Pyysin ystävää kastelemaan kukkani viikon ajan, hän tahtoo korvaukseksi 100€
Pihalla viisi isoa ruukkua, päivittäin kasteltava näillä keleillä. Ystävä asuu n. 300m päässä. 100€ on kuitenkin mielestäni liikaa, varsinkin kun hoidin hänen kissaansa bensa kuluja vastaan hänen viikon lomansa ajan (asui silloin n. 15km päässä minusta)
Kommentit (48)
mä voin tulla tekemään ylläpitoa vastaan eli pari pussia nuudelia päivässä :D
Tuolla summallahan saisi jo uudet kukatkin :D
Vierailija kirjoitti:
Tuolla summallahan saisi jo uudet kukatkin :D
Mutta ei samanlaisia jota on hoitanut rakkaudella jo useamman viikon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaadat niille kukille lähtiessä tarpeeksi vettä. Kyllä ne viikon pärjäävät.
Satanen kukkien kastelusta.....huh.
Ei tuo mikään ystävä ole. Kaikkea sitä kuuleekin.Satasella saa jo uudet kukat ja uuden ystävän.
Maksullisia ystäviä?
Masullinenhan se tämäkin.
Itse hoidin ystäväni koiraa usein ilmaiseksi. Kun sitten otin itse koiranpennun, pyysin ystävääni hakemaan sen kanssani hänen autollaan. Matkaa oli 30 km. Ystävä laskutti minulta 30 € bensoihin. Käsittääkseni ei edes maksa noin paljon bensat (tämä tapahtui 10 vuotta sitten), mutta en voinut tehdä muuta, kuin suostua, koska itselläni ei ollut autoa. Myöhemmin pyysin ystävääni ulkoiluttamaan koiraani muutaman kerran. Hän kieltäytyi, ja sanoi, että voisin laittaa kaupan ilmoitustaululle ilmoituksen asiasta.
Mä en haluais ainakaan sitoutua viikoksi kenenkään kukkia kastelemaan jos itse olisin lomalla. Silloin ei voi lähteä mihinkään ex tempore reissuun, kuten tykkään tehdä. Voi olla että olen kotona, voi olla etten olekaan. En siis edes rahasta haluaisi lomallani ottaa vastuuta mistään mikä sitoo minut kotiin.
Off topic: Ensi kesänä pitää itse olla maltillinen kukkamäärien kanssa kun joka ilta joutuu kastelemaan töiden päätteeksi. Turhaa aikaa se vaikka kukat kauniita toki ovat.
Saatko kukat jonkun hoitoon?
Tai sit vaan siirrät varjoon, kastelet reilusti ja toivot parasta. Jotain kosteutta pitäviä kastelukiteitä ja vesipulloja ruukkuihin + aluslautaselle vettä.