Epäilen, että naapuri on sairastunut vakavammin. Näytti heikkokuntoiselle
Riutuneelle ja käveli jotenkin vaivanloisen näköisesti.
Oli myös hengästyneen oloinen.
Mikähän sairaus? Syöpä? Hiukset olivat tallella ainakin.
Kommentit (21)
Ainoa vakavasti sairas ja häiriintynyt, tässä tapauksessa, olet sinä. Eikö sulla ole mitään muuta elämää, kuin kytätä naapureita, ja raportoida niistä tänne? Menisit hoitoon 😒
Vierailija kirjoitti:
Se olin varmaan. Minä. Minulla on pitkäaikaissairaus jonka oireet aaltoilevat.
Ei ole syöpää enkä ole kuolemassa. Välillä on huonompia vaiheita vain.
Täytyy aina nauttia elämästä täysillä, kun voi hyvin.
T. Sama
Näyttelee sairasta, jotta aloittajalta menisivät yöunet miettimisen takia.
No kaikki tällaisilla helteillä alkaa vähän riutuneelta näyttämään, kun kroppa kuivuu, vaikka juo. Sama pistää myös hengästymään.
Kyllähän tuollaisia mietiskelee väkisinkin, jos huomaa naapurin muutoksen. Mutta useimmiten nuo ajatukset pidetään mielessään, eikä kirjoitella keskustelupalstalle.
Ehkä se olin minä, minulla on tänään ollut vatsa kipeä. Muuten voin hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Mistä laihtumisesi johtuu?
Ei kuulu naapureille. Terveysasioista kerron halutessani vain kaikkein läheisimmille.
Naapurit ovat vain ihmisiä, jotka sattuvat asumaan lähellä. Eivätkä merkitse yhtään sen enempää kuin muutkaan vieraat ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole syöpää enkä ole kuolemassa. Välillä on huonompia vaiheita vain.Mistä laihtumisesi johtuu?
Ravinnot ei imeydy.
Tosiasiassa paino putoaa vain 2-3kg, mutta näyttää päällepäin pahemmalta, kun nestettä lähtee niin herkästi mukana.
En kuitenkaan loputtomuuksia riudu. Kyllä se lopulta pysähtyy ja kääntyy nousuun.
Anna olla. Hän kertoo itse, jos haluaa kertoa. Kohtele samalla tavalla kuin ennenkin, mutta tarjoa apua jos selkeästi tarvitsee sitä.
Mitä se sinulle kuuluu? Jos ette ole edes puheväleissä niin et kehtaa varmaan apua tyrkyttää. Anna ihmisen olla.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa että hän on heroiinikoukussa. Kannattaa varoittaa muita naapureita ennenkun tavaraa rupeaa katoamaan.
Haastan sinut kunnianloukkauksesta oikeuteen.
Aikamoisia oletuksia. Liikuin ihan hyvin, en riutunut yhtään, päinvastoin ja hiuksetkin pysyi päässä melkein koko syöpähoitojen ajan.
Mitä se naapuri oikein näytti sille huonokuntoiselle? Keskisormeako? Vaiko kenties takapuolta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa että hän on heroiinikoukussa. Kannattaa varoittaa muita naapureita ennenkun tavaraa rupeaa katoamaan.
Sinä et pysty haastamaan yhtään ketään. Sen tekee henkilö, jolla on asiaan vaadittava koulutus.
Eri
Treenaan kovaa, sinusta voin näyttää riutuneelta, mutta voin erittäin hyvin. Ja tuntuu hyvältä nähdä mihin pystynkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et pysty haastamaan yhtään ketään. Sen tekee henkilö, jolla on asiaan vaadittava koulutus.
Eri
Sinusta on siis ihan ok uskoa ne itsekeksimänsä harhat ja levitellä muista valheita.
Niin. Olen tullut kuolemansairaaksi silkasta ahdistuksesta, koska minulla on naapuri joka kyttää kaiken mitä teen.
Every breath you take
Every move you make
Every bond you break
Every step you take
I'll be watching you
Every single day
Every word you say
Every game you play
Every night you stay
I'll be watching you
En enää siedä tuota laulua.
AP voisi kysyä varovaisesti tarvitseeko naapuri mahdollisesti apua johonkin, jos niin riutuneelta näyttää. Naapuri kun on kuitenkin ainakin hyvänpäivän tuttu niin tuollaista voisi koittaa. Kertoo toki itse sitten mahdollisesta vaivastaan.
Luulisi, ettei kukaan avun tarjoamisesta suutu.