Annoitko alunperin miehellesi koska halusit lapsen vai siksi että panetti?
Kommentit (27)
Annoin koska halusin kostaa poikaystävälleni.
Olin kuullut, että sillä on iso penis, joten halusin nähdä sen.
No käytettiin kumia ekoilla kerroilla. Ei tullu hinkua pamahtaa paksuksi baaripanolle.
Se nusaisi niin nopeasti, että en huomannut kieltäytyä
Mulla oli jo yksi lapsi, en tarvinnut niitä lisää, mutta mies halusi oman, ja 8 vuotta mies mulle "antoi" ennenkuin sai oman biologisen lapsen.
Halusin lapsen. Tästä on viisi vuotta aikaa. Sittemmin olen antanut aina jouluna niin syksyllä on syntynyt kaksi lasta lisää.
Tuhannen tuiterissa ja lisäksi seksuaalisuutta boostaavaa päihdettä nauttineena, juuri tutustuneena ja hädin tuskin täysi-ikäisenä olikin ensimmäisenä vauvat mielessä. Kas kun naisten ainoa halu ja tavoite elämässä on saada miehelle kunnolla pallo jalkaan ja päästä elätiksi.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:16"]
[/quote]
Mies halusi seksiä ja myös lapsen kanssani ehdottomasti :)
Olen aina pannut panemisen halusta. Seksi on mahtavaa, varsinkin nykyisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:18"]
Vitun tyhmä kysymys.
[/quote]
Ei minusta ollenkaan. Elämänkokemukseni perusteella epäilen ensimmäistä vaihtoehtoa tai sen rinnakkaismuotoja yleisimmäksi rehelliseksi vastaukseksi.
Annoin säälistä. Se tyttöystävä oli juuri jättänyt hänet.
Mies oli neitsyt, halusin auttaa häntä pääsemään siitä eroon.
Piti saada jokin extreme paikka panopaikaksi ja ihan vaan sen vuoksi sekstailimme.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:56"]
Piti saada jokin extreme paikka panopaikaksi ja ihan vaan sen vuoksi sekstailimme.
[/quote]
Missä?
En harrasta seksiä kuin silloin kun panettaa :) eli n. 5x/vko
Panetti. Ja edelleen panettaa kyseisen miehen seurassa jatkuvasti.
Juu, vauvan halusin. Tosin vasta 6 vuoden päästä. Kyllä sillon vähän panettikin, mut joskus tulevaisuudessa vauvan saaminen oli kyllä tärkeempää.
Siksi kun tarvitsin rahaa.