Mistä löysit kumppanisi jos tavatessa olit BMI30+
Kommentit (13)
Miehen se aloite pitää tehdä. Mistä löytyisi pullukkamiehiä, jotka tykkäisivät pullukkanaisista?
Baarista. En osaa sanoa aloitteesta, silmäpeliä tiskillä ennenkuin päädyttiin puhumaan ja siitä yhdenyönjuttuun, mikä sitten "vähän venyi".
Baarissa miehet käy kuumana ainakin ja terasseilla nyt kesäsin. Ei edes vessaan pääse ettei silläkin matkalla joku yritä. Sama juomajonossa alkuillasta kun ei vielä kukaan tarjoa. Bmi 31 mut en kyllä lihavalta näytä ollenkaan. Muodokas ennemminkin. Vyötärö esim 73cm.
Vierailija kirjoitti:
Yhteisen ystävän tutustuttamana. Aloitteen mihin?
Alatsä olee mun kaa - aloitteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alatsä olee mun kaa - aloitteen
Olemme nykyisin avoliitossa, yli seitsemän vuotta yhdessä. Kumpikaan ei ole tehnyt tuollaista aloitetta. Olemme aikuisia.
Itse olen 170cm ja 92kg mies ,mutta suurin osa tuosta on lihasta ja näytän jäntevältä. Ihan baarista olen naiseni iskenyt.
Tinder, mies aloitti viestittelyn.
Suomi24. Oli ylipainoinen, työtön, vanhempi,alkoholisti. Tyytyi minuun. Ei onneksi olla enää yhdessä enkä minä
enää lihava että joutuisi edes puhumaan tuollaiselle. Ei ne kehtaa lähestyä edes.
Tinderistä enkä muista kumpi tykkäsi ensin.
Yhdessäolo tuntui luontevalta. Puhuimme siitä jo ensitapaamisella ja vahvistimme asian myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Baarista. En osaa sanoa aloitteesta, silmäpeliä tiskillä ennenkuin päädyttiin puhumaan ja siitä yhdenyönjuttuun, mikä sitten "vähän venyi".
Sama, tosin ei päädytty sanaan paikkaa yöksi ekana yönä.
Töissä. Mies teki aloitteen, en koskaan olisi uskaltanut lähestyä noin komeaa ja menestynyttä miestä itse.