Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettituttu-uskallanko tavata?

Vierailija
18.07.2014 |

Tutustuin FB:ssä mieheen, vajaa kolmikymppinen, työssäkäyvä jne. Ulkomaalainen, ei sillä että sillä nyt kauheasti olisi merkitystä. Asuu Suomessa, mutta toisessa kaupungissa. Olemme jutelleet joka päivä, mies on tosi "hullaantuneen oloinen". Ja olen kai itsekkin hieman, osittain ehkä pitkän sinkkuuden jälkeen sokaistunut kehuista, jos rehellinen olen.

Nyt mies haluaisi tavat. Järkeni sanoo, että ei missään nimessä, tapaisimme siis minun kotikaupungissani ja hän lähtisi illalla kotikaupunkiinsa. Jos kuka tahansa ystäväni edes suunnittelisi tälläistä sanoisin heitä hulluiksi. Mieshän voi olla kuka hyvänsä sekopää.

Toisaalta haluaisin todellakin tavata hänet. Jotenkin vaan takaraivossa hakkaa ajatus, että päädyn palasina johonkin ojan pohjalle ja tilastoihin taas yhdeksi hyväuskoiseksi naiseksi. Mitä tekisitte? Tavata vai katsella ja "kuullostella" vielä tovi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se on niin noiden nettituttavuuksien kanssa, ettei ennalta voi tietää millainen hän on. Jos haluat tavata, tapaa. Mutta nelosen myötä menisin minäkin " lomareissulle" hänen kotikaupunkiin.

Vierailija
2/13 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaa julkisella paikalla, mutta muista se mitä nettitreffeistä sanotaan: tutustut netissä aina kahteen eri ihmiseen, siihen jonka kanssa kirjoittelet ja siihen, jonka tapaat livenä.

t. "kiltin, mukavan ja fiksun" suomalaismiehen vainoamaksi joutunut yksien ainoiden treffien jälkeen (netissä tavattiin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ensimmäinen kokeilusi ttustua mieheen netin kautta?

Vierailija
4/13 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin hullua, ap?

Vierailija
5/13 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten uskallat baarissa jutella kenenkään tuntemattoman kanssa?

Vierailija
6/13 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettituttavuudelle ei anneta puhelinnumeroa ennen tapaamista, vain se sähköpostiosoite. Se riittää kyllä.

Vierailija
7/13 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaa julkisella paikalla. Mä olen tavannut nettitutun esim. ABC:lla. Tosi epäromanttinen paikka, mutta sieltä on helppo lähteä kotiinsa jos nettituttu onkin joku kammotus ja toisaalta helppo lähteä yhdessä jonnekin kivempaan paikkaan jos on mukava tuttavuus.

Vierailija
8/13 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin netissä mukavan oloisen, suomalaisen miehen. Vastoin tapojani päästin hänet käymään kotonani jo samana ilta. Juttelimme ja tutustuimme (ilman seksin vonkauksia :P) ja nyt olemme olleet yhdessä ja rakastuneita jo kaksi vuotta. Ensi keväänä juhlitaan häitä :). Että kyllä sieltä netistä voi niitä helmiäkin sikojen joukosta löytää..Mutta toki varovainen kannattaa olla ja ainakin kertoa jollekkin läheiselle, että aikoo tavata tuntemattoman ihmisen.

Vierailija
9/13 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mustaihoinen?

Vierailija
10/13 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaa julkisella paikalla. Ei kait kukaan tuntematonta kotiinsa kutsu.

Vierailija
11/13 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapaisin hänet hänen kotikaupungissaan.

Vierailija
12/13 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullaantuneen oloinen on vaikutelma, jonka saat kirjoituksista ja hullaannut itse kehuista. Jos hullaantuu ilman tapaamista se voi olla merkki joko helposti syttyvästä, panemaan haluavasta tai vastaavasta. Liehittely on keino saada nettipesää.

Enemmän kuin kasvattaisin sitä fantasiaa ja hekumaa kirjoituksissa tapaisin miehen livenä, ei kotonasi ja yleisellä paikalla. Siitä sitten eteenpäin.

Mutta koska joku tekosyy, "viimeinen bussi meni juuri" tms kuitenkin tapahtuu mies päätyy lopulta kämpillesi ja vonkaa seksiä. Se huono puoli siitä, että sinun kaupungissasi tapaatte ja se, että näin miehen kaverit ja naisystävä eivät näe teitä kotikadulla.

T: pelimies itsekin

Vierailija
13/13 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kutsuin aivan tuntemattoman kotiini nettikeskustelun jälkeen (pari päivää juteltu). Tuli ja oli aika pilvessä, mutta hyppäsimme sänkyyn heti tai noin tunnin päästä. Jälkeenpäin tajusin, että riski oli suuri, mutta kyllä kannatti. Ei ehkä ihan tasapainoisen ihmisen  toimintaa puolin ja toisin.