Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehet! onko tämä mies ihastunut minuun?

Vierailija
18.07.2014 |

-pitää yhteyttä joka päivä, laittaa kuvia päivästään, kyselee kuulumisia

-kun nähdään haluaa koko ajan olla lähellä, suutelee, halaa, rutistaa kovaa

-katsoo todella useasti ja pitkään silmiin, esim. Ekan seksikerran jälkeen tuijotteli silmiin todella pitkään vakavalla katseella, seksin jälkeen jäi hellimään pitkäksi aikaa

-katselee muutenkin todella paljon tietynlaisella katseella, ihan julkisillakin paikoilla

-on kehunut söpöksi ja ihanaksi

-nauraa mun jutuille

- järjestää aikaa tapaamiselle mun ehdotuksesta, mutta nyt ei ole hetkeen ehdottanut näkemistä..

On ollut pitkään sinkku ja tiedän että tykkää tehdä asioita yksin ja kavereiden kanssa, enkä halua ahdistaa millään tavalla. Tykkään miehestä juuri sen takia että sillä on niin paljon intohimon kohteita ja omaa elämää.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on sitä mieltä, että täytyy olla vähän latvasta laho nainen, jos ei tuosta tajua.

Vierailija
2/30 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:49"]Mieheni on sitä mieltä, että täytyy olla vähän latvasta laho nainen, jos ei tuosta tajua.

[/quote]

Haha, selvä :) taidan vähän ollakin..

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 21:44"]

-pitää yhteyttä joka päivä, laittaa kuvia päivästään, kyselee kuulumisia

[/quote]

Jotain mies ainakin näyttäisi haluavan. Tämän tohdin sanoa eka kohdan perusteella. :)

Vierailija
4/30 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin suoraan ja sanoi ettei oikein tiedä mitä haluaa? !? Ei ainakaan mitään vakavaa, haluaa pitää hauskaa. Ihan jees..

-ap

Vierailija
5/30 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi mies ainakin tuntee vetoa ap:ta kohtaan, mutta eihän se aina tapahdu niin tietoisesti.

Vierailija
6/30 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On on. 

Tuo helliminen sen aina paljastaa, että on nimenomaan ihastunut. Muuten haluaisi vain panna. 

Vierailija
7/30 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta joo.. en ota selvää..

-ap

Vierailija
8/30 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua vaan kyttää. Oliko katseet samat vielä toisen panokerran jälkeen?

Vierailija
9/30 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies antaa kaikki mahdolliset merkit ja sinun täytyy vielä tulla meiltä kysymään.

Vierailija
10/30 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta Juurihan kirjoitin että kysyin suoraan eikä halua mitään vakavaa!!

-ap

Vierailija
11/30 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti arvostaa sinua ihmisenä enemmän kuin muita. Tarkoitusperästä en osaa sanoa, toisia naisia pitää kohdella paremmin kun he ovat niin arvokkaita.

Vierailija
12/30 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo toinen ketju samasta miehestä... On hän ainakin jollain tapaa kiinnostunut sinusta, muusta ei voi tietää varmuudella kukaan muu kuin hän itse. Huoh...

Vierailija
13/30 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:51"]

Niin mutta Juurihan kirjoitin että kysyin suoraan eikä halua mitään vakavaa!!

-ap

[/quote]

Ihastunut voi olla, vaikka ei halua mitään vakavaa. Sitä paitsi, eri ihmisillä on eri käsityksiä siitä mitä vakava suhde tarkoittaa. Kannattaa kysyä mitä hän sillä tarkoitti.

Vierailija
14/30 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä oli hetki sit sama tilanne, hän vaikutti että olisi hyvin kiinnostunut. Sanoi myös ettei halua mitää vakavampaa eli pillun perässä oli. Jätin miehen kylmästi ottamatta enää yhteyttä siihen, sillä itse haluan vähän enemmän.

Vierailija
15/30 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 01:31"]Itellä oli hetki sit sama tilanne, hän vaikutti että olisi hyvin kiinnostunut. Sanoi myös ettei halua mitää vakavampaa eli pillun perässä oli. Jätin miehen kylmästi ottamatta enää yhteyttä siihen, sillä itse haluan vähän enemmän.

[/quote]

Mietin kans tätä et vähemmän satuttaisin itseäni kun lopettaisin samantien

-ap

Vierailija
16/30 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noista ota kyllä erkkikään selvää :D

Sanoi siis eilen että ei oikein tiedä mitä haluaa, ei ainakaan mitään vakavaa ja kysyi että olisiko mulla ollut jotain odotuksia. Vastasin että en minäkään mitään vakavaa todellakaan tässä kohtaa ajatellut, mutta että olin tulkinnut että hän pitää minusta ja että mulla ei ole mitään odotuksia. Sanoi että pitääkin minusta ja tykkää viettää muutenkin aikaa kuin vain seksin merkeissä, mutta seksi ilmeisesti päälimmäisenä mielessä. Kertoi n että kammoaa vakavia suhteita, Koska se ahdistaa. Pyysi anteeksi jos oli antanut ymmärtää jotain muuta ( aloituksessa olevista merkeistä kyllä tulkitsin hieman enemmän) Pyysi että voisimme vain olla murehtimatta ja pitää hauskaa. Sitten lopuksi sanoi muruksi ja toivotti hyvää yötä sydämen kera, mitä ei ole ennen tehnyt.

Hieman ristiriitaiset tunnelmat siinä suhteessa että tiedän itse että haluan enemmän jossain kohtaa, mutta jos mies ei halua sitä mahdollisesti ikinä niin kannattaako riskiä ottaa ja tuhlata aikaa. Toisaalta seksikin on kyllä tervetullutta..

-ap

Vierailija
17/30 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat hitaasti, ja pidä sinäkin hauskaa. Voi olla, että siitä tulee jotain muuta ajan myötä, joten älä hätiköi ja kiirehdi. Mulla on aika samanlaista, niin uusi ettei vielä suhde, mutta saattaa vielä tulla. 

Vierailija
18/30 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis Se juoruilija, joka heti meni kertomaan seksistä yhteisille työkavereille?

Vierailija
19/30 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 09:49"]Otat hitaasti, ja pidä sinäkin hauskaa. Voi olla, että siitä tulee jotain muuta ajan myötä, joten älä hätiköi ja kiirehdi. Mulla on aika samanlaista, niin uusi ettei vielä suhde, mutta saattaa vielä tulla. 

[/quote]

Näin minäkin sen ajattelin. Toisaalta oli mun mielestä hirveen hyvä käydä tällanen keskustelu ettei tarvii yksin miettiä missä mennään, jotenkin vaan särähti korvaan toi et "oliko sulla jotain odotuksia" kohta.

-ap

Vierailija
20/30 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 09:52"]Olet siis Se juoruilija, joka heti meni kertomaan seksistä yhteisille työkavereille?

[/quote]

Ei, en ole se epätoivoinen nainen todellakaan :D

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi