Kuppikokosi ja paino/pituus?
Mielenkiinnosta kyselen.
Itselläni 75D, joissain liikkeissä/ malleissa 70E. 60 kg/164 cm.
Kommentit (157)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 17:20"]Mun mielestä näyttää lähinnä maatalon emännältä, jos kuppikoko alkaa oleen D ja isompi. Sitä paitsi tuollainen luonnollinen rinta jo riippuu pahasti ilman liivejä. Onkohan täällä kuinka paljon silkkareita noista vastanneista, kun ollaan niinkin lyhyitä kuin 160 ja paino vain 47-55 välillä?
[/quote]
Mun tissit on 70E luomu, silareita en saisi ikäni puolesta vielä. Suvussa vaan sattuu kulkee isot tissit. 165/50/70E (mm h&m koko).
t. 16-v
rumat just ja just 75A jotka näyttää oikeasti manboobseilta... 62/160.
178 cm, 69 kg, 70K. Nämä alkaa olla jo hankalat, etenkin paitojen löytämisen kannalta. Kuppikokoja on tullut keskimäärin yksi vuodessa siitä asti kun rinnat alkoivat kasvaa, vaan viimeisimpänä vuonna 4 kokoa, kiitos hormoneiden. Ikää 20.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 11:11"]178 cm, 69 kg, 70K. Nämä alkaa olla jo hankalat, etenkin paitojen löytämisen kannalta. Kuppikokoja on tullut keskimäärin yksi vuodessa siitä asti kun rinnat alkoivat kasvaa, vaan viimeisimpänä vuonna 4 kokoa, kiitos hormoneiden. Ikää 20.
[/quote]
Huh huh :D
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 17:20"]Mun mielestä näyttää lähinnä maatalon emännältä, jos kuppikoko alkaa oleen D ja isompi. Sitä paitsi tuollainen luonnollinen rinta jo riippuu pahasti ilman liivejä. Onkohan täällä kuinka paljon silkkareita noista vastanneista, kun ollaan niinkin lyhyitä kuin 160 ja paino vain 47-55 välillä?
[/quote]
Mä oon 164cm 47kg ja ihan luomut on 65D
173cm, 64kg ja rinnat 70J tai kaupasta riippuen myös 70K. Ja joo, olen hoikka ja isorintainen, mutta onneksi olen myös pitkä ja lantiotakin on siunaantunut sen verran, että ihan epäsuhtanen ole.
171 cm, 60 kg, 70C tai D. Ja 70C on kyllä mun mielestä pienirintaisten koko.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 17:20"]Mun mielestä näyttää lähinnä maatalon emännältä, jos kuppikoko alkaa oleen D ja isompi. Sitä paitsi tuollainen luonnollinen rinta jo riippuu pahasti ilman liivejä. Onkohan täällä kuinka paljon silkkareita noista vastanneista, kun ollaan niinkin lyhyitä kuin 160 ja paino vain 47-55 välillä?
[/quote]
Mä oon 164cm 47kg ja ihan luomut on 65D
[/quote]
Eihän d-kupin rinnat ole edes isot, varsinkaan tuolla ympäryksellä.
Huomaa näistä vastauksista, että D-kuppi on nykyään aivan normaali koko. Ennen oli aina B-kuppi. Nykyään ihmiset ostaa paremmin istuvia liivejä ja on tietoisia omasta koostaan. Silti on paljon niitäkin, joilla olisi oikeasti koko vaikka 70 D ja laittavat kuitenkin päälleen 80B/C, kun eivät halua että ympärys kiristää, eikä haittaa jos vähän tursuaa rinnat yli kupeista. Mun ystävä on ollut alusvaateliikkeessä töissä ja sanoi että noin puolet käyttää väärän kokoisia liivejä, yleensä just ympärys on liian suuri ja kuppi liian pieni.
Mallista vähän riippuu, yleensä 85E tai F.
Paino 73kg, pituus 165cm. Vartalomallina selvä tiimalasi, iso osa rasvasta kerääntynyt perseeseen ja rintoihin. Toki hiukan on vatsaakin, mut aika moni luulee normaalipainoseksi kun vyögtäärö jää rintoihin ja pehvaan suhteutettuna kaposeksi.
167 cm 61 kg 65f