Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos Hercule Poirot soittaisi ovikelloa

Vierailija
14.07.2021 |

Ja sanoisi: "tylisiitköö kanssäni kylpyn."

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin, että "Toiko omat viiksivahaa?". Siihen hän vastaisi, että "Nö ën" ja lähtisi pois. Huudan perään, että "Mulla ois kyl!", mutta hän on jo liian kaukana eikä kuule.

Vierailija
2/18 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimisin aivan samoin kuin Muumipeikon soittaessa ovikelloa. Soittaisin päivystykseen ja vaatisin saada tarkkailulähetteen psykiatriselle osastolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Voi herra Poirot olet niin vitsikäs. Mutta tervetuloa, käy peremmälle. Minä keitän meille teetä. ”

Vierailija
4/18 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykäisemällä kokeilisin, ovatko viikset aidot.

Vierailija
5/18 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin hänen kanssaan kylpyyn.

Vierailija
6/18 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani Hercule Koirot antaisi hänelle varmasti lämpimän vastaanoton häntä heiluen.

Vierailija
7/18 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on fifty-sixty.

Vierailija
8/18 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin turpaan

Vierailija
9/18 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko Hastings mukaan?

Vierailija
10/18 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko Hastings mukaan?

Jos haluaisit niin.

Vierailija
11/18 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kohtaat Hercule Poirotin ovellasi, niin... olet siellä ihan up yours.

Vierailija
12/18 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonjour Mr. Poirot, what an honour to have you here. However, I cannot quite grasp the reason of you being here. But I can assure you I had nothing to do with it. You look perplexed? I'm of course talking about the murder that you are here to investigate. A murder I know absolutely nothing about. But since you are here... Could I bother you for a moment and borrow your very sharp little grey cells and ask for your assistance with a tiny bit of an intellectual problem I am having? Please do come in, do come in! I have a very nice advanced system in my house which makes the air nice and cool. You can escape the heat for a while. Would you like a handkerchief? For your forehead I mean,  you truly are sweating like a pig. Oh gracious me, did I really say that out loud?! I beg for your pardon. 

Ja niin edelleen. Poirot olisi ihan "mihin helvettiin minä oikein päädyin...". Tuo minun pikkuinen kirjoitus kuulostaa lievästi Hyacinth Buckee'lta. Olisi muuten erittäin herkullinen jakso: Hercule & Hyacinth. Kummalta menee hermo ensin? :D 

Vierailija
13/18 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa, herra Poirot! Mikä suo minulle tämän kunnian? Olkaa hyvä ja tulkaa sisään. Voinko tarjota teille jotain? Yrttiteetä kenties?

Vierailija
14/18 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että Hercule tykkää liikööreistä, cassis ja minttu on sen lemppareita. Koska tämä on kuvitelma, kuvittelen meidät istumassa vaahtokylvyssä, kynttilöiden ympäröiminä ja nautimme siellä lasilliset likööriä. Taustalla soi klassinen musiikki ja kuuntelemme sitä onnellinen hymy huulillamme. Välillä keskustelemme Hadtingsistä, joka ei valitettavasti päässyt mukaan, koska hän on Argentiinassa. Neiti Lemon lähti siskonsa luo, mutta lähetti minulle terveisiä. Myöhemmin lähdemme teatteriin Jappin kanssa ja päätämme iltamme pienessä tasokkaassa ravintolassa illallisen merkeissä.

Vierailija
15/18 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poirot taitaa olla vainaa joten olisin harhainen kuten myös ap.

Vierailija
16/18 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on mun pizza? Häh?

Vierailija
17/18 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ”soita Paranoid”!

Vierailija
18/18 |