Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pysäyttävän uutinen Suomesta ikinä?

Vierailija
14.07.2021 |

On mielestäsi mikä?

En nyt tarkemmin kalluppia laita, mutta mikä uutinen on mielestäsi ollut kaikkein pysäyttävän muisto sinulla? Saa olla miltä vuodelta tahansa.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhajoen kouluampuminen

Vierailija
42/50 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estonian uutinen pysäytti, kun 852 ihmistä hukkui hyiseen Itämereen laivalla, jolla itsekin olin joskus tainnut risteillä aiemmalla Järkyttävältä tuntui laivaan loukkuun jääneiden kohtalo.

Uutiskuvat merellä kelluvista pelastuslautoista ja helikopterilla nostetuista uhreista painuivat mieleen. Samoin muistan viimeisen ”Mayday mayday”-kutsu Estonialta ja pelastuneen miehen tv-haastattelu heti onnettomuuden jälkeen sairaalassa Turussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:n mielestä Estonian uppoaminen aluevesillämme ja hyvänä kakkosena ensimmäinen koulu-ampuminen.

Minäkin muistan hyvin ensimmäisen kouluampumisen Raumalla marraskuussa 1989. Olin silloin 12-vuotias. Tuntuu, että se on jäänyt monelta ikäiseltäni unohduksiin kun Jokelan kouluampumisen aikaan puhuttiin, ettei tällaista Suomessa ole ennen tapahtunut.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Raumanmeren_koulusurmat

Vierailija
44/50 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otanmäen murha.

Tämä sai minut ymmärtämään että jumalaa ei ole.

Mikähän logiikka näissä alapeukuissa on?

Kysytään mielipidettä mikä on pysäyttävin uutinen. Miksi niitä pitää alapeukuttaa? Yläpeukutukset ymmärrän että silloin muutkin kertovat pitävänsä samaa pysäyttävämpänä uutisena.

Vierailija
45/50 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi osoitatte mieltä mikä on ketäkin eniten järkyttänyt dislikeillä.

Itse mainitsin Hyvinkään ammunnan ja Hyvinkää kun ei ole kauhean iso paikkakunta niin siinä kyllä säikähtää pahanpäiväisesti, ettei kukaan läheiseni ole saanut luodista. Itsekin piti tuona yönä mennä yöelämään. Seuraavina päivinäkin ihmiset olivat hyvin järkyttyneitä tapahtuneesta.

Kuten eräs sanoi tässä ketjussa, että ei onnettomuuksia voi mittailla ja syy on se, että kuinka henkilökohtaisesti ihmiset kokevat minkäkin onnettomuuden. En olisi uskonut, että noinkin lähellä kotiani voisi tapahtua tuommoista. Aina olen kokenut turvalliseksi seuduksi Hyvinkäällä asua.

Vierailija
46/50 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainilan laukaukset

Vierailija
47/50 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että pöhkö pääministeri kutsui parta lapset mökilleen loisimaan niin että pääsee itse lyömään rahoiksi. Sinisilmäisyys on uskomatonta.

Vierailija
48/50 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että pöhkö pääministeri kutsui parta lapset mökilleen loisimaan niin että pääsee itse lyömään rahoiksi. Sinisilmäisyys on uskomatonta.

Huom! EX-pääministeri. Muuten taas kaikki syyttää tästäkin Sannaa.

Vierailija
49/50 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhoksen murha

Vierailija
50/50 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseksi pysäyttävin oli Tarja Halosen valinta ensimmäiselle kaudelle ja ensimmäiseksi pysäyttävin oli valinta toiselle kaudelle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi