin tekee niin joskus, eikä se haittaa kumpaakaan. Oliko teillä tällaista, milloin se muuttui, miten, miksi? Olisiko neuvoja päästä tästä "pelosta" yli, koska ei ole aina kiva pidätellä ja sitten kärsiä kipeästä mahasta
Kommentit (58)
22 vuotta yhdessä, 3 lasta. Kukaan meistä ei piere tahallaan toisten seurassa. Talossa on kolme vessaa ja neljä ovea ulos. Huoneita riittävästi niin, että aina voi käydä pieremässä niin ettei muita ole läsnä.
Miten te selviätte töissä pieremistenne kanssa. Siinä vaan sairaanhoitajat, kampaajat, myyjät, opettajat sun muut; pakko piereskellä heti kun pierettää? Mukavan rentoa.
10 v yhdessä eikä toistemme edessä pierrä. Vahinkoja sattuu ja ne tietenkin on ok. Vältämme kuitenkin tahallista piereskelyä, se ja muut wc hommat hoidetaan wc tiloissa.
Olemme olleet 12 vuotta yhdessä, eikä vieläkään piereskellä esim. olohuoneessa sohvalla ja ei ole kyllä aikomuskaan. Hyvin hoituu vessassa tms. rauhallisessa paikassa muiden toimitusten yhteydessä. Ethän sinä toimistossa tai luokkahuoneessa piere?
Jean Pierre Kusella.
13 vuotta asuttu yhdessä ja 10 naimisissa. Mies sontii aivan estoitta ja nauraa pieruilleen, minä en kehtaa edes pientä paukkua päästää.
Ei mua koskaan pieretä, ellei sitten vessa kutsu muutenkin. Menen siis aina vessaan pieremään. Ei mitään ongelmaa. Ja itselläkin parempi mieli, kun ei muut joudu hengittelemään mun suolistokaasuja.
Mua naurattaa vieläkin se Klikkaa mua -jakso missä Eppu Salminen esitti jotain Ellan treffikumppania. Kun se siellä tultuaan Ellan himaan kyläilemään ryntäili eteiseen kyselemään "missä tääl on vessa, pitäis päästä paskalle".
Sori ei liittynyt mitenkään tähän ap:n kysymykseen.
Pieru on ihan inhimillinen asia ja pitkässä parisuhteessa jaetaan kaikki muttaei se kyllä seurustelun ALKUUN kuulu! Ei miehellä eikä naisella.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:04"]
Ollaan oltu 15 vuotta yhdessä mutta ei piereskellä toistemme kuullen kuin vahingossa. Tarkoitus ei ole muuttua miksikään verkkarihirviöksi.
[/quote]
Meillä sama juttu, mutta mä kyllä koen sen hieman ahdistavaksi ja rajoittavaksi. Siis en tarkoita, että haluisin että paukuteltais ihan estottomasti vaan se harmittaa, että se jotenkin hävettää niin isosti jos vahingossa pieraisee.
Siis en ymmärrä käytännössä näitä 20 v yhdessä ja mies ei ole ikinä kuullut pieruani juttuja. Mulla melkein vuosittain lapsiperheellisenä vatsatautia ja ripulia ja muutenkin vattavaivoja. En todellakaan juokse kipeänä jokaisen paukun vuoksi vessassa ettei mies vaan kuulisi, että maha reistaa. Ymmärrän hyvin ettei halua lauantai-illan ratoksi sumutella sohvalla toisen kyljessä mutta kai nyt pitkässä parisuhteessa pierun jos toisenkin on kuullut ja haistanut.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 22:47"]Siis en ymmärrä käytännössä näitä 20 v yhdessä ja mies ei ole ikinä kuullut pieruani juttuja. Mulla melkein vuosittain lapsiperheellisenä vatsatautia ja ripulia ja muutenkin vattavaivoja. En todellakaan juokse kipeänä jokaisen paukun vuoksi vessassa ettei mies vaan kuulisi, että maha reistaa. Ymmärrän hyvin ettei halua lauantai-illan ratoksi sumutella sohvalla toisen kyljessä mutta kai nyt pitkässä parisuhteessa pierun jos toisenkin on kuullut ja haistanut.
