Mitä tekisit jos Hercule Poirot soittaisi ovikelloa
Kommentit (18)
Toimisin aivan samoin kuin Muumipeikon soittaessa ovikelloa. Soittaisin päivystykseen ja vaatisin saada tarkkailulähetteen psykiatriselle osastolle.
”Voi herra Poirot olet niin vitsikäs. Mutta tervetuloa, käy peremmälle. Minä keitän meille teetä. ”
Nykäisemällä kokeilisin, ovatko viikset aidot.
Koirani Hercule Koirot antaisi hänelle varmasti lämpimän vastaanoton häntä heiluen.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko Hastings mukaan?
Jos haluaisit niin.
Kun kohtaat Hercule Poirotin ovellasi, niin... olet siellä ihan up yours.
Bonjour Mr. Poirot, what an honour to have you here. However, I cannot quite grasp the reason of you being here. But I can assure you I had nothing to do with it. You look perplexed? I'm of course talking about the murder that you are here to investigate. A murder I know absolutely nothing about. But since you are here... Could I bother you for a moment and borrow your very sharp little grey cells and ask for your assistance with a tiny bit of an intellectual problem I am having? Please do come in, do come in! I have a very nice advanced system in my house which makes the air nice and cool. You can escape the heat for a while. Would you like a handkerchief? For your forehead I mean, you truly are sweating like a pig. Oh gracious me, did I really say that out loud?! I beg for your pardon.
Ja niin edelleen. Poirot olisi ihan "mihin helvettiin minä oikein päädyin...". Tuo minun pikkuinen kirjoitus kuulostaa lievästi Hyacinth Buckee'lta. Olisi muuten erittäin herkullinen jakso: Hercule & Hyacinth. Kummalta menee hermo ensin? :D
Aa, herra Poirot! Mikä suo minulle tämän kunnian? Olkaa hyvä ja tulkaa sisään. Voinko tarjota teille jotain? Yrttiteetä kenties?
Tiedän että Hercule tykkää liikööreistä, cassis ja minttu on sen lemppareita. Koska tämä on kuvitelma, kuvittelen meidät istumassa vaahtokylvyssä, kynttilöiden ympäröiminä ja nautimme siellä lasilliset likööriä. Taustalla soi klassinen musiikki ja kuuntelemme sitä onnellinen hymy huulillamme. Välillä keskustelemme Hadtingsistä, joka ei valitettavasti päässyt mukaan, koska hän on Argentiinassa. Neiti Lemon lähti siskonsa luo, mutta lähetti minulle terveisiä. Myöhemmin lähdemme teatteriin Jappin kanssa ja päätämme iltamme pienessä tasokkaassa ravintolassa illallisen merkeissä.
Poirot taitaa olla vainaa joten olisin harhainen kuten myös ap.
Kysyisin, että "Toiko omat viiksivahaa?". Siihen hän vastaisi, että "Nö ën" ja lähtisi pois. Huudan perään, että "Mulla ois kyl!", mutta hän on jo liian kaukana eikä kuule.