ukko vaan rupes karjuu "syyttä"
Olin unohtanu purkaa uimakassin ja kopistella alustan niin kamala karjuminen. Tätä tapahtuu silloin tällöin. Muutenkin jatkuvaa valitusta. Aina oon tehny jotain väärin. En tiedä miten olla tuon ukon kanssa. --> ero vaikka on lapsia
Kommentit (18)
Onko ok erota vai mikä järkevämpi ratkaisu?
No tyhjennä se uimakassi ja kopistele alusta.
No onpa nipottaja. Sano sille,että kopistelee ite.
teit itse virheen. miksi asiasta ei saisi huomauttaa?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:48"]
teit itse virheen. miksi asiasta ei saisi huomauttaa?
[/quote]
ja karjui? itse et tee virheitä? olet täydellinen puoliso ?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 13:43"]No tyhjennä se uimakassi ja kopistele alusta.
[/quote]et ymmärtäny pointtia. Hirveetä karjumista moisesta.valituksen jopa ymmärtäisin mutta että karjutaan. Ap
Noh, jos olit sen luvannut tehdä niin ei syyttä karjumista ole. Parisuhde on kahden kauppa, jossa kodinaskareet jaetaan ja tehdää se mitä luvataan ja sovitaan.
Tuo tekemättä jäänyt homma se viimeinen pisara?! Joskus menee överiksi.
Totta kai pitää erota, jos mies ei aina toimi tismalleen oikein tai muuten vaan ottaa pähän. Ehkä seuraava on sitten täydellinen ja yhtä virheetön, kuin sinä.
Mä voisin vaikka erotakin karjumisen takia. Inhoan huutamista ja raivoamista, enkä varmasti hyväksyisi että puolisoni karjuisi minulle. Jossain ääritilanteessa kerran kymmenessä vuodessa voin antaa huutamisen anteeksi, mutta se että koko ajan karjuisi, ei olisi hyväksyttävää.
Tulee vähän sellainen väre, että ap:n liitosta on huumori kadonnut. Muutenhan tuollaisen pöljän karjumisen voisi kuitata vaan pistämällä asia leikiksi. Ja jos näin on, se on kyllä kurjaa ja vaatisi molemmilta tsemppausta.
Jos sillä on ennenstään stressiä ja kotona makaa laiska emäntä. Kiva sinulle kelpaa eli voit lähteä rannalle pyllistelemään mutta kun tulet kotiin niin jätät märät vaatteet kassiin ja hiekat odottamaan varisua lattialle. Jännä ettei sinua itseäsi tuo kiinnosta.. Mies taitaa teidän kotona olla se joka tienaa ja laittaa kodin kuntoon, kokkaa ja hoitaa lapset. Sinä värjäät kynnet ja keikutat peräsi rannalle.
Avaus kertoo suhteenne laadun. En usko että tahdot erota miehestä -sillä varmaan miestä uhkailet? Syyllistät varmaan kuin se olisi miehen syy, ehkä mies ei tahdo erota ja juuri pienet lapset pitää teidät yhdessä.
Et tahdo erota miehestä koska joutuisit ottamaan ihan aikuisten oikeasti vastuun omasta elämästäsi ja lapsistasi. Nyt vaan siipelet ja kuuntelet miehen avautumista. Tuo on jäävuorenhuippu, alla on paljon muutakin. Mutta ap osaa tämän: mies joka repeää ihan asiasta on selvästi turhautunut ja pettynyt ja se tulee teidän arjesta. Sinusta ap.
Kannattaa erota ja ottaa vastuu omasta elämästään kuin elää vielä vuosia "lapsien takia". Pahimmillaan lapsesi toistaa teidän aikuisien ongelmia tai kärsii niistä jossain muodossa itse. Sinähän se esimerkki olet.
Emmä osaa suhtautua karjumiseen huumorilla. Pikemminkin säikähdän. Tuosta syystä karjuminen on mielestäni pikemminkin vähintäänkin epätervettä. Parhaani yritän ja jopa enemmän teen kuin mies. Nuo vaan unohtui.
AP
Kopistella alustan? Mitä tällä tarkoiteaan? Uimakassin ulkopohjan putsaamista, tamppaamista vai terassin lakaisemista?
Näinpä, varmaan yksin minun pitääkin olla, kun saan näin paljon miinuspeukkuja. Mistään en mitään ymmärrä. Ap
Ok.