[/quote]
Varmasti on kuullut. Avainkysymys onkin, piereekö toisen nenään tahallaan! En siedä sellaista käytöstä perheenjäseniltä enkä itse käyttäydy niin. Vahinko on vahinko, ja jokainen kyllä sellaisen tunnistaa.
Kyllä me ollaa alusta asti piereskelty toistemme seuras :D ei ne pahat hajut nyt hyväs ihmises voi pysyä
Mutta tätä tarkoitankin. Jos maha polttaa ja makaan sängyssä kipeänä ja päästelen kuumia kaasuja ulos ei se ole vahinko vaan mielestäni luonnollista toimintaa. Kun ihminen on kipeä tai viimeisillään raskaana ei se todellakaan hyppää joka paukun vuoksi vessassa.
Meillä mies avasi pelin pieraisemalla metsäreissulla tosi kuuluvasti hakkuu-aukealla kannon päälle istuessaan. Tuossa vaiheessa oltiin tunnettu ehkä kolme kuukautta. Sen paukun jälkeen minäkin aloin päästelemään pikkupierujani silloin tällöin ;-)
Kerran olin tuonut yhden hoidon kotiin ja se riisui vaatteensa sitten ja hyppäsi sänkyyni alasti. Itse menin vessaan käymään ja kuulin sinne asti kun se jyräytti järkyttävän pierun makuuhuoneessani. Kylläpä houkutti ja oli romanttista :( Se oli muutenkin törkeä tyyppi, näitä "naimaan kyllä ehtii useinkin mutta ei, millään ei ehdi seukkaamaan".
5v yhdessä ja en pireskele miehen kuullen. Pari kertaa on vahingossa vaimea napsu päässyt, mutta pyysin anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 08:52"]Olimme olleet noin kuukauden yhdessä, kun sovimme (minun aloitteestani!), että voimme pieraista toistemme seurassa eikä sitä varten tarvitse mennä esimerkiksi vessaan. Tuohon aikaan kummallakin meistä oli paljon vatsavaivoja, eikä esimerkiksi elokuvan katsomisesta olisi tullut yhtään mitään, jos se olisi pitänyt jatkuvasti keskeyttää pieremään menemistä varten.
Sittemmin molempien vatsat ovat rauhoittuneet, mutta sopimus pitää edelleen. Meitä eivät toistemme pierut häiritse, joten ei ole mitään syytä nähdä turhaa vaivaa menemällä toiseen huoneeseen paukuttelemaan.
[/quote]
Annoin sulle vahingossa alapeukun, piti yläpeukuttaa !
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 01:57"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:04"]
Ollaan oltu 15 vuotta yhdessä mutta ei piereskellä toistemme kuullen kuin vahingossa. Tarkoitus ei ole muuttua miksikään verkkarihirviöksi.
[/quote]
Meillä sama juttu, mutta mä kyllä koen sen hieman ahdistavaksi ja rajoittavaksi. Siis en tarkoita, että haluisin että paukuteltais ihan estottomasti vaan se harmittaa, että se jotenkin hävettää niin isosti jos vahingossa pieraisee.
[/quote]
Minusta tuossa ei ole kyse mistään uskaltamisesta tai häpeästä, vaan hyvistä tavoista. Ei kukaan halua haistella toisen pieruja. Minulla oli opiskeluaikana samalla luokalla mies joka piereskeli estoitta luokkahuoneessa ja se oli hänen mielestään äärettömän hauskaa. Kukahan senkin tyypin on saanut itselleen. Jäänyt ikuisesti mieleen.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 01:05"]
13 vuotta asuttu yhdessä ja 10 naimisissa. Mies sontii aivan estoitta ja nauraa pieruilleen, minä en kehtaa edes pientä paukkua päästää.
[/quote]
Miehesi kuulostaa wt eläimeltä hyi saatana
3 vuotta ollaan seurusteltu, en muista milloin pierasin ekan kerran miehen kuullen mutta kyllä röyhtäillään ja piereskellään toistemme kuullen :D