Eikö nuoret ole saaneet kesätöitä, kun pitää yökaudet mopoilla japrätkillä kaahata?
Kommentit (18)
Jos ei kaikille työikäisille ole töitä, miten sitten nuorille?
Antaa nuorten nyt viettää lomaa, koulun käyntikin on tavallaan työtä.
Hei käpy, päivällä tehdään töitä ja yöllä ajellaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kaikille työikäisille ole töitä, miten sitten nuorille?
Antaa nuorten nyt viettää lomaa, koulun käyntikin on tavallaan työtä.
Miten niin "tavallaan". Koulu on lasten työtä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinustakin vanha tulee ja haluaisit mieluummin yöllä nukkua kuin kuunnella mopojen vingutusta.
Nimimerkillä Minäkin olin nuori
Vierailija kirjoitti:
Just näin. Näin se oli minunkin nuoruudessani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinustakin vanha tulee ja haluaisit mieluummin yöllä nukkua kuin kuunnella mopojen vingutusta.
No sinä varmaan ajattelit tätä asiaa silloin, kun olit itse nuori?
Entä ne, jotka eivät kunnolla kyykystä ylös.
Jos alaikäisistä puhutaan, niin kuinka moni nykyään saa muuta kuin niitä 2 viikon kesätyöpätkiä? Siinä jää aika pitkästi kesälomaa sitten muuhun touhuiluun.
Jep. Tekee kuumuuden lisäksi unensaannista hankalampaa kun töykeät nuoret päräyttelevät jatkuvasti mopoillaan. Varmasti viritetyillä kerta tuollaista ääntä pitävät.
15-17 vuotiaille heikommin kesätöitä tarjolla, joten hyvinkin voi ajella. Tuota vanhemmat ajelee ennemmin autoilla.
Taitaa nimenomaan olla tulonlähteitä, jos on rakkine eli mopo ja bensaa.
Vierailija kirjoitti:
15-17 vuotiaille heikommin kesätöitä tarjolla, joten hyvinkin voi ajella. Tuota vanhemmat ajelee ennemmin autoilla.
Ajakoot autolla ei siitä tuollaista pärinäälähde mikäherättää koko kadun.
Alle 18-vuotiaille on huonosti kesätöitä, mikä on todella ikävää. Kun itse olin 14-vuotiaasta asti töissä, niin kummasti ne jotkut työt motivoivat pärjäämään koulussa.
Mielestäni nuoret saavat kokoontua, mutta onhan se aika jäätävää, kun täälläkin mopot pärisevät klo 3 yöllä. Olisi kuva nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin olin. Nyt olen 68 vuotias ja edelleen elän ja annan toistenkin elää. Ikä on huono selitys suvaitsemattomuudelle. Sinä olit nuori, koita kasvaa aikuiseksi, aikaa siihen sinulla on ollut ja on vieläkin.
Nimimerkillä; Vanha, mutta ei nipottaja.
Onneksi ajelevat kolareita niillä mopoillaan. Sellaisista harvoin selviää hengissä tai halvaantumatta...
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ajelevat kolareita niillä mopoillaan. Sellaisista harvoin selviää hengissä tai halvaantumatta...
Idiootti.
No ei ainakaan marjanpoimijoina enää.
On ne saaneet, mutta kato ne jaksaa silti hoitaa ne duuninsa, koska ne on nuoria. Koeta tajuta, vanha paska.