Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voiko hakea usean aso-jonotusnumeron ja miten?

Vierailija
18.07.2014 |

Vasta opettelen ason saloja. Laitoin hakemuksen numeroa varten Helsingin kaupungin e-lomakkeella. Olen kyllä varmaan jo eläkkeellä ennen kuin alan lähestyä jotain tarjousta.

Kuulemma joillakin on useampi eri numero. Jos aikoo hakea Hgistä, mistä niitä muita voi hakea? Katsoin joltain sivulta, joka liittyi lisäksi Tampereen asuntoihin, mutta jäi epäselväksi, onko se itse asiassa sama hakusysteemi kuin Hgin kaupungilla, en vielä tehnyt sille mitään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä taitaa olla pks omansa ja sit muualle jokaiseen kaupunkiin omansa. Meillä on mulla ja miehellä omat numerot, joten silllä tavalla meidän perheessä on periaatteessa kaksi, mut mun numerolla ei taida tehdä juuri mitään.

Tälläkin hetkellä on pks asuntoja, joita tarjotaan jopa vuokralle, kun eivät mene aso-kämppinä kaupaksi, joten suurellakin numerolla voi saada tarjouksia, jos ei ole liian ronkeli sijainnin yms. suhteen.

Vierailija
2/3 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit hakea useamman pääkaupunkiseudulle ( muusta maasta en tiedä ). Ihan sieltä samasta paikasta netistä kuin ensimmäinenkin tunnus, saat parissa viikossa kotiin kirjeen, jossa on toinen numerosi. Itsellä 3 numeroa valmiina mahdollista muuttoa varten, lapsille olen hakenut numerot heti kun täyttivät 18v ja sitten vuoden kuluttua vielä toiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset. Mutta mahtaakohan toimia tuo, että Hgin kaupungin e-asioinnin kautta saisi kohta perään toisenkin numeron...