Hävettikö seurustelun alussa pieraista miehen kuullen? Milloin muuttui?
Olen seurustellut nyt 1.5 v ihanan miehen kanssa ja voimme puhua mistä tahansa nolostakin asiasta, mutta en ikinä kehtaisi pieraista hänen kuultensa. Hän kylläkin tekee niin joskus, eikä se haittaa kumpaakaan. Oliko teillä tällaista, milloin se muuttui, miten, miksi? Olisiko neuvoja päästä tästä "pelosta" yli, koska ei ole aina kiva pidätellä ja sitten kärsiä kipeästä mahasta
Kommentit (58)
Ollaan oltu 15 vuotta yhdessä mutta ei piereskellä toistemme kuullen kuin vahingossa. Tarkoitus ei ole muuttua miksikään verkkarihirviöksi.
No niin. Eli muitakin mun kanssa samalla tavalla ajattelevia löytyy. T. Tuon toisen ketjun aloittaja, joka pitää outona pieremistä puolison kuullen
Minä en piereske, mutta mies piereskelee kyllä. Samoin teini. Mies nyt on rupsutellut alusta asti. Mitä nuo verkkarit sitten asiaan liittyivät, en tiedä. Niitä meillä ei käytä kukaan.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:06"]No niin. Eli muitakin mun kanssa samalla tavalla ajattelevia löytyy. T. Tuon toisen ketjun aloittaja, joka pitää outona pieremistä puolison kuullen
[/quote]
En pidä sitä outona, en vain kehtaa koska nolottaisi jälkeenpäin. Saattaa johtua täst typerästä "naiset eivät piere, röyhtäile tai kakkaa."
Röyhtäilyä harrastan miehen kuulleen kyllä ja hän takaisin. Tälle tavalle naureskellaan ja ppydellään anteeksi
Meni jotain 1-2 v. En mä nykyäänkään reteesti päästele kaasuja ulos, mutta ei hävetä niin paljoa jos pieraisee vahingossa.
3 vuotta mennyt ja pieruakaan en ole päästänyt mieheni seurassa. Tuskin tulen koskaan näin tekemäänkään. Ei jotenkin sovi mun "luonteeseen" :D
Mies kyllä paukuttelee menemään mennen tullen, vaikka yritän esittää närkästynyttä.
3 vuotta mennyt ja pieruakaan en ole päästänyt mieheni seurassa. Tuskin tulen koskaan näin tekemäänkään. Ei jotenkin sovi mun "luonteeseen" :D
Mies kyllä paukuttelee menemään mennen tullen, vaikka yritän esittää närkästynyttä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:08"]
Minä en piereske, mutta mies piereskelee kyllä. Samoin teini. Mies nyt on rupsutellut alusta asti. Mitä nuo verkkarit sitten asiaan liittyivät, en tiedä. Niitä meillä ei käytä kukaan.
[/quote]
Piereminen ja pieruverkkarit kuuluu kummatkin sinne osastolle, missä ei välitetä yhtään siitä mitä mieltä kumppani on tavoista ja habituksesta. Muututaan valaiksi, unohdetaan seksi, ollaan setä ja täti jotka vaan asuu yhdessä. Hyi.
Ihmettelen kovasti näitä naisia, jotka eivät ole VUOSIKAUSIIN pierreet miehen seurassa. Tiedättekö, että se pidätelty pieru menee takaisin elimistöön ja aiheuttaa tuhoja? En itsekään piere kuin vahingossa tai pakon edessä, mutta kyllä meidän rakkautemme sen kestää. Mies ei luule, että naiset ovat umpinaisia. Aina voi pyytää anteeksi, jos on vahingossa pieraissut.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:21"]
Ihmettelen kovasti näitä naisia, jotka eivät ole VUOSIKAUSIIN pierreet miehen seurassa. Tiedättekö, että se pidätelty pieru menee takaisin elimistöön ja aiheuttaa tuhoja? En itsekään piere kuin vahingossa tai pakon edessä, mutta kyllä meidän rakkautemme sen kestää. Mies ei luule, että naiset ovat umpinaisia. Aina voi pyytää anteeksi, jos on vahingossa pieraissut.
[/quote]
Menen muualle pieremään. Vessaan vaikka. Onko se jotenkin terveellisempää pierrä yleisön edessä?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:19"]
[/quote]
Piereminen ja pieruverkkarit kuuluu kummatkin sinne osastolle, missä ei välitetä yhtään siitä mitä mieltä kumppani on tavoista ja habituksesta. Muututaan valaiksi, unohdetaan seksi, ollaan setä ja täti jotka vaan asuu yhdessä. Hyi.
[/quote] Täytyy sitten varmaan ostaa nuo verkkarit ja muuttua valaiksi ja lopettaa meidän loistava seksi. kiitos taas hyvistä neuvoista av-mamerot.
HÄVETTI TODELLA PALJON kun suhteen alussa pieraisin seksin aikana...-_- Jotain siinä yritin vähän nauraa, vaivautuneesti..:d
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:25"]
[/quote]
[/quote] Täytyy sitten varmaan ostaa nuo verkkarit ja muuttua valaiksi ja lopettaa meidän loistava seksi. kiitos taas hyvistä neuvoista av-mamerot.
[/quote]
älä nyt mua niputa av-mammaksi kun valtaosa av-mammoista pieree seurassa ja varmaan paskovatkin yhdessä miehensä kanssa.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:21"]Ihmettelen kovasti näitä naisia, jotka eivät ole VUOSIKAUSIIN pierreet miehen seurassa. Tiedättekö, että se pidätelty pieru menee takaisin elimistöön ja aiheuttaa tuhoja? En itsekään piere kuin vahingossa tai pakon edessä, mutta kyllä meidän rakkautemme sen kestää. Mies ei luule, että naiset ovat umpinaisia. Aina voi pyytää anteeksi, jos on vahingossa pieraissut.
[/quote]No en ole pieraissut toimistossakaan 20 vuoteen, osaan mennä sielläkin vessaan. Miten tahallinen paha haju liittyy rakkauteen?
Siis hyvänen aika, mitä ihmeellistä siinä on jos joskus miehen kuullen pieru pääsee? En minäkään sitä ajamalla aja, enkä naaman eteen mene mutta en kyllä lähde eri huoneeseenkaan että ootas käyn tuolla pierasemassa. Eiköhän tuo ole aika luonnollinen juttu niin miksi se pitäisi salassa tehdä. Sori, en ymmärrä :D
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:28"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:25"]
[/quote]
[/quote]
älä nyt mua niputa av-mammaksi kun valtaosa av-mammoista pieree seurassa ja varmaan paskovatkin yhdessä miehensä kanssa.
[/quote] Av-mammakieltä ainakin käytätä sujuvasti, joten niputan kyllä.
No pierasen kyllä jos sieltä ny väkisin tulee ja sohvalla makoilen. En tietentahtoen naamaan kaasuttele. Aloin odottamaan esikoista 8kk seurustelun jälkeen, joten näki kyllä alusta asti kaikki muutkin vaivat. Nyt 10v myöhemmin Vieläkin mielummin odottelen et mies poistuu kuuloetäisyydeltä kun menen vessaan muutakin kuin pissaa lorottamaan.
Joskus kyllä tulee sellanen hajupommi et ihan tosissaan itseäkin hävettää, ruisleivän jälkeen varsinkin..
Luin väärin, että hävettikö puraista miehen kullia.
Menen nukkumaan.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:21"]Ihmettelen kovasti näitä naisia, jotka eivät ole VUOSIKAUSIIN pierreet miehen seurassa. Tiedättekö, että se pidätelty pieru menee takaisin elimistöön ja aiheuttaa tuhoja? En itsekään piere kuin vahingossa tai pakon edessä, mutta kyllä meidän rakkautemme sen kestää. Mies ei luule, että naiset ovat umpinaisia. Aina voi pyytää anteeksi, jos on vahingossa pieraissut.
[/quote]
Niin, et itsekään piere miehesi edessä kuin vahingossa tai pakon edessä ja silti ihmettelet kun muutkaan eivät tee niin.. Ok
3v takana ja kumpikaan ei piere toisen kuullen. Ja ihan ilman mahakipuja :) Kannattaa varmaan tarkastaa ruokavalio jos kovasti pierettää ja mahaan sattuu. Ihan avoimesti kyllä keskustellaan mahavaivoista yms muuten, mutta ei sillä ja toisen pakottamisesta toisen löyhkään ole tekemistä keskenään.