Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten uskaltaisin mennä videovuokraamoon?

Vierailija
18.07.2014 |

Pelkään sosiaalisia tilanteita. Etenkin näitä mihin harvemmin joutuu. Tekee hirveästi mieli katsoa joku uusi leffa tänään, mutta en ole käynyt moneen vuoteen videovuokraamossa. En tiedä onko mun tiedot säilyny makuunissa? Siis osoitetiedot yms. Pitääkö mun sanoa nimi kun vuokraan vai käykö tuolla jos näyttää ajokorttia? Kerran joku myyjä (r-kioskilla) alko kovaan ääneen päivittelemään että"mikäs tyyppi sinä olet ei täältä löydy sun tietoja, eiku löytypäs, oho onko sulla jääny viime vuonna palauttamatta joku leffa, sulla on lainauskielto" alko ahdistaa :( eikä tuo edes pitänyt paikkansa, sekoili nimissä kun mulla on niin yleinen nimi. Älkää naurako mulle kun tälläistä pelkään. Mietin nyt pystynkö lähteä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! :) Kaikkea hyvää sulle ja muistuta itseäs tästä voiton hetkestä jos tulee vielä samanlaisia jännityskohtauksia.

Vierailija
22/22 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä homma! Onnittelut, itsellä oli aiemmin sama sosiaalisten tilanteiden pelko, johtui osittain varmasti siitä kun mua kiusattiin koko peruskoulu. Kyllä siitä pelosta lopulta yli pääsee. Tsemppejä tulevaan! Oon ylpeä että uskalsit lähteä, pidä kiva leffailta! :)

4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla