Mikä vialla, kun minulla on todella usein kiusaus " vokotella" vieraita miehiä?
En tarkoita vokottelulla sitä, että oikeasti haluaisin minkäänlaista suhdetta heihin. Tarkoitan lähinnä flirttailua ja oman viehätysvoiman testaamista. Tunnen itseni kamalaksi, kun olen huomannut muutamia toimivia kikkoja, jotka kääntävät miehen kuin miehen pään.
Miten pääsisin eroon tällaisesta? Tajuan että tämä korreloi kotiolojen kanssa: kun saan omalta mieheltäni huomiota ja seksiä, en kaipaa muuta. Mutta kun tulee latteampia kausia, suuntaudun mielessäni heti muualle. Älkää ehdottako että anna itse miehellesi huomiota - teen sitä kyllä, mutta ellen saa vastakaikua, petyn ja oireet pahenevat vain entisestään.
Okei, saatte haukkua tai ehdottaa jotain rakentavaa.
Kommentit (6)
Siis pieni flirtti? Kerro ihmeessä kikkasi meillekin!!! :)
Huono itsetunto, jota pitää kompensoida muiden huomiolla.
Ei pienessä flirtissä mitään pahaa ole, mutta jos harrastat tuota esim. työpaikallasi kaikkien miesten kanssa, älä ihmettele, etteivät kollegasi ota sinua kovin vakavasti. Eräs työkaverini on juuri tuollainen ja kulkee työpaikalla nimellä " Seksi-Sirpa" (" Sirpa" on tässä vain esimerkkinimenä)
Eihän tuohon alkupätkään voi muuta kuin pistää nimen alle.
ap
En halua levittämällä levittää tätä flirttailun ilosanomaa.
ap
Jos miehesi ei sitä anna haet muualta.
Ei kai tuohon muuta apua kuin että yritä nyt kasvattaa itseluottamustasi jotenkin, säälittävää tuollainen että tuntee olevansa jotain vain kun joku ihailee.