Ei tunnu mukavalta! Ulosotto vie kohta 89 euron veronpalautukset!!
Kyllä olisin itsekkin sitä rahaa tarvinnut! Annanko vielä risat kalsarini kaupan päälle?
Kommentit (33)
Taloudenhallinta kursseille mars!
Kerran olet velkaantunut niin on ihan reilua että joudut niitä velkoja maksamaankin.
Silloin tuntui mukavalta, kun otit velan. Nyt on maksun aika. Toivottavasti maksat loputkin.
Sitten tuntuu mukavammalta kunhan saat velan maksettua. Kyllä se siitä.
Todella törkeää, että yhteiskunta vie ns. tuhkatkin pesästä. Mitä poliitikot tästä mahtaisivat sanoa, jos tietäisivät, miten Suomessa oikeasti kansalaisia kyykytetään?! Nehän elävät omissa pilvilinnoissaan, kun rahaa riittää. Ja ulosotto on muutenkin todella törkeää toimintaa. Olen joskus miettinyt, että minkälaiset psykopaatit oikein menevät töihin ulosottoon? Varmaan jotain narsisteja kaikki!
Velkojat ovat varmaan rosvoja jotka ihan vain ilkeyttään vievät sinulta ap rahat?
Huoh…
Jos ne risat kalsarisi ovat käytetyt naisten pikkarit saat niistäkin kyllä rahaa jolla voit lyhentää velkojasi.
Vierailija kirjoitti:
Velkojat ovat varmaan rosvoja jotka ihan vain ilkeyttään vievät sinulta ap rahat?
Huoh…
Eihän tuo sanonut muuta kuin että harmittaa.
Eikä me tiedetä miksi tilanne on mikä on...
Jos Sijaltainen nousisi.
Vierailija kirjoitti:
Todella törkeää, että yhteiskunta vie ns. tuhkatkin pesästä. Mitä poliitikot tästä mahtaisivat sanoa, jos tietäisivät, miten Suomessa oikeasti kansalaisia kyykytetään?! Nehän elävät omissa pilvilinnoissaan, kun rahaa riittää. Ja ulosotto on muutenkin todella törkeää toimintaa. Olen joskus miettinyt, että minkälaiset psykopaatit oikein menevät töihin ulosottoon? Varmaan jotain narsisteja kaikki!
Sen sijaan, etyä varattomilta yritetään ulosmitata jotain mitätöntä omaisuutta tulisi kyllä ottaa rinnalle pakkotyö jota pitäisi tehdä kunnes velat on kuitattu.
Vierailija kirjoitti:
Siis velkoja ei tarvitse sun mielestäsi maksaa?
Paljonko on vielä jäljellä velkoja?