Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehet! onko tämä mies ihastunut minuun?

Vierailija
18.07.2014 |

-pitää yhteyttä joka päivä, laittaa kuvia päivästään, kyselee kuulumisia

-kun nähdään haluaa koko ajan olla lähellä, suutelee, halaa, rutistaa kovaa

-katsoo todella useasti ja pitkään silmiin, esim. Ekan seksikerran jälkeen tuijotteli silmiin todella pitkään vakavalla katseella, seksin jälkeen jäi hellimään pitkäksi aikaa

-katselee muutenkin todella paljon tietynlaisella katseella, ihan julkisillakin paikoilla

-on kehunut söpöksi ja ihanaksi

-nauraa mun jutuille

- järjestää aikaa tapaamiselle mun ehdotuksesta, mutta nyt ei ole hetkeen ehdottanut näkemistä..

On ollut pitkään sinkku ja tiedän että tykkää tehdä asioita yksin ja kavereiden kanssa, enkä halua ahdistaa millään tavalla. Tykkään miehestä juuri sen takia että sillä on niin paljon intohimon kohteita ja omaa elämää.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:45"]Pillua vaan kyttää. Oliko katseet samat vielä toisen panokerran jälkeen?

[/quote]

Mä voin tulla kertomaan sitte jos/kun se toinen kerta tulee

-ap

Vierailija
22/30 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on oltava kyllä provo. Oikeasti, nainen suostuu seksiin ja ei vieläkään ymmärrä onko mies kenties ihastunut häneen?! lol!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 10:25"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:45"]Pillua vaan kyttää. Oliko katseet samat vielä toisen panokerran jälkeen?

[/quote]

Jaa että vaan kerran ootte panneet. Selvä homma. Nyt se mies miettii, ettei tuo kovin kummoinen pano ollutkaan, mut haluaa pitää sut varalla noilla "ei mitään vakavaa" -jutuillaan. Oletko miettinyt kuinka ihastuneelta itse näytit sen panon jälkeen?

-ap

[/quote]

Vierailija
24/30 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin ap olet/ olette?

Kuulostaa noi jutut vaan nimittäin olevan täsmällen minun "hoitoni" suusta! Siis käytännön sanatarkasti =/

Vierailija
25/30 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 10:25"]

[/quote]

Jaa että vaan kerran ootte panneet. Selvä homma. Nyt se mies miettii, ettei tuo kovin kummoinen pano ollutkaan, mut haluaa pitää sut varalla noilla "ei mitään vakavaa" -jutuillaan. Oletko miettinyt kuinka ihastuneelta ehkä itse näytit sen panon jälkeen?

-ap

[/quote]

Vierailija
26/30 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, mutta oletan, ett mies on sinuun ihastunut ja kiinnostunut, mutta hän ei vaan halua, että suhde menee siihen, että haluatte muuttaa yhteen, mennä naimisiin ja tehdä lapsia eli hän ei ole vielä vakiintumassa. Ei halua antaa sinulle sellaisesta lupauksia, ettet sitten loukkaa itseäsi. Haluaa mennä rauhassa eteenpäin kanssasi mitään lupaamatta, viettää aikaa yhdessä. Suhteseen kuuluu seksi, mutta ei käytä sinua hyväksi. Minkä ikäisiä olette, jos nuoria niin sekin puhuu jo puolestaan, että ei halua vielä sitoutua.

Vierailija
27/30 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähtökohtaisesti haluaa eri asiaa kuin kumppani, niin sitten varmaan kannattaa olla varovainen omien tunteidensa takia.

Itseäni hyvin riskialttiin suhteen aloittaminen ei pelottaisi ainoastaan siksi, että suhteeseen käytetty aika olisi "tuhlattua" aikaa, vaan myös sen vuoksi, että jos omat tunteet ovat olleet vahvasti pelissä, niin seuraava suhdeyritys siirtyisi taas jonnekin hamaan tulevaisuuteen. Joko sen vuoksi, että saisin tarpeeksi koko naissukupuolesta joksikin aikaa tai sitten vertailisin kaikkia muita naisia siihen, jonka kanssa jokin aika sitten olin, ja toteaisin että kaikista muista puuttuisi se "jokin".

Vierailija
28/30 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daa..?

Vierailija
29/30 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin oli tuollainen suhde, kaikki merkit sopii. Siinä vaiheessa kun oltiin sovittu että meillä on ns vapaa suhde, eli pidetään hauskaa, hengaillaan, sekstaillaan, päätin, etten jää yksin kun mies rellestää. Kun mies sitten sai tietää, että olin harrastanut seksiä jonkun muunkin kanssa avoimen suhteemme aikana, hän tajusi ettei olekaan ihan sama mitä toinen tekee. Pyysi minua seurustelemaan kanssaan, nyt asumme yhdessä. Pidä mies "varalla", voit hengailla ja harrastaa seksiä, mutta samalla pitää silmät avoinna sitä oikeaa varten. Kuulostaa pahalta, mutta niinhän se mieskin pitää sinua varalla.

Vierailija
30/30 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan jälkeenjäänyt, kun luulin että tässä kysellään joistain kainoista ensikatseista ja sellaisesta. Mutta nämähän olivatkin jo tehneet kaiken pitkän kaavan mukaan ja jaksavat yhä ällistellä ihastumista. Sanoisin, että pelkkä panojuttu. Ihastuminen on jotain muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